01.10.2016, 04:55 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.10.2016, 05:59 UTC przez Reinrk van Dall.)
Z innej beczki, ktoś mówił, że model jazdy zbyt arcade.
Wyłączcie wspomaganie, są trzy stopnie:
cała dostępna pomoc
sport
dla zawodowców - to włączcie
kupcie kierownice z FF i "poczujcie" samochód, widok z kokpitu czy tam maski lub zderzaka.
Jazda TPP na padzie za 80 zł który się trzęsie to nie jest to. Pomyślicie, że się wymądrzam ale tego trzeba spróbować tak jak latania na HOTASie czy headtrackingu.
Bez urazy.
Edit:
Aha, jeden problem. TC miło mnie zaskoczyło. Do tej pory w ścigałki grałem z widokiem FPP i kierownica z obrotem 180 stopni była idealna.
TC mnie zaskoczyła bo się nie da! Muszę grać na 900 stopniach, weźcie to pod uwagę. Tak! Podczas zawracania kręcę kierownicą jak kierowca autobusu. W wyścigu wystarcza 180 stopni.
Wyłączcie wspomaganie, są trzy stopnie:
cała dostępna pomoc
sport
dla zawodowców - to włączcie
kupcie kierownice z FF i "poczujcie" samochód, widok z kokpitu czy tam maski lub zderzaka.
Jazda TPP na padzie za 80 zł który się trzęsie to nie jest to. Pomyślicie, że się wymądrzam ale tego trzeba spróbować tak jak latania na HOTASie czy headtrackingu.
Bez urazy.

Edit:
Aha, jeden problem. TC miło mnie zaskoczyło. Do tej pory w ścigałki grałem z widokiem FPP i kierownica z obrotem 180 stopni była idealna.
TC mnie zaskoczyła bo się nie da! Muszę grać na 900 stopniach, weźcie to pod uwagę. Tak! Podczas zawracania kręcę kierownicą jak kierowca autobusu. W wyścigu wystarcza 180 stopni.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)