(26.09.2017, 16:29 UTC)Kristofan napisał(a):(26.09.2017, 09:27 UTC)Azorus napisał(a): ad. 1 jeżeli wykonujesz misję dla frakcji to wzmacniasz jej wpływy (czyli tej co ma 10% wzrasta wpływ), czyli szkodzisz frakcji rządzącej.
Logiczne tylko zmylił mnie apel prezesa, żeby nie brać żadnych misji, jeżeli wartość przekroczy 65% (niechciana ekspansja).
Pomyślałem, że może każda misja daje rządzącej profit z automatu i stąd drugie pytanie - jak jej zaszkodzić.
Zmniejszasz wpływy (szkodzisz frakcji) jak wykonujesz misje dla innej frakcji.
Cytat:Więcej informacji o Marchiach znajdziesz tutaj: http://thewingedhussars.com/showthread.php?tid=2534Nie mam dostępu.
Czy dobrze rozumiem?
Wartość wpływów zamyka się w 100 procentach.
Najłatwiej zaszkodzić frakcji rządzącej, najtrudniej tej w środku.
Ekspansja zaczyna się od 70% i wchodzicie do najbliższego systemu w miejsce frakcji z najniższym wpływem.
Wykonujecie misje i w momencie, kiedy różnica wpływu spadnie poniżej 15 procent , wybucha wojna domowa.
ad 1.
Zmniejszasz wpływy (szkodzisz frakcji) jak wykonujesz misje dla innej frakcji.
Szkodzisz frakcji, która panuje nad stacją (ma największe wpływy na danej stacji), oddając towar w black market.
Ad 2. Ogólnie rzecz biorąc tak jest.
Wojna wybucha jeżeli frakcja panująca ma wpływ poniżej 15% od frakcji, która jest tuż za nią (zaczynają się wyrównywać). Wtedy wybucha wojna i pojawiają się strefy konfliktu zwane Conflict zone.
Jeżeli się mylę napewno ktoś mnie poprawi, ponieważ sam mechanizm BGS jest bardzo skomplikowany i składa się z wielu czynników.
Ps. link który podałem będzie widoczny tylko dla kadetów lub członków TWH.