może mi ktoś polecić? Zielony mi odpowiada, wszystko bardzo czytelne, ale statki które są enemy sa bardzo podobne do całej reszty na skanerze i to mi przeszkadza. Nie muszą być czerwone, tylko chciałbym, żeby były wyraźnie inne
Teraz mam tak:
<MatrixRed>0.31, 0.75, 0.1</MatrixRed>
<MatrixGreen>0.5, 0.5, 1</MatrixGreen>
<MatrixBlue>0, 0, 1</MatrixBlue>
Dzięki z góry
Mam w domu swój własny preset z zielonym tekstem i czerwonymi statkami wroga.
W VR podobno niebieski wygląda najwyraźniej. Na pewno wyraźniej niż pomarańczowy, natomiast nie robiłem dokładnych testów.
Polecam jeszcze ten wątek na FF: https://forums.frontier.co.uk/showthread...ost4011448
Ja od dawna używam tego samego co ObsidianAnt, biało-niebieskiego i uważam go za bardzo czytelny http://arkku.com/elite/hud_editor/#theme...1_0.3_0.18
(29.12.2016, 12:40 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Mam w domu swój własny preset z zielonym tekstem i czerwonymi statkami wroga.
W VR podobno niebieski wygląda najwyraźniej. Na pewno wyraźniej niż pomarańczowy, natomiast nie robiłem dokładnych testów.
Polecam jeszcze ten wątek na FF: https://forums.frontier.co.uk/showthread...ost4011448
Dzięki, to poproszę jak dotrzesz do domu, te wątki to już próbowałem, ale nie było dla mnie jasne co i jak wygląda na skanerze, popatrze jeszcze raz. Dla mnie zielony w VR wygląda troszkę lepiej niż niebieski, ale głównie mi chodzi o skaner teraz.
Liczba postów: 279
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2016
29.12.2016, 14:06 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.12.2016, 14:07 UTC przez Kir Nalto.)
Sprawdź ten, to jest mój i podobno do VR się nadaje. Wrogowie są na czerwono (fotki inżynierów wyglądają dziwnie, ale mi to nie przeszkadza)
<MatrixRed> 0.35, 0, 0 </MatrixRed>
<MatrixGreen> -2, 1, 1.21 </MatrixGreen>
<MatrixBlue> 0.82, -0.35, 2 </MatrixBlue>
OK, w tym linku co dał Hetman trzeba rozwijać spoilery i tam pod zdjęciem jest opis w stylu:
Forest Green / Deep Sky Blue
Contributed by horizone (3302-06-07)
Friendlies: Lime
Hostiles: Fire Brick
Notes: Turquoise tint on NPC pictures
To dużo wyjaśnia - kiedyś go przeoczyłem - dzięki
Liczba postów: 311
Liczba wątków: 23
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
103
Platforma:
CMDR: Dr.Kobayashi
30.12.2016, 19:01 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.12.2016, 19:57 UTC przez Dr.Kobayashi.)
Ja korzystam z leko zmodyfikowanych profili NO2O
EDIT : update HUDa
-1, 0.51, 0.99
1, -1, -0.26
1, 0.29, -1
standardowy zestaw Niebiesko, czerwono, zółty.
w helmie nie wali po oczach jaskrawymi kolorami, a i na monitorze po nocach ma swoj klimat.
Mnie na razie odpowiada najbardziej ten ale nadal szukam http://arkku.com/elite/hud_editor/#theme....5_1_0_0_1
30.12.2016, 23:48 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.12.2016, 23:48 UTC przez Mathias Shallowgrave.)
To jest mój zielony preset z czerwonymi wrogami, sorry za opóźnienie
<MatrixRed> 0.3, 0, -1 </MatrixRed>
<MatrixGreen> -1, 1, -1 </MatrixGreen>
<MatrixBlue> -1, 0.3, 1 </MatrixBlue>
Liczba postów: 1,288
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
(30.12.2016, 22:34 UTC)Baton napisał(a): Mnie na razie odpowiada najbardziej ten ale nadal szukam http://arkku.com/elite/hud_editor/#theme....5_1_0_0_1
Ten ponizej znalazlem jako najmniej inwazyjny dla oczu
Turqoise DeepSky Blue
R 0.05, 0.25, 0.6
G 0, 1, 0
B 1, 0, 0
Najlepiej korzystać z ED Profilera z okolo 50 presetami HUD
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
|