OFICJALNY Beyond Chapter 4 - nowa mechanika i gameplay eksploracji (Patch Q4)
#41
(14.09.2018, 16:46 UTC)SP-GGX napisał(a): Fajnie było by aby ED był bardziej spójny w tych czy innych kwestiach. Przecież mamy rok 3304 i ludzkość chyba zrobiła ogromne postępu w dziedzinie nauki i techniki Smile.
Może być też tak, że producent SRV musiał ciąć koszty produkcji i zastosował technologię z 19 wieku Smile

Albo jeszcze wcześniej... oglądać planetę przez lunetę.... Normalnie galeon na Karaibach...... Radary to pokradli?
Odpowiedz
#42
Dobrze jest jak jest. Możemy założyć że skoro mamy 34 wiek to będziemy mieli wszystko na jeden ping tyle że "archaiczność" tej metody ma sugerować że tak na prawdę do samego końca nie mamy pojęcia z czym mamy do czynienia a radar jedynie średniodokładnie przewiduje naturę i pochodzenie obiektu. Problem jest w tym że po znalezieniu 100 obiektów na powierzchni wszystko zaczyna się nudzić bo cały czas trafiasz dokładnie na to samo. Gdyby FD wprowadziło preceduralne Wink tworzenie takich POI od razu czesałbyś powierzchnie tylko po to aby nauczyć się o co tu chodzi aby przypadkiem nie być zaskoczonym.

Pozdrawiam
CO TO JEST SHOUTBOX, CO TO JEST SHOUTBOX, CO TO JEST SHOUTBOX
Odpowiedz
#43
Dla mnie zmiana mechaniki to jeszcze nie problem. Tylko technicznie rzecz ujmujac mamy teraz skany 1, 2 i 3 poziomu. Co sie z tym wiaze rozne wyplaty za kartografie i troche sie obawiam ze ta mechanika z sondami zastapi skany 3 poziomu, a wtedy jakies dalsze wyprawy to pewnie nawet nie pozwola kosztow statku zwrocic. Jak jeszcze dojdzie do tego koniecznosc ciaglego szukania materialow na sondy, to sensowny, "badawczy" wypad w mniej zbadane tereny bedzie bardzo dlugi i irytujacy. Koniec koncow otrzymamy cos ala obecne gornictwo.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości