17.11.2025, 19:30 UTC
(16.11.2025, 16:32 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Sami eksperci
Tymczasem tutaj jest hands-on experience z headsetem
Zapowiada się sztos!
Headset jest krokiem w dobrą stronę, już wcześniej chwaliłem te rozwiązania, pomimo że są przestarzałe

Problemem jest tylko ta skrzynka o zbyt słabej mocy do wykorzystania z goglami. Zwrotem klucz jest "rozdzielczość renderowania" - domyślna powoduje, że tytuły w VR wyglądają jak gry w latach dziewięćdziesiątych (jakby brak antyaliasingu, wielkie szpary i mrugające krawędzie). Przy dodaniu mnożników rozdzielczości renderowania (200% + 150%) obraz zaczyna przypominać rzeczywisty lub ten znany z dzisiejszych gier. Wymaga to jednak silnego sprzętu, a maszynka Valve się do tego nie nadaje.
Jak już ktoś wspomniał, zapewne gogle będzie się dodawało do silnego PC-ta, a płaskie gry będą chodziły dobrze na tym NEXT od Valve


![[Obrazek: 507069.jpg]](https://inara.cz/data/sig/507/507069.jpg)