05.09.2020, 11:34 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.09.2020, 11:51 UTC przez MAGNUM354.)
ok w trakcie latania w TRUK potrzebujesz:
wywalić / odłożyć hangar z łazikami i wsadzić cargo 2
wywalić / odłożyć fuel scoop i wsadzić cargo 4
ze slotu 6 wywalić / cargo 5 i wsadzić cargo 6
wywalić / ewentualnie odłożyć shield generator i wsadzić cargo 6 - ten shield jak musisz mieć to może 3 na Pythonie..
w slot 1 wsadzić ponownie to coś co tam było i pomaga lądować na powierzniach planet ( żaden flight assist ani docking computer - coś innego - zapomniałem nazwy
dalej :
CORE
słowo wyjaśnienia - wszystkie moduły klasy D to moduły NAJLZEJSZE = większy skok. Jedynie Frame Shift Drive montujesz klasy A żeby miec jak największy skok.
i tak:
Thrustery 5D
FSD 5A
Life support 4D ( tak masz )
Power distributor 5D
Sensors 6D oczywiście
potem montujesz ( jesli musisz ) najmniejszy Shield generator ( w Optionals ) 3D albo 3E - musi być taki żeby tylko ogarnął statek "dookoła"
i na koniec wracasz do CORE i montujesz najmniejszy Power plant 5D albo nawet 4D jesli pokryje zapotrzebowanie statku na moc.
Wszelkie bronie też wywalasz, szkoda pradu i wagi / skoku.
UTILITY
won ze wszystkim, możesz sobie zostawić heat sinka jakbyś się przypalił na słońcu skacząc pomiędzy systemami . Ja go używam bezpośrednio do skakania z orbity słońca - nie czekam aż je zostawię za sobą , jak tylko mam cel skoku "na widoku" od razu włączam FSD i jeśli statek się przegrzewa to heat sink ( skonfigurowany pod klawiszem ) i skaczę.
Shield booster ci sie nie przyda przy tarczach klasy 3
Kill warrant scaner sobie zamontujesz razem z broniami jak polecisz postrzelać a i tak po tygodniu przestaniesz go używać
Chaff lancher pomaga na bronie na wieżyczkach, ale nawet NPC tłuką z rail gunów na sztywno
Poza tym jak się dasz wyciągnąć z supercruise takim papierowym stratkiem to za chwilę i tak się będziesz odradzał na pobliskiej stacji - nie daj się wyciągnąć i tyle
Na twoje stwierdzenie że na taki właśnie moment masz tarcze i bronie , ja odpowiadam :
1) z całym tym sprzetem i z pełną ładownią towaru jesteś jak mucha w smole i nie zdązysz nawet tego pirata namierzyć nie mówiąc o strzelaniu do niego co i tak zakończy się twoim zgonem.
2) twój aktualny skok z całym tym sprzetem to 14,5 LY jak załadujesz statek towarem spadnie pewnie poniżej 10 LY i lot z towarem na odległość 32 LY zajmie ci cztery skoki i odechce ci się handlu zanim coś zarobisz, a bez kasy nie wyposażysz statku do walki i tam też będzie ciężko i jeszcze sie zniechęcisz do gry bo taka trudna
ale historie napisałem 
Oczywiście to co podałem powyżej to konfiguracja do handlu, jeśli dzisiaj się pojawisz na discordzie to jutro kupisz sobie drugiego Pythona którego wyposażysz sobie do walki .
P.S. Jestem na discordzie na kanale BAR 11 Parseków - i czekam na ciebie.
wywalić / odłożyć hangar z łazikami i wsadzić cargo 2
wywalić / odłożyć fuel scoop i wsadzić cargo 4
ze slotu 6 wywalić / cargo 5 i wsadzić cargo 6
wywalić / ewentualnie odłożyć shield generator i wsadzić cargo 6 - ten shield jak musisz mieć to może 3 na Pythonie..
w slot 1 wsadzić ponownie to coś co tam było i pomaga lądować na powierzniach planet ( żaden flight assist ani docking computer - coś innego - zapomniałem nazwy

dalej :
CORE
słowo wyjaśnienia - wszystkie moduły klasy D to moduły NAJLZEJSZE = większy skok. Jedynie Frame Shift Drive montujesz klasy A żeby miec jak największy skok.
i tak:
Thrustery 5D
FSD 5A
Life support 4D ( tak masz )
Power distributor 5D
Sensors 6D oczywiście
potem montujesz ( jesli musisz ) najmniejszy Shield generator ( w Optionals ) 3D albo 3E - musi być taki żeby tylko ogarnął statek "dookoła"
i na koniec wracasz do CORE i montujesz najmniejszy Power plant 5D albo nawet 4D jesli pokryje zapotrzebowanie statku na moc.
Wszelkie bronie też wywalasz, szkoda pradu i wagi / skoku.
UTILITY
won ze wszystkim, możesz sobie zostawić heat sinka jakbyś się przypalił na słońcu skacząc pomiędzy systemami . Ja go używam bezpośrednio do skakania z orbity słońca - nie czekam aż je zostawię za sobą , jak tylko mam cel skoku "na widoku" od razu włączam FSD i jeśli statek się przegrzewa to heat sink ( skonfigurowany pod klawiszem ) i skaczę.
Shield booster ci sie nie przyda przy tarczach klasy 3

Kill warrant scaner sobie zamontujesz razem z broniami jak polecisz postrzelać a i tak po tygodniu przestaniesz go używać

Chaff lancher pomaga na bronie na wieżyczkach, ale nawet NPC tłuką z rail gunów na sztywno
Poza tym jak się dasz wyciągnąć z supercruise takim papierowym stratkiem to za chwilę i tak się będziesz odradzał na pobliskiej stacji - nie daj się wyciągnąć i tyle

Na twoje stwierdzenie że na taki właśnie moment masz tarcze i bronie , ja odpowiadam :
1) z całym tym sprzetem i z pełną ładownią towaru jesteś jak mucha w smole i nie zdązysz nawet tego pirata namierzyć nie mówiąc o strzelaniu do niego co i tak zakończy się twoim zgonem.
2) twój aktualny skok z całym tym sprzetem to 14,5 LY jak załadujesz statek towarem spadnie pewnie poniżej 10 LY i lot z towarem na odległość 32 LY zajmie ci cztery skoki i odechce ci się handlu zanim coś zarobisz, a bez kasy nie wyposażysz statku do walki i tam też będzie ciężko i jeszcze sie zniechęcisz do gry bo taka trudna
ale historie napisałem 
Oczywiście to co podałem powyżej to konfiguracja do handlu, jeśli dzisiaj się pojawisz na discordzie to jutro kupisz sobie drugiego Pythona którego wyposażysz sobie do walki .
P.S. Jestem na discordzie na kanale BAR 11 Parseków - i czekam na ciebie.

.png)
.png)
.png)
.png)
MOJE ODZNAKI![[Obrazek: RNKMIRD.png]](https://i.imgur.com/RNKMIRD.png)
![[Obrazek: 30866.png]](http://inara.cz/data/sigs/30/30866.png)