12.09.2018, 01:18 UTC
Utrzymanie okolo 100 pracownikow na etacie w uk to kwota 40k rocznie £ okolo, co robi calkiem ladny wynik a to tyczy tylo 100 pracownikow kreatywnych, a gdzie reszta, ksiegowosc, serwery, PR i inni ludzie, poza tym inne koszty. Poprostu patrze na Frontier Dev jak na firme a celem firmy jest generowanie zysku. Bardzo lubie Davida ale mam wrazenie ze jest w zbyt duzym stopniu idealistą a nie realistą, w rozwoju gry widac chaos a nie przemyslana strategie marketingową. Wycofanie sie ze sqadron ship jest dobra ale spozniona decyzją z punktu biznesowego. Bardzo chcieli dewersyfikowac zrodla dochodu wiec stwozyli Tyccon Planet tak to sie chyba nazywa. Troche dziwna decyzja, bo ilu z nas tu obecnych kupilo lub zamierza kupic te gre? David jest uczciwy, zbyt uczciwy, a do tego ma troche dusze artysty. Ja bym rozwijal projekt Arena lub cos pokrewnego elitce, by stwozyc spojny content.
Platny duzy dodatek jest nieunikniony, w przeciwnym razie albo przejscie do trybu Free to Play i ogromny sklepik. Frontier utrzymuje sie glownie ze sprzedazy kopii gry plus skromny sklepik. A to w niedalekiej perspektywie moze byc zbyt malo. Musza sciagnac nowych klientow i utrzymac starych by biznes sie krecil. Ten rok byl nie ukrywajmy kiepski dla elitki ale czy dla frontier dev?
Platny duzy dodatek jest nieunikniony, w przeciwnym razie albo przejscie do trybu Free to Play i ogromny sklepik. Frontier utrzymuje sie glownie ze sprzedazy kopii gry plus skromny sklepik. A to w niedalekiej perspektywie moze byc zbyt malo. Musza sciagnac nowych klientow i utrzymac starych by biznes sie krecil. Ten rok byl nie ukrywajmy kiepski dla elitki ale czy dla frontier dev?
