10.08.2016, 06:27 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.08.2016, 06:33 UTC przez Grzechu789.)
A mówiłem, że gra Indie, która została zhypowana ze względu na swoją mechanikę. Twórcy wykorzystali ten fakt, żeby podnieść cenę. Dla mnie gra jest warta tyle co inne gry indie z przedziału 10-15 EUR (15 to i tak już wygórowana cena)
Twórcą należy się oczywiście pochwała za stworzenie takiej mechaniki - myślę, że jest ona swego rodzaju prekursorem dla przyszłych gier z tak zwanym "proceduralnym światem" jednak nie zapominajmy, że jedną z pierwszych gier, która wykorzystywała wzory matematyczne do skompresowania tak dużego świata w małej dawce danych byłą "Fuel" (ta gra o wyścigach offroad cyz costakiego), chociaż bardziej wtajemniczeni pewnie zapodadzą wiele innych tytułów.
Najstarsza tego typu produkcja (duży, otwarty świat) jaką pamiętam jest The Elder Scrolls 2: Daggerfall - chociaż nie wiem w jaki sposób były zapisane informacje o świecie.
W NMS mechanika opiera się na stworzeniu góry assetów, które mogą zostać połączone ze sobą (zwierzęta, planety, roślinność etc.) za pomocą prostych wzorów matematycznych. To tak jak z puzzlami o takiej samej strukturze ale osobnym wyglądzie - każdy z każdym może zostać połączony, a im węcej ich mamy, tym więcej kombinacji jesteśmy w stanie stworzyć i tym bardziej różnorodne nasze kreacje mogą być.
Twórcą należy się oczywiście pochwała za stworzenie takiej mechaniki - myślę, że jest ona swego rodzaju prekursorem dla przyszłych gier z tak zwanym "proceduralnym światem" jednak nie zapominajmy, że jedną z pierwszych gier, która wykorzystywała wzory matematyczne do skompresowania tak dużego świata w małej dawce danych byłą "Fuel" (ta gra o wyścigach offroad cyz costakiego), chociaż bardziej wtajemniczeni pewnie zapodadzą wiele innych tytułów.
Najstarsza tego typu produkcja (duży, otwarty świat) jaką pamiętam jest The Elder Scrolls 2: Daggerfall - chociaż nie wiem w jaki sposób były zapisane informacje o świecie.
W NMS mechanika opiera się na stworzeniu góry assetów, które mogą zostać połączone ze sobą (zwierzęta, planety, roślinność etc.) za pomocą prostych wzorów matematycznych. To tak jak z puzzlami o takiej samej strukturze ale osobnym wyglądzie - każdy z każdym może zostać połączony, a im węcej ich mamy, tym więcej kombinacji jesteśmy w stanie stworzyć i tym bardziej różnorodne nasze kreacje mogą być.
![[Obrazek: AmqzlzA.jpg]](http://i.imgur.com/AmqzlzA.jpg)
I jeśli chcesz powiedzieć, że się martwisz o moje morale,
Zostaw wiadomość po sygnale, po sygnale...

