X56 / ?
#21
Wiesz o co mi chodzi. Niech zwróci zepsuty towar do producenta, skoro może, czemu miałby to robić samemu, skoro nie musi?
Wiem, jestem dziwny. Ale to moja dziwność, teraz wy też będziecie musieli sobie z nią radzić.

A jak się nie podoba to krzyż na drogę i kulka w łeb.
Odpowiedz
#22
(27.03.2025, 16:17 UTC)Scarlet Yuri napisał(a): U mnie jak zakupiłem X56 też nie za wiele dawało pokrętło regulacji, otworzyłem przepustnicę i nie wiem czy tak to powinno być, ale smar bardziej przypominał klej, dlatego był taki duży opór tak jak pisałeś, że przepustnica razem ze stołem chodzi. Umyłem to z tego czegoś, dałem zwykłego smaru jaki był pod ręką, żeby się plastiki nie ścierały na sucho i tyle. Chodziło za lekko bym nawet powiedział, ale nie chciało mi się bawić w poszukiwanie Nyogel'u czy innego dedykowanego smaru do takich zabawek. Później odkryłem możliwość modowania przepustnicy specjalnymi nakładkami z zagłębieniami do symulowania zachowania według upodobania. Stosowałem dwie wersję, do DCS'a, która odpowiadała pracy przepustnicy w F-16 i do Elity z zagłębieniem po środku. Temat do znalezienia w Internecie co i jak. Dodawało to lekkiego oporu na tyle, że nie było obawy o przypadkowe przesunięcie przepustnicy.

I chyba dokładnie o to chodziło. Wziąłem przepustnice i pojeździłem nią chwilę z dołu do góry porządnie itp. Jest o wiele lepiej, więc pewnie fabrycznie dają jakieś parszywe smarowanie. Teraz to chodzi paluszkiem i broń Boże go nie zwracam. Prosta rzecz, a wpadłem na to dopiero teraz
[Obrazek: FlJ12pw.png]        [Obrazek: 438524.jpg]



                                                 Zmiana jest niezbędnym procesem wszelkiej egzystencji.— Spock
Odpowiedz
#23
Mam jeszcze jedno pytanie.

Jest jakieś sensowne zastosowanie rozdzielenia przepustnicy na dwie mniejsze?

Jak to wygląda u Was?
[Obrazek: FlJ12pw.png]        [Obrazek: 438524.jpg]



                                                 Zmiana jest niezbędnym procesem wszelkiej egzystencji.— Spock
Odpowiedz
#24
Do elity nie ma, ale do symulatorów lotu z samolotami z dwoma silnikami w 90% sytuacji też nie jest potrzebne Biggrin Najczęściej w chwili rozruchu silnika gdy trzeba dać silnik na bieg jałowy, ale to się przeważnie obchodzi klawiszem, no i ewentualnie w sytuacjach awarii silnika gdy trzeba go wyłączyć, a jakoś trzeba zachować moc w drugim
[Obrazek: 84385.jpg?1742401934]
Odpowiedz
#25
Jeżeli uznałbyś, że joy jest za miękki (moim zdaniem zarówno w 52 jak i 56 jest zdecydowanie za miękki), a masz dostęp do drukarki 3D, w internecie znajdziesz nakładki na sprężynę do druku, które powodują usztywnienie sticka. W 56 chyba dają 3 rózne sprężyny ale czytałem, że nawet ta najmocniejsza nie jest wystarczająco sztywna.
[Obrazek: 480572.jpg]

...Nawet świnka może wejść na drzewo kiedy jest chwalona...
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Logitech G Saitek Pro Flight X56 Rhino i inne w dobrej cenie Dako 6 8,454 27.04.2020, 20:24 UTC
Ostatni post: Fenyl de Lechia
Sad X56 problem z bindami Dyspozytor 1 2,455 09.09.2017, 10:50 UTC
Ostatni post: Aris



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości