23.03.2024, 13:23 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.03.2024, 03:27 UTC przez MAGNUM354.)
Elo, dzisiaj wspomagając się internetem dopracowałem swoją kulejącą teorię tras szybkiego zarabiania. Znacie je z ED też i z Inary.
Zarabiamy jednostki, czyli najpopularniejszą walutę w grze - skupując i sprzedając: Materiały Handlowe. Metoda opiera się na lataniu pomiędzy systemami z różnorodnymi gospodarkami. W tym momencie zawodziła moja teoria na chłopski rozum - latałem np. pomiędzy Przemysłową a Materiałami Zaawansowanymi albo Handlową a Produkcyjną.. a to nie tak - i tu przydał się internet.
Więc najpierw opiszmy pojedyncze gospodarki - przydałyby się fotki albo grafiki ale nie mam takich zdolności a fotka z gry byłaby wielkości kilku pikseli...
GRUPA 1
akumulator -- wytwarzanie energii
kilof -- wydobywcza
koła zębate -- przemysłowa
nanity -- produkcyjna
GRUPA 2
cewka chemiczna -- naukowa
zegarek ? -- handlowa
znaczek DNA -- materiały zaawansowane
Jedna trasa zawsze w obrębie danej grupy.
Kolejność też jest ważna - tak jak opisałem je w kolejności. Zacząć możemy np od Przemysłowej ale potem musimy lecieć do Produkcyjnej i tak dalej.
Dla zmaksymalizowania zysków - przy każdym znaczku gospodarki ( na mapie galaktycznej ) mamy gwiazdki - wybierajmy zawsze 3 gwiazdki - najwięcej materiałów do kupienia i sprzedania.
Sprzedajemy ZAWSZE na stacjach handlowych na planecie - w stacji kosmicznej możemy jedynie dokupić materiały ( jeśli chcemy mieć więcej na handel ) ale do sprzedaży lepsze ceny są na stacjach handlowych na planecie) .
W okolicy każdej takiej stacji handlowej postawmy sobie teleporter z źródłem zasilania - dzięki temu oblatywać systemy w pętli - będziemy musieli tylko raz - potem skaczemy od jednego do drugiego - polecam ponazywać je sobie odpowiednio
Ponieważ towary na stacjach potrzebują chwilę czasu aby "powrócić" warto odszukać sobie odpowiednie systemy z odpowiednimi gospodarkami x3 - trzy technologiczne, trzy produkcyjne itd, nazbierać materiałów na każdej i kółeczko się zamyka
Załamywanie rynku sprzedając Kobalt jest trochę uciążliwe z kilku powodów: Raz przeładowany rynek utrzymuje się w takim stanie przez dłuższy czas - zwykle nawet kilka dni , wiec trzeba lecieć do kolejnego nieodkrytego systemu.
Dodatkowo, trzeba a przynajmniej warto skupywać Kobalt też od pilotów NPC którzy akurat wylądowali na stacji - nie sprawdziłem trego dokładnie ale ilość kobaltu którą posiadają łacznie - wpływa na zmniejszenie ceny w terminalu ( a statki NPC co chwila startują i lądują ).
Żeby zarobić faktycznie dobre pieniądze na Kobalcie trzeba mieć przynajmniej połowę ładowni kombinezonu / statku tym zapełnioną - a najlepiej całą.. czyli nic innego nie możemy w tym czasie robić.
Zarabiamy jednostki, czyli najpopularniejszą walutę w grze - skupując i sprzedając: Materiały Handlowe. Metoda opiera się na lataniu pomiędzy systemami z różnorodnymi gospodarkami. W tym momencie zawodziła moja teoria na chłopski rozum - latałem np. pomiędzy Przemysłową a Materiałami Zaawansowanymi albo Handlową a Produkcyjną.. a to nie tak - i tu przydał się internet.
Więc najpierw opiszmy pojedyncze gospodarki - przydałyby się fotki albo grafiki ale nie mam takich zdolności a fotka z gry byłaby wielkości kilku pikseli...
GRUPA 1
akumulator -- wytwarzanie energii
kilof -- wydobywcza
koła zębate -- przemysłowa
nanity -- produkcyjna
GRUPA 2
cewka chemiczna -- naukowa
zegarek ? -- handlowa
znaczek DNA -- materiały zaawansowane
Jedna trasa zawsze w obrębie danej grupy.
Kolejność też jest ważna - tak jak opisałem je w kolejności. Zacząć możemy np od Przemysłowej ale potem musimy lecieć do Produkcyjnej i tak dalej.
Dla zmaksymalizowania zysków - przy każdym znaczku gospodarki ( na mapie galaktycznej ) mamy gwiazdki - wybierajmy zawsze 3 gwiazdki - najwięcej materiałów do kupienia i sprzedania.
Sprzedajemy ZAWSZE na stacjach handlowych na planecie - w stacji kosmicznej możemy jedynie dokupić materiały ( jeśli chcemy mieć więcej na handel ) ale do sprzedaży lepsze ceny są na stacjach handlowych na planecie) .
W okolicy każdej takiej stacji handlowej postawmy sobie teleporter z źródłem zasilania - dzięki temu oblatywać systemy w pętli - będziemy musieli tylko raz - potem skaczemy od jednego do drugiego - polecam ponazywać je sobie odpowiednio
Ponieważ towary na stacjach potrzebują chwilę czasu aby "powrócić" warto odszukać sobie odpowiednie systemy z odpowiednimi gospodarkami x3 - trzy technologiczne, trzy produkcyjne itd, nazbierać materiałów na każdej i kółeczko się zamyka

Załamywanie rynku sprzedając Kobalt jest trochę uciążliwe z kilku powodów: Raz przeładowany rynek utrzymuje się w takim stanie przez dłuższy czas - zwykle nawet kilka dni , wiec trzeba lecieć do kolejnego nieodkrytego systemu.
Dodatkowo, trzeba a przynajmniej warto skupywać Kobalt też od pilotów NPC którzy akurat wylądowali na stacji - nie sprawdziłem trego dokładnie ale ilość kobaltu którą posiadają łacznie - wpływa na zmniejszenie ceny w terminalu ( a statki NPC co chwila startują i lądują ).
Żeby zarobić faktycznie dobre pieniądze na Kobalcie trzeba mieć przynajmniej połowę ładowni kombinezonu / statku tym zapełnioną - a najlepiej całą.. czyli nic innego nie możemy w tym czasie robić.

.png)
.png)
.png)
.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: 30866.png]](http://inara.cz/data/sigs/30/30866.png)