14.04.2021, 14:13 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.04.2021, 14:15 UTC przez Czuly Wojtek.)
(14.04.2021, 12:46 UTC)aeroigni napisał(a): https://inara.cz/engineers/
Tu znajdziesz wszelkie informacje.
(po wybraniu inżyniera -> sekcja REPUTATION GAIN)
Najlepiej przypiąć sobie blueprint by nie latać co chwilę do inżyniera,
wziąć inny statek/moduł (G5 FSD increased range + mass manager przyda się w (prawie) każdym statku).
Swoje pierwsze FSD robiłem u FELICITY FARSEER. Poszło bezproblemowo.
Dzięki, już się zagłębiam!
(14.04.2021, 12:58 UTC)mar2io napisał(a): Pochwaliłem się tym buildem Explorera, a potem dotarło do mnie, że go wybebeszyłem żeby zrobić miejsce na zbieranie materiałów dla technology brokera.
Dlatego zrobiłem dla Ciebie to:
https://s.orbis.zone/e1oz
Jest przeinżynierowany, z guardian fsd booster, więc to jest build docelowy. Jeśli lecisz, żeby właśnie to odblokować, zasięg Ci się zmniejszy o 10 lś. Poza tym, nie musisz mieć wszystkiego: obligo dla mnie to byłoby przed podróżą zrobić fsd, thrusters i distributor, może jeszcze shield generator i shield boosters, jak nie lubisz spokojnych lądowań ;-)
Kiedy wrócisz, możesz dorzucić w brakującego slota 3d collector limpet controllera, będziesz mieć sprawną zwrotną maszynkę do kolekcjonowania tych signal sources z danego systemu.
Dzięki bardzo. Wróciłem z HIP-a z pełnymi ładowniami, więc będę mógł co nieco poprawić na statku.
Apropos limpetów - bo nie za dużo ich używałem - zauważyłem dziwne zjawisko, które nie wiem od czego jest zależne. Jedne limpety "umierają" po jednym kursie po materiał, a inne wykonują kilka takich kursów, "lepią" się np. do zamkniętej klapy ładowni i nie zdychają tak łatwo. Od czego to zależy? Tzn. "trwałość" limpetów?

.png)
.png)