Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bindy dla ustawień kamery [X52]
#1
Krótki poradnik do bindowania kamery na x52

OPCJE W CAMERA SUITE

Previous i Next Camera - Lewo Prawo na Hat na przepustnicy czyli tak jak zazwyczaj przełączamy się na X52 miedzy panelami

Enter Free Camera - Klawisz A (ważne żeby to był jakiś klawisz na joy obok hatów)

Reszty nie ustawiamy, zbędne marnowanie klawiszy!

OPCJE W FREE CAMERA

Toggle Hud - Tutaj klawisz T4 ale zmieniłem go na Klawisz "myszy" także polecam to zrobić, mamy do niego wtedy szybszy dostęp

Increse Speed - To ustawienia szybkości kamery ja ustawiłem na rolce myszy (tej na dżoju ofc)

Zoom in i out - Zbliżenie na jednym z hatów, polecam hat dolny joya

Forward Axis - Ja gram na pełnym zakresie przepustnicy, chodzi tutaj o ruch kamery do przodu czyli przepustnica tak jak to było na starej kamerce

Reverse - U mnie jest to Pinkie switch dla normalnego lotu wiec tak samo ustawiłem w przypadku sterowania kamerą, jeśli nie gracie na pełnym zakresie zostawcie puste


Stery Kierunku

Move Forward - Czyli ruch kamery do przodu na hacie - polecam górny

Lateral Axis - Sterowanie na boki ustawiamy na tym samym hacie co powyższy czyli górny hat bindujemy prawo i lewo, osi nie ustawiamy (to są thrustery)

Move Up / Down (analogue) - Hat na przepustnicy, czyli thrustery kierunkowe góra dół, pionowy ruch kamery

[Obrazek: 96ozPnS.jpg]

Pitch Axis - Odchylamy Drążek w górę wtedy kamera będzie wykonywała ruch podobny do tego jaki robimy kiedy wykonamy ten manewr w czasie lotu

Mouse pitch i axis - dajemy na off

Pitch Up i down zostawiamy puste

Yaw Axis - Skręt Prawo Lewo na dżoju czyli tzw orczyk

Mouse Yaw i Axis - ponownie na off

Yaw Left i Right puste

Roll Axis - Czyli ustawiamy oś beczki tak jak w czasie lotu

Left Right Puste


Blokowanie Kamery

Toggle Rotation Lock  - Przełącznik rotowania kamery wraz z ruchem statku u mnie na t1, ważne nawet jeśli mamy to wyłączone a aktywny klawisz lock to vehicle kamera będzie za nim podążać

Lock to Vehicle - Przypięcie kamery do statku, dzięki temu będziemy mogli latać na kamerze zew u mnie t2

Lock to World - U mnie t3 czyli zablokowanie kamery w jakimś punkcie przestrzeni i przejście na sterowanie statkiem


Efekty i Pozostałe

Exit Free Camera - bindujemy na ten sam klawisz którym w nią wchodzimy czyli u mnie A

Zoom Dof Toggle - Klawisz który odpali nam ustawienia DOF i Zooma, u mnie T5

Decrease i incrase Blur - Prawo lewo na hacie pprzepustnicy

Incrase i Decrase Focus Distance - Prawo lewo na dolnym hacie joya

[Obrazek: 3KOQHbH.jpg]



Mam nadzieję że komuś to pomoże w bindowaniu, albo zbinduje sobie podobnie. Bindy są ustawione tak aby sterowanie nowymi opcjami było jak najbardziej intuicyjne i przypominało kontrolę kamery na starej wersji Smile

Odpowiedz
#2
Dzięki, super sprawa, na pewno się przyda Smile

W sumie mógłbyś załączyć tą część z pliku custom bind dla kogoś kto ma podobny setup i zgadza się całkowicie z Twoim pomysłem, wtedy się przekleja i załatwione. Dla mnie za dużo różnic z tym co mam, ale może są osoby którym się może przydać, dużo pracy by z tym nie było.
Odpowiedz
#3
(01.03.2017, 11:49 UTC)Baton napisał(a): Dzięki, super sprawa, na pewno się przyda Smile

W sumie mógłbyś załączyć tą część z pliku custom bind dla kogoś kto ma podobny setup i zgadza się całkowicie z Twoim pomysłem, wtedy się przekleja i załatwione. Dla mnie za dużo różnic z tym co mam, ale może są osoby którym się może przydać, dużo pracy by z tym nie było.

Powiedz mi jak to zrobić to to zrobię Biggrin

Odpowiedz
#4
Rzuciłem okiem, u mnie to jest w pliku %localappdata%\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings\Custom.2.0.binds i tam w linii 1059 mi się zaczyna <vanitycamera a kończy w linii 1277 z </focusdistance ale jak na to patrzę to nie wiem czy się przyda dla kogoś, więc może nie ma sensu tu wrzucać Smile

Powiem tak, jeszcze raz dzięki, zwłaszcza za podtrzymanie mnie na duchu, że jednak da się to zrobić Smile

zatrzymanie kamery i latanie statkiem to jest bardzo surrealistyczne uczucie Smile
Odpowiedz
#5
Zrobiono już nawet fiomik odnośnie bindowania Camery dla X52 Pro

https://www.youtube.com/watch?v=0_y5Jtx_...e=youtu.be
[Obrazek: bY4pzKm.png]
Odpowiedz
#6
Niech ktoś wklei fragment z bindami, tak bysmy mogli sobie go przekleić. Tadek, wrzucisz?
[Obrazek: Pic0g16.jpg]
Odpowiedz
#7
Dobra znalazłem Biggrin

<VanityCameraScrollLeft>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_23" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraScrollLeft>
<VanityCameraScrollRight>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_21" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraScrollRight>
<ToggleFreeCam>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_3" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</ToggleFreeCam>
<VanityCameraOne>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraOne>
<VanityCameraTwo>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraTwo>
<VanityCameraThree>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraThree>
<VanityCameraFour>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraFour>
<VanityCameraFive>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraFive>
<VanityCameraSix>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraSix>
<VanityCameraSeven>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraSeven>
<VanityCameraEight>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraEight>
<VanityCameraNine>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</VanityCameraNine>
<FreeCamToggleHUD>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_31" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FreeCamToggleHUD>
<FreeCamSpeedInc>
<Primary Device="Mouse" Key="Neg_Mouse_ZAxis" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FreeCamSpeedInc>
<FreeCamSpeedDec>
<Primary Device="Mouse" Key="Pos_Mouse_ZAxis" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FreeCamSpeedDec>
<FreeCamZoomIn>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_POV1Up" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FreeCamZoomIn>
<FreeCamZoomOut>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_POV1Down" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FreeCamZoomOut>
<MoveFreeCamY>
<Binding Device="SaitekX52" Key="Joy_ZAxis" />
<Inverted Value="1" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</MoveFreeCamY>
<ThrottleRangeFreeCam Value="Bindings_ThrottleForewardOnly" />
<ToggleReverseThrottleInputFreeCam>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_6" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
<ToggleOn Value="0" />
</ToggleReverseThrottleInputFreeCam>
<MoveFreeCamForward>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_16" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</MoveFreeCamForward>
<MoveFreeCamBackwards>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_18" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</MoveFreeCamBackwards>
<MoveFreeCamX>
<Binding Device="{NoDevice}" Key="" />
<Inverted Value="0" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</MoveFreeCamX>
<MoveFreeCamRight>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_17" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</MoveFreeCamRight>
<MoveFreeCamLeft>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_19" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</MoveFreeCamLeft>
<MoveFreeCamZ>
<Binding Device="{NoDevice}" Key="" />
<Inverted Value="0" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</MoveFreeCamZ>
<MoveFreeCamUpAxis>
<Binding Device="{NoDevice}" Key="" />
<Inverted Value="0" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</MoveFreeCamUpAxis>
<MoveFreeCamDownAxis>
<Binding Device="{NoDevice}" Key="" />
<Inverted Value="0" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</MoveFreeCamDownAxis>
<MoveFreeCamUp>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_20" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</MoveFreeCamUp>
<MoveFreeCamDown>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_22" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</MoveFreeCamDown>
<PitchCamera>
<Binding Device="SaitekX52" Key="Joy_YAxis" />
<Inverted Value="1" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</PitchCamera>
<PitchCameraMouse Value="" />
<FreeCamMouseYDecay Value="0" />
<PitchCameraUp>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</PitchCameraUp>
<PitchCameraDown>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</PitchCameraDown>
<YawCamera>
<Binding Device="SaitekX52" Key="Joy_RZAxis" />
<Inverted Value="0" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</YawCamera>
<YawCameraMouse Value="" />
<FreeCamMouseXDecay Value="0" />
<FreeCamMouseSensitivity Value="5.00000000" />
<YawCameraLeft>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</YawCameraLeft>
<YawCameraRight>
<Primary Device="{NoDevice}" Key="" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</YawCameraRight>
<RollCamera>
<Binding Device="SaitekX52" Key="Joy_XAxis" />
<Inverted Value="1" />
<Deadzone Value="0.00000000" />
</RollCamera>
<RollCameraLeft>
<Primary Device="Keyboard" Key="Key_Numpad_4" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</RollCameraLeft>
<RollCameraRight>
<Primary Device="Keyboard" Key="Key_Numpad_6" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</RollCameraRight>
<ToggleRotationLock>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_9" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</ToggleRotationLock>
<FixCameraRelativeToggle>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_10" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FixCameraRelativeToggle>
<FixCameraWorldToggle>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_11" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FixCameraWorldToggle>
<QuitCamera>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_3" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</QuitCamera>
<ToggleAdvanceMode>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_13" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</ToggleAdvanceMode>
<FStopDec>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_23" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FStopDec>
<FStopInc>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_21" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FStopInc>
<FocusDistanceInc>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_POV1Left" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FocusDistanceInc>
<FocusDistanceDec>
<Primary Device="SaitekX52" Key="Joy_POV1Right" />
<Secondary Device="{NoDevice}" Key="" />
</FocusDistanceDec>

Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [PORADNIK] Egzobiologia dla cierpliwych Dziadostwo 30 17,118 22.09.2023, 19:38 UTC
Ostatni post: Jimmy Crooker
  [PORADNIK] Odyssey dla początkujących część 2 - Odysejowe Bazy Pitulek 6 4,495 15.03.2023, 21:00 UTC
Ostatni post: Jorglik
  [PORADNIK] Odyssey dla początkujących część 1 - Co nowego w starych stacjach? Pitulek 1 3,813 31.03.2022, 18:37 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Zyskowna eksploracja dla początkujących i bardziej zaawansowanych Kuba Wolf 30 39,626 07.11.2021, 11:26 UTC
Ostatni post: Kuba Wolf
  Obsługa zewnętrznej kamery - Camera Suite Haji-me 5 10,795 20.12.2020, 11:38 UTC
Ostatni post: Quun



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości