12.09.2016, 14:41 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.09.2016, 14:49 UTC przez Myr0n.
Powód edycji: literoofki
)
Wszystko zalezy od gry i jej potencjału. Dla przykładu takie KSP - te 20 $ wydane na grę w której spędziłem >500 h wydaje się wręcz śmieszne, bo to imho jedna z najlepszych gier indie jaka kiedykolwiek powstała.
Społeczeństwa się bogacą ludzie mogą coraz więcej kasy przeznaczyć na tego typu rozrywki wiec i developerzy z tego korzystają.
Tak jak napisał Robinus czasem warto poczekać te kilka tygodni i poczytać recenzje - rynek szybko weryfikuje co ma potencjał a co jest zwykłym skokiem na kasę.
Społeczeństwa się bogacą ludzie mogą coraz więcej kasy przeznaczyć na tego typu rozrywki wiec i developerzy z tego korzystają.
Tak jak napisał Robinus czasem warto poczekać te kilka tygodni i poczytać recenzje - rynek szybko weryfikuje co ma potencjał a co jest zwykłym skokiem na kasę.

![[Obrazek: i5G9aqW.png]](http://i.imgur.com/i5G9aqW.png)
Moje odznaki![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)
![[Obrazek: K3dQwqx.png]](https://i.imgur.com/K3dQwqx.png)