01.03.2017, 11:27 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.03.2017, 11:54 UTC przez TeddyPanda.)
Krótki poradnik do bindowania kamery na x52
OPCJE W CAMERA SUITE
Previous i Next Camera - Lewo Prawo na Hat na przepustnicy czyli tak jak zazwyczaj przełączamy się na X52 miedzy panelami
Enter Free Camera - Klawisz A (ważne żeby to był jakiś klawisz na joy obok hatów)
Reszty nie ustawiamy, zbędne marnowanie klawiszy!
OPCJE W FREE CAMERA
Toggle Hud - Tutaj klawisz T4 ale zmieniłem go na Klawisz "myszy" także polecam to zrobić, mamy do niego wtedy szybszy dostęp
Increse Speed - To ustawienia szybkości kamery ja ustawiłem na rolce myszy (tej na dżoju ofc)
Zoom in i out - Zbliżenie na jednym z hatów, polecam hat dolny joya
Forward Axis - Ja gram na pełnym zakresie przepustnicy, chodzi tutaj o ruch kamery do przodu czyli przepustnica tak jak to było na starej kamerce
Reverse - U mnie jest to Pinkie switch dla normalnego lotu wiec tak samo ustawiłem w przypadku sterowania kamerą, jeśli nie gracie na pełnym zakresie zostawcie puste
Stery Kierunku
Move Forward - Czyli ruch kamery do przodu na hacie - polecam górny
Lateral Axis - Sterowanie na boki ustawiamy na tym samym hacie co powyższy czyli górny hat bindujemy prawo i lewo, osi nie ustawiamy (to są thrustery)
Move Up / Down (analogue) - Hat na przepustnicy, czyli thrustery kierunkowe góra dół, pionowy ruch kamery
Pitch Axis - Odchylamy Drążek w górę wtedy kamera będzie wykonywała ruch podobny do tego jaki robimy kiedy wykonamy ten manewr w czasie lotu
Mouse pitch i axis - dajemy na off
Pitch Up i down zostawiamy puste
Yaw Axis - Skręt Prawo Lewo na dżoju czyli tzw orczyk
Mouse Yaw i Axis - ponownie na off
Yaw Left i Right puste
Roll Axis - Czyli ustawiamy oś beczki tak jak w czasie lotu
Left Right Puste
Blokowanie Kamery
Toggle Rotation Lock - Przełącznik rotowania kamery wraz z ruchem statku u mnie na t1, ważne nawet jeśli mamy to wyłączone a aktywny klawisz lock to vehicle kamera będzie za nim podążać
Lock to Vehicle - Przypięcie kamery do statku, dzięki temu będziemy mogli latać na kamerze zew u mnie t2
Lock to World - U mnie t3 czyli zablokowanie kamery w jakimś punkcie przestrzeni i przejście na sterowanie statkiem
Efekty i Pozostałe
Exit Free Camera - bindujemy na ten sam klawisz którym w nią wchodzimy czyli u mnie A
Zoom Dof Toggle - Klawisz który odpali nam ustawienia DOF i Zooma, u mnie T5
Decrease i incrase Blur - Prawo lewo na hacie pprzepustnicy
Incrase i Decrase Focus Distance - Prawo lewo na dolnym hacie joya
Mam nadzieję że komuś to pomoże w bindowaniu, albo zbinduje sobie podobnie. Bindy są ustawione tak aby sterowanie nowymi opcjami było jak najbardziej intuicyjne i przypominało kontrolę kamery na starej wersji
OPCJE W CAMERA SUITE
Previous i Next Camera - Lewo Prawo na Hat na przepustnicy czyli tak jak zazwyczaj przełączamy się na X52 miedzy panelami
Enter Free Camera - Klawisz A (ważne żeby to był jakiś klawisz na joy obok hatów)
Reszty nie ustawiamy, zbędne marnowanie klawiszy!
OPCJE W FREE CAMERA
Toggle Hud - Tutaj klawisz T4 ale zmieniłem go na Klawisz "myszy" także polecam to zrobić, mamy do niego wtedy szybszy dostęp
Increse Speed - To ustawienia szybkości kamery ja ustawiłem na rolce myszy (tej na dżoju ofc)
Zoom in i out - Zbliżenie na jednym z hatów, polecam hat dolny joya
Forward Axis - Ja gram na pełnym zakresie przepustnicy, chodzi tutaj o ruch kamery do przodu czyli przepustnica tak jak to było na starej kamerce
Reverse - U mnie jest to Pinkie switch dla normalnego lotu wiec tak samo ustawiłem w przypadku sterowania kamerą, jeśli nie gracie na pełnym zakresie zostawcie puste
Stery Kierunku
Move Forward - Czyli ruch kamery do przodu na hacie - polecam górny
Lateral Axis - Sterowanie na boki ustawiamy na tym samym hacie co powyższy czyli górny hat bindujemy prawo i lewo, osi nie ustawiamy (to są thrustery)
Move Up / Down (analogue) - Hat na przepustnicy, czyli thrustery kierunkowe góra dół, pionowy ruch kamery
Pitch Axis - Odchylamy Drążek w górę wtedy kamera będzie wykonywała ruch podobny do tego jaki robimy kiedy wykonamy ten manewr w czasie lotu
Mouse pitch i axis - dajemy na off
Pitch Up i down zostawiamy puste
Yaw Axis - Skręt Prawo Lewo na dżoju czyli tzw orczyk
Mouse Yaw i Axis - ponownie na off
Yaw Left i Right puste
Roll Axis - Czyli ustawiamy oś beczki tak jak w czasie lotu
Left Right Puste
Blokowanie Kamery
Toggle Rotation Lock - Przełącznik rotowania kamery wraz z ruchem statku u mnie na t1, ważne nawet jeśli mamy to wyłączone a aktywny klawisz lock to vehicle kamera będzie za nim podążać
Lock to Vehicle - Przypięcie kamery do statku, dzięki temu będziemy mogli latać na kamerze zew u mnie t2
Lock to World - U mnie t3 czyli zablokowanie kamery w jakimś punkcie przestrzeni i przejście na sterowanie statkiem
Efekty i Pozostałe
Exit Free Camera - bindujemy na ten sam klawisz którym w nią wchodzimy czyli u mnie A
Zoom Dof Toggle - Klawisz który odpali nam ustawienia DOF i Zooma, u mnie T5
Decrease i incrase Blur - Prawo lewo na hacie pprzepustnicy
Incrase i Decrase Focus Distance - Prawo lewo na dolnym hacie joya
Mam nadzieję że komuś to pomoże w bindowaniu, albo zbinduje sobie podobnie. Bindy są ustawione tak aby sterowanie nowymi opcjami było jak najbardziej intuicyjne i przypominało kontrolę kamery na starej wersji