Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najlepsze porady, tips & tricks
#21
Witam.

Moje 3 grosze do kupki. 

Skaner klasy A ma fajny zasięg, ale żre prąd i się elektrownia nie balansuje.

Warunek : dostęp do inżynierów.
Ulepszenie 3 ( w niektórych wypadkach wystarczy poziom 2 ) long range skanera klasy D spowoduje, że będzie on miał większy zasięg niż klasa A, a dalej będzie mniej ważył i brał mniej prądu.

Pozdrawiam.

Witam.

Porada z dalekiej pamięci.

Bez dostępu do systemu federacji pilotów ciężko się rozeznać w dostępnym sprzęcie. Ja na początku swojej zabawy trafiłem na taki system : Bhritzameno - ogromny wybór, a prawie wszystko, czego w nim nie ma jest w systemach okolicznych. Polecam też odwiedziny w pobliskim systemie Altair (high-tech [o ile mnie pamięć nie myli]).

Pozdrawiam
Odpowiedz
#22
Jeśli wyrzuca Cię z gry i otrzymujesz taki ekran https://forums.frontier.co.uk/attachment...ng.144640/ (error code: mauve adder bądź blue cobra) → zmniejsz MTU. Więcej informacji w supporcie Frontiera (j. angielski) https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=265
Odpowiedz
#23



Taki poradnik w ciekawej formie się mi trafił  Biggrin


Odpowiedz
#24
Jeśli nie masz fuel scoopa, a masz cargo racks i zabrakło ci paliwa na dwa, trzy skoki, to możesz wyregulować sobie długość skoku suwakiem "CARGO MASS". Takie coś pomiędzy "Fastest routes" a "Economica routes". Film dość stary, ale mechanika zachowana.







Odpowiedz
#25
Pęknięta owiewka - ratunek, jak uratować dane kartograficzne

W skrócie:
RATUNKIEM JEST EWAKUACJA Z POWIERZCHNI PRZEZ INNEGO GRACZA.
DANE KARTOGRAFICZNE PRZYPISANE SĄ DO POSTACI NIE DO STATKU.

Jakiś czas temu przetestowaliśmy hipotetyczną sytuację:
- jesteśmy wiele tysięcy LY od bańki/najbliższej stacji/FC
- wpadamy w białego karła i pęka nam w statku owiewka i tracimy atmosferę (szyby NIE DA się naprawić poza stacją)
- nie mamy materiałów do syntezy powietrza w systemie podtrzymywania życia
- nie mamy SRV, ani lasera górniczego żeby pozbierać materiały do syntezy
- nie mamy Fleet Carriera, którego możemy sprowadzić do systemu
- zależy nam na uratowaniu danych kartograficznych

Zastosowane przez nas testowe rozwiązanie:
- posiadanie/zakupienie ED: Odyssey
- znalezienie gracza, który po nas przyleci
- wylądowanie na planecie i oczekiwanie na ratunek
- nie trzeba nawet wyłączać gry, możemy dowolnie długo przebywać na zewnątrz statku i uzupełniać zasoby skafandra bez zużywania zasobów statku
- po doleceniu do najbliższej stoczni za miliony kredytów sprowadzamy sobie nasz statek
- sprzedajemy dane kartograficzne (po konsultacjach z margrabiami oczywiście)
Odpowiedz
#26
ale te zasoby skafandra to chyba tylko w tym promieniu "teleportacyjnym" do wnetrza statku tak?
jeżeli się nie mylę to nawet chodzenie zużywa batrerię w kombinezonie ?
Odpowiedz
#27
Dorzucę garść porad dla zwiedzających placówki „on  foot”. Są to mniej lub bardziej oczywiste wskazówki, których nie było w tutorialu, przydatne dla początkujących (i nie tylko).

1.    Na misje bierz SRV, statek odsyłaj na orbitę. W razie alarmu statek jest bezpieczny, a łazik przydaje się do rozładowania/ucieczki/walki.
2.    Jeśli masz coś nielegalnego staraj się poruszać skacząc po dachach, tam szansa na zeskanowanie jest nikła.
3.    Jeśli da radę SRV parkuj na dachu (z powodów z puntu wyżej).
4.    Jeśli chcesz coś ukraść upewnij się że nikt Cię nie widzi.
5.    Jeśli przypadkiem podniosłeś zakazany przedmiot (którego nie wolno mieć przy sobie), możesz go wyrzucić korzystając z inventory.
6.    O tym że niesiesz coś nielegalnego i w razie kontroli będzie przypał informuje ikonka obok radaru (przekreślone kółeczko).
7.    Gdy zapełnisz plecak możesz się wypakować w SRV/statku (najszybciej wsiadając i wysiadając z niego). Uwaga: wsiadając do łazika/statku resetujesz sklonowany poziom dostępu!
8.    Jeśli chcesz się rozpakować i zachować poziom dostępu użyj przy pojeździe menu inventory.
9.    Możesz używać Energylink w trybie „zakazanym” do cichego ogłuszania! Niestety jest to traktowane jako zabójstwo i nakłada status wanted.
10.    Jeśli chcesz uniknąć przypadkowego wywołania alarmu, dezaktywuj go wyłącznikiem!
11.    Do wyłączenia systemów takich jak alarm wystarczą uprawnienia poziomu 2, ale najczęściej drzwi prowadzące do panelu wymagają poziomu 3.
12.    Nie wiesz gdzie znaleźć wyłącznik alarmu? Użyj terminala mając poziom dostępu 3.
13.    Nie możesz znaleźć npc-a z poziomem dostępu 3? Sprawdź w terminalu (poziom 0 wystarcza)!
14.    Wywołałeś alarm (ale jeszcze nie masz statusu Wanted)? Ucieknij z bazy, przywołaj statek, wskocz na chwile w supercruise i zawróć. Po powrocie placówka powinna być zresetowana (również loot się odnawia).
15.    Wyłączenie autoryzacji dostępu (przełącznik jak do alarmów) legalnie otwiera wszystkie drzwi (ale nadal potrzebny jest poziom 2 do operowania innymi przełącznikami).
16.    Nie mając wystarczającego dostępu możesz legalnie przejść przez drzwi po prostu idąc za npecem. Dopóki nie wchodzisz do stref zakazanych nikogo to nie zaniepokoi.
17.    Jeśli zatrzymano Cię do skanowania zresetuj poziom dostępu, łatwiej go odzyskać niż uciekać z bazy.
18.    Jeśli nie chcesz resetować poziomu dostępu (lub masz coś nielegalnego w plecaku) przy zatrzymaniu wyciągnij broń lub włącz Energylink w tryb agresywny. Strażnik każe schować Ci broń i tak się tym przejmie, że zapomni, że miał Cię przeskanować. Uwaga: działa tylko raz, przy kolejnej takiej sztuczce zaczynają strzelać. O tym że nie wolno Ci wyciągać broni informuje ikonka przekreślonego pistoletu obok radaru.
19.    Jeśli przyłapią Cię w strefie zakazanej, grzecznie i bez ociągania wyjdź. Drugi raz to już nie zadziała, będą strzelać! O tym, że kolejne naruszenia nie będą tolerowane informuje ikonka obok radaru (przekreślony ludzik).
20.    Nie chcesz być ścigany po zabójstwie (oczywiście przypadkowym)?  Do rabowania wybieraj placówki ze statusem Anarchia.
21.    Placówki z Anarchią są również w systemach nieanarchistycznych. Sprawdzaj opis każdej z nich lub użyj np. Inary do wyszukiwania.
22.    NPC-e zaznaczone na radarze na szaro są neutralni, czerwoni są agresywni, a żółci zostali czymś zaniepokojeni. Koło żółtych się nie kręć, bo jeśli wydasz im się podejrzany, zaczną strzelać. Po jakimś czasie żółci wracają do trybu neutralnego.
23.    Jeśli korzystasz z innego kombinezonu niż Maveric, ostrożnie z odłączaniem zasilania i przemykaniem się za zamknięte drzwi. Można utknąć.

Tyle wyszło mi z praktyki. Jak coś jest nie tak, to sprostujcie. Mam jeszcze kilka rozwiązań do przetestowania, ale jakby ktoś sprawdził tematy poniżej to mile widziana odpowiedź.

    Czy można zniszczyć/przeładować terminal sterujący atmosferą tak, aby npc-e nie mogły go włączyć?
    Czy można bezkarnie otwierać szafki kodem na oczach innych?
    Czy strzelanie zwabia npców do zamkniętych pomieszczeń? Można tak się wydostać gdy się utknie?
    Czy npce niepokoją się znajdując rozpruta szafkę?
    Czy można się skutecznie schować na czas nielegalnego transferu danych (i pozostać w zasięgu transmisji)?
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [TIPS] - Kilka tweaków do exploracji Acus Jemeson 56 83,579 22.08.2019, 12:54 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Tips & Trcks Delwin 0 4,256 08.12.2015, 16:10 UTC
Ostatni post: Delwin



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości