17.03.2022, 22:19 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.03.2022, 22:24 UTC przez MAGNUM354.)
od zwrotności - w super cruize statek leci w dwóch trybach - cały czas się rozpedza , a potem w odpowiedniej odległosci zaczyna hamować.
Ponieważ nie ma oporów powietrza w kosmosie - lecąc odpowiednio długo nawet sidewinder poleci tak samo szybko jak cutter.
Dlatego też piraci dopadaja cię pod stacją docelową ( w 99 %) bo wtedy zwalniasz po prostu - kiedy się rozpędzasz nie maja szans.
Oczywiście żywy gracz podleci do ciebie od boku i cię dogoni , ale NPC lata tylko w lini prostej za tobą jak po sznurku - więc zostaje tylko walka na zwrotność statków - i tu Cutter bije na głowę wszystkie statki, a T9 jest na dole kolejki .
Aczkolwiek z tym oporem powietrza w ED to jeszcze się zastanawiam - bo z niewyjaśnionych przyczyn obracanie się wokół własnej osi ( zwiększanie oporów "powietrza" ) pomaga szybciej zwolnić przed wyskoczeniem z supercruize , a także już w normalnej przestrzeni zwolnić przed uderzeniem w samą stację - dziwne
Ponieważ nie ma oporów powietrza w kosmosie - lecąc odpowiednio długo nawet sidewinder poleci tak samo szybko jak cutter.
Dlatego też piraci dopadaja cię pod stacją docelową ( w 99 %) bo wtedy zwalniasz po prostu - kiedy się rozpędzasz nie maja szans.
Oczywiście żywy gracz podleci do ciebie od boku i cię dogoni , ale NPC lata tylko w lini prostej za tobą jak po sznurku - więc zostaje tylko walka na zwrotność statków - i tu Cutter bije na głowę wszystkie statki, a T9 jest na dole kolejki .
Aczkolwiek z tym oporem powietrza w ED to jeszcze się zastanawiam - bo z niewyjaśnionych przyczyn obracanie się wokół własnej osi ( zwiększanie oporów "powietrza" ) pomaga szybciej zwolnić przed wyskoczeniem z supercruize , a także już w normalnej przestrzeni zwolnić przed uderzeniem w samą stację - dziwne

.png)
.png)
.png)
.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: 30866.png]](http://inara.cz/data/sigs/30/30866.png)