Starfield
#21
ale zobacz - możlwiość lądowanie gdziekolwiek np a CoD Airborn - co prawda tam na spadachronie - stwarza niesamowite możliwości w rozgrywce. nie zgodzę się że to niepraktyczne Smile
Oczywiście tutaj nie każde miejsce nada się do lądowania ale opcji powinno być jak najwięcej.
Odpowiedz
#22
Devsi już powiedzieli, że lądować będzie można tylko tam gdzie wam pozwolą Wink Nie łudzić się, że to NMS czy ED.
[Obrazek: MB0ujCf.png]

ROTMISTRZ THE WINGED HUSSARS
Odpowiedz
#23
(19.06.2022, 11:55 UTC)szkodi napisał(a): Devsi już powiedzieli, że lądować będzie można tylko tam gdzie wam pozwolą Wink Nie łudzić się, że to NMS czy ED.

Znając moderów to pewnie będzie znacznie więcej miejsc (z czasem) Biggrin

Husaria są jak łódzkie Bałuty - reprezenuj ją godnie i dumnie. o7
Odpowiedz
#24
oo dobrze gada ten pan Smile
Odpowiedz
#25
mamy nowego CD Action, a w nim miedzy innymi 5 stron o Starfield.

P.S. i planet ma być tak jak mówiłem 1000 a nie 100 jak ktoś pisał na discordzie Smile 100 ma być gwiazd, ale ciał niebieskich 1000, bardzo fajnie.
Dochodzi do tego zbieractwo materiałów którymi handlujemy, lub wykorzystujemy je do budowania różnych rzeczy.
A skoro mamy co zbierać, to lądować będzie można: w dowolnie wybranym punkcie globu- cytat z Cd Action .

Teraz tylko trzymajmy kciuki żeby to nie było tak, że dowolnie wybrany punkt... z 15 dostępnych Smile
Odpowiedz
#26
Skończyłem główny wątek Starfiela i jeden wątek poboczny z Akila City oraz chyba większość questów w tym mieście. 180 godzin wg Steama, z tym że sporo z tego spędzone na modowaniu (prawie 150 modów, z czego większość podmianki tekstur i ulepszenia interfejsu/HUD, ale też kilka usprawnień gameplayowych - to temet na osobny post).

Podtrzymuję początkową opinięk, że to taki typowy bethesdowy erpegowy średniaczek, ale jak poprzednie gry z dużym potencjałem na bycie świetną grą, jeśli dostanie dobre DLC i dobre mody. Biorąc pod uwagę poprzednie gry Bethesdy, myślę, że możemy się spodziewać i jednego, i drugiego.

Plusy
- Dobry system walki FPS
- Dużo broni i pancerzy
- Estetyka "NASA-Punk"
- Mnóstwo questów, szczególnie niektóre poboczne są świetne
- Eksploracja planet, duża różnorodność (ale patrz tez minusy)
- Niektóre lokacje proc-gen świetnie zrobione
- Brak znaczących bugów (szkoda, że to w dzisiejszych czasach jest plusem, a nie czymś normalnym)
- Potencjał modowania

Minusy
- Nudnawy i sztampowy główny wątek
- Niemrawi kompani
- Dużo ekranów ładowania, przez co nie ma poczucia "jedności" świata gry
- Po dłuższym czasie eksploracja powoli staje się nudna (po raz enty znajduję ten sam typ "anomalii geologicznej")
- Brak pojazdów do eksploracji, czasami trzeba się nabiegać przez puste przestrzenie
- Niektóre lokacje proc-gen powtarzalne lub mało logiczne (opuszczona fabryka pełna gangusów tuż obok teoretycznie niemal magicznej starożytnej świątyni, której jakimś cudem nie zauważyli?)

Pozytywne na pewno jest to, że większość z tych minusów poprawi społeczność modderska, ale niestety trochę poczekamy zanim Beth wypuści oficjalne narzędzia modderskie, które pozwolą na zaawansowane zmiany w silniku gry na takim poziomie. Ale myślę, że z każdym DLC gierka będzie coraz lepsza i coraz bardziej pokaże swój potecjał.

Na chwilę obecną, w takim stanie dałbym jej 5/10 (głównie ze względu na 3 pierwsze minusy, które wypisałem) i +1 ekstra punkt za sporą możliwość modowania już na tym etapie, czyli 6/10.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości