![]() |
|
Tips & Tricks - Wersja do druku +- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com) +-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Inne Gry (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=138) +---- Dział: No Man's Sky (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=66) +---- Wątek: Tips & Tricks (/showthread.php?tid=1551) Strony:
1
2
|
Tips & Tricks - Mathias Shallowgrave - 16.08.2016 Tip: moduły wspomagające mają zwiększone działanie, jeśli łączy się je w łańcuch, tzn. montuje jeden obok drugiego (i obok głównego modułu). Zostają wtedy otoczne ramką - to znak, że są połączone i mają zwiększoną moc działania. Chodzi o to, żeby pierwszy moduł wspomagający był zamontowany w polu ekwipunku sąsiadującym z modułem głównym, a pozostałe moduły wspomagające dalej jeden obok drugiego, tak jak tutaj (zwróćcie uwagę na kolorowe ramki wokół modułów - to właśnie znak, że mają bonus):
RE: No Man's Sky - premiera już 21 czerwca 2016 - Robinus - 16.08.2016 (16.08.2016, 09:22 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Tip: moduły wspomagające mają zwiększone działanie, jeśli łączy się je w łańcuch, tzn. montuje jeden obok drugiego (i obok głównego modułu). Zostają wtedy otoczne ramką - to znak, że są połączone i mają zwiększoną moc działania. Dobre! To ode mnie pomniejszy: Zeskanowanie wszystkich zwierząt daje spory bonus finansowy (ja dostaję ostatnio ok. 250.000). Specjalna opcja do wysłania danych jest umieszczona w okienku z odhaczaną listą gatunków. Skaner, którego używa się do skanowania, nie służy jednak tylko do skatalogowania tego co mamy przed oczami. Pokazuje zwierzęta w pobliżu (małe szare kropki). Dodatkowo zielona kropka wskazuje już skatalogowany gatunek, a czerwona - nowy. Takie latanie za tymi dziwadłami po chaszczach też jest całkiem ciekawe. RE: No Man's Sky - premiera już 21 czerwca 2016 - Pueblo - 16.08.2016 mody ruszaja pelna para, kto chce niech sprawdza http://nomansskymods.com/ to jeszcze od siebie dodam Tip: Mozna na planetach znalezc porzucone/uszkodzone statki. Przewaznie maja one od -2 do +2 cargo, w odniesieniu do naszego. Mozna taki statek sobie po prostu wziac, niektore z nich maja uszkodzone moduly, wiec trzeba bedzie naprawic. Niektorzy robia tak, ze rozbieraja porzucone statki na czesci, uzyskujac z nich rzadkie materialy. Statkow szukamy tak: (przepraszam, mam ang wersje, nie mam pojecia jak to sie zowie po polsku) - szukamy beacon'ow na planetach, - skanujemy je, - statki sa w miejscach gdzie beacon kieruje nas na Transmission Tower, RE: No Man's Sky - premiera już 21 czerwca 2016 - Robinus - 16.08.2016 TIP DNIA: (zapewne znany, ale jak ktoś przegapił to szkoda by było): wybraną technologię można zaznaczyć, by w prawym dolnych rogu ekranu na bieżąco odbierać komunikaty, co aktualnie trzeba zebrać by ją ukończyć (jak przypięcie blueprinta u inżynierów w ED) RE: Tips & Tricks - Robinus - 17.08.2016 Jak się za daleko zapędzicie na piechotę - takie dwa rodzaje terminali przy większych zabudowaniach pozwolą na przywołanie waszego statku (za Chip Obejściowy): ![]()
RE: No Man's Sky - dyskusja ogólna - Robinus - 18.08.2016 Klasyfikacja systemów wg gwiazd, czyli "czemu nie mogę znaleźć zielonych ludzików": http://www.gamerevolution.com/features/a-guide-to-the-4-star-classes-in-no-mans-sky-and-why-theyre-important RE: Tips & Tricks - Mathias Shallowgrave - 18.08.2016 Dzięki! Rep leci + przeniosłem do watku z poradami. RE: Tips & Tricks - Pueblo - 18.08.2016 dobre, rep za cenne info RE: Tips & Tricks - Robinus - 19.08.2016 Quick Save - Wysiądź ze statku...
RE: Tips & Tricks - Mathias Shallowgrave - 19.08.2016 Można obejść przegrzewanie się lasera górniczego: strzelamy aż do momentu, kiedy pasek nagrzania zacznie mrugać na czerwono, po czym puszczamy spust i walimy z powrotem jak tylko temperatura zacznie opadać - resetuje się ona przy strzale po prostu ![]() A Radnox można znaleźć w takich oto latających skałkach:
|