Modowanie Elite? Własne mechaniki rozgrywki dzięki ED API.
#6
(02.08.2018, 13:21 UTC)ryczypior napisał(a): Ok, ale jak za takie kredyty kupić broń, coś do statku, czy w ogóle cokolwiek?

Założenie jest takie że i tak musisz wydawać kredyty w grze. Tyle że jak mamy po 2-3 miliardy to kredyty w grze są bez znaczenia, tym bardziej jeśli ograniczymy się do małych statków i tanich modulów. Wszystko co gracz może, a czego nie zarządzane jest przez zewnętrzny system wykorzystujący Elite API. 

Oczywiście gracz może być nieuczciwy i pomimo tego że MOD mówi: "nie możesz kupić tego statku, nie stać Cie na niego" to i tak go kupi, ale nie o to chodzi.

Aplikacja potrzebna jest do tego żeby trakować przepływ lootu, kredytów z PVP itp.

(02.08.2018, 13:28 UTC)ryczypior napisał(a): Generalnie wykorzystujemy już API oraz journal w naszej wtyczce Biggrin Pomysł na coś trochę podobnego do tego co proponujesz @Xeonary jest już na pewnym etapie realizacji (przypomnę wątek: https://forum.thewingedhussars.com/showt...p?tid=4486 ), choć obecnie chwilowo zawieszony ze względu na inny projekt TWH

Mniej więcej w podobny sposób chciałbym wykorzystać API, aczkolwiek głównym celem mojego pomysłu jest zwiekszenie ilości interakcji pomiędzy graczami. Walka, współpraca, itp.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Modowanie Elite? Własne mechaniki rozgrywki dzięki ED API. - przez Xenderr - 02.08.2018, 13:30 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Photo Elite Dangerous w VR Jaromaz 21 959 15.11.2025, 08:12 UTC
Ostatni post: Jaromaz
  Za co lubię Elite Kyokushin 11 3,829 27.09.2025, 20:30 UTC
Ostatni post: Jaromaz
Heart ELITE NA GOG - mega ważna akcja!!! Mathias Shallowgrave 11 1,438 22.08.2025, 05:10 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  Wiesz, że za dużo grasz w Elite, jeśli... Mathias Shallowgrave 130 35,398 21.08.2025, 17:55 UTC
Ostatni post: bahasso
Big Grin Elite w gifach - zabawa Diox 296 58,723 17.05.2024, 00:19 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości