05.07.2018, 19:35 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.07.2018, 19:36 UTC przez Yata_PL.)
(05.07.2018, 14:34 UTC)Marek Giovanne napisał(a):(07.04.2018, 08:59 UTC)Yata_PL napisał(a): Pimax na kicku pisal o 1080ti SLi w przypadku Pimaxa 8K X a nie zwyklego 8K
wez to sobie na logike , pimax przyjmuje i renderuje rodzialke 1440p na 1 oko , mniej wiecej tak samo jak w przypadku wiekszosci WMRw , roznica jest taka ze PIMAX upscaluje chipem ( a nie karta graficzna) ta rodzielczosc do rodzieczosci 2x 4K czyli tyle ile potrafi wyswietlic matryca. Oczywiscie w pimaxie jest wiekszy FOV ale tez max odswiezanie tylko 80 mhz. Brainwarp maja pokazac na dniach ktory podbno dziala mniej wiecej tak jak w PSVR tam golgle robia 60 Hz ale softwarowo podbija to 120 Hz, w Pimaxie ma byc 160hz
Dla mnie na logikę to jest kompletnie bez sensu to o czym piszesz. Jeśli Pimax ma upscalować chipem i robić to dobrze to będzie to wrowadzać opóźnienie które w przypadku VR jest nie do przyjęcia, więc strzelam, że będzie obraz w 1440 rozciągnięty na ekran 4K, więc to całe 4K na oko jest taką samą marketingową ściemą jak 8K w nazwie. Jedyny plus, że będzie mniejszy Screen Door Effect.
Tak to jest zrobione i nie ma opóźnień. Dokladnie tak - bedzie mniejsze SDE niz na zwyklej matrycy 1440 , dopiero wersja X to prawdziwe 4 k na oko. I dobrze bo na chwile obecna nie ma kart graficznych ktore to pociagna. Troche poztywnej roboty zrobi tez uklad pixeli samej matrycy (zastosowali uklad RGB a to lepsze niz to co mamy w Vive i Rifcie czyli Pen-tile)
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
