18.08.2016, 04:01 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2016, 05:16 UTC przez Robinus.)
(17.08.2016, 21:18 UTC)Kyokushin napisał(a): https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGam...ront_page/
Jazda bez trzymanki. Czytajcie komcie,
Ale to już kilka stron wyżej było.
Niestety to jest post na siłę rozwleczony, rozpisany i... nie mówiący prawdy.
Post człowieka, który coś sobie wyobraził i nie dostał tego czegoś. Jak wielu, wielu jemu podobnych.
I dobrze, że to powtórzyłeś bo to typowy przykład jak hype-train rozkręcili gracze!
Weź taki przykład wraz z załącznikami:
The retooling of ships to make them all functionally identical, rather than having different classes for different playstyles, essentially homogenizing ship play into a single playstyle: 1 2 3
Wg autora statki nie miały funkcjonować identycznie, a mieć różne zastosowania.
Jednak Sean'a na pierwszym filmie z powyższego przykładu pokazuje różne style graficzne, co zresztą można wywnioskować z dalszej wypowiedzi, gdzie mówi o proceduralnym generowaniu i nieskończonej ilości WYGLĄDU STATKÓW. Potem pokazuje zwierzątka i ryby, wśród innych modeli graficznych na ekranie.
Jeżeli film odtworzycie kilkanaście sekund wcześniej, wyraźnie widać, że tematem wywiadu są modele graficzne.
To jest aż nie do wiary. Autor posta wyciął kawałek mówiący "This is the fighter" i wywnioskował z tego całą swoją bajkę. Szkoda, że nie podał różnych statystyk tych statków - jestem przekonany, że również je zna.
Nie wywnioskował. Jestem przekonany, że specjalnie KŁAMAŁ.
---
Ponadto statki mają różne zastosowania bo są różnie wyposażone. W którymś z powyższych "przykładów" Sean mówi o statku dobrym do eksploracji. Wystarczy, że będzie wyposażony w odpowiednie moduły. I tak - sam osobiście po wymianie mojego ostatniego statku byłem zaskoczony, bo skacze on o 5 systemów. Okazało się, że ma wbudowany moduł do WARPa.
Dodatkowo, co ostatnio znalazł Mathias - ułożenie modułów obok siebie powoduje bonus do nich. Zwróćcie uwagę, że miejsca na moduły w statkach są rozmieszczone NIEPRZYPADKOWO. Niektóre mają więcej kratek otaczających broń, niektóre właśnie silniki czy WARPa.
Dzięki temu, jeżeli kupisz statek z wieloma modułami obok WARPA, będzie dużo prościej przystosować go do eksploracji.
ALE trzeba do tego dojść. Podobnie ja w ED - gra nie prowadzi za rękę i nie tłumaczy wielu mechanik, które odkrywa się z czasem. Ale ludzie jak autor posta, wolą urodzić popularnego posta na reddicie zamiast grać, bawić się i przy okazji odkryć jakąś tajemnicę gry.
A to jest na prawdę potężnie rozbudowana gra! Po 50 godzinach latania odkryłem zupełnie nowe surowce na planetach, niedawno nauczyłem się wytwarzać dość kosztowne produkty (staje się możliwe zarabianie na craftingu), z powodzeniem spiraciłem statek handlowy i ciągle odkrywam coś nowego.
A niestety ten nieprawdopodobny mechanizm, który sprawił że przed premierą ludzie w wyobraźni zaczęli widzieć grę swoich marzeń teraz się odwrócił i ci ludzie chcą widzieć tylko porażkę. Na siłę udowadniają, że jest to banalna gra "Indie", że jest prosta, bez treści itd. itp.
W SKRÓCIE:
Ten post na reddit to TYPOWY PRZYKŁAD jak ze zbitku pojedynczych słów wyrwanych z kontekstu ludzie wyobrazili sobie coś,
czego nie miało nawet być.
---
Jest już po premierze. Każdy może przekonać się sam.
Mi już szkoda czasu na czytanie kolejnych kłamstw (tym razem graczy). Wolę skupić się na eksplorowaniu galaktyk...
Choć sam mechanizm działania naszej psychiki jako graczy jest w pewien sposób fascynujący i coraz bardziej mnie ciekawi.
EDIT:
Nawet ktoś tu na forum przytaczając ten post z reddita napisał jak to celnie i konkretnie trafia w sedno kłamstw wydawcy.
Okazuje się, że jak post jest duży, ładnie poukładany i zawiera odnośniki, jest traktowany jako prawdziwy nawet bez sprawdzenia...
Ja uważam, że próba udowodnienia kłamstwa - oszustwami, jest dużo gorsza niż samo to kłamstwo.
Co ty na to - Kyoku - obrońco sprawiedliwości - czy z równym zapałem teraz będziesz ścigał autora z reddita za te kłamstwa?
GalNet RADIO: http://listen.radionomy.com/galnet.m3u
