17.12.2016, 18:08 UTC
Ech, brakuje mi Necro w TESO
Guild Wars 2
|
17.12.2016, 18:08 UTC
Ech, brakuje mi Necro w TESO
09.05.2017, 21:08 UTC
Są leaki odnośnie nowego dodatku. Nie będę pisać, bo może ktoś nie chce czytać, a bez problemu można znaleźć w internecie. HYPE
01.08.2017, 14:53 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.08.2017, 14:54 UTC przez Haji-me.)
Apropo nowego dodatku to za chwilę odbędzie się stream podczas którego ujawnią szczegóły https://www.twitch.tv/guildwars2
02.08.2017, 07:46 UTC
Nahypowany jestem, czekałem na ten dodatek od leaków, jeszcze nie miałem czasu o nim poczytać poza leakami, ale jeżeli snajper thief potwierdzony to mnie kupili
A no i data premiery szybko, mądrze z ich strony.
02.08.2017, 14:31 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.08.2017, 14:32 UTC przez Haji-me.)
Obejrzałem całe ogłoszenie Path of
Nowe pustynne lokacje jakoś tak do mnie nie przemawiają. Nie podobało mi się w Silverwaste ani Dry top. Wolałbym coś w klimatach Skyrim - lasy i górskie śnieżne miejscówki. To pewnie kwestia gustu. Nie grałem też w GW1, z którego wywodzi się ta nowa kraina i jacyś starzy wyjadacze pewnie mają zgoła inne opinie. Mounty - jak dla mnie kolejny sposób na wyciągniecie kasy od graczy poprzez sklep w grze. 4 dostajemy za darmo - pewnie kolejnych 100 za gotówkę. Do tego zabija to różnorodność wśród klas pod względem mobilności. Sporo osób doceniało szybkość przemieszczania się Thiefa czy teleport Elementalisty. Teraz każdy będzie poruszał się w ten sam sposób. I mówię to z perspektywy Necromancera, który ma najmniej możliwości szybszego poruszania się. Nowe specjalizacje - niby na początku mówili coś w rodzaju, że chcą aby klasy wróciły do korzeni, żebyśmy czuli, że faktycznie gramy supportem itp. Pokazali Guardiana, który ma korzystać ze swego rodzaju ksiąg aby buffować - fajnie. Ale dalej już było gorzej. Warrior z daggerami? Nie pasuje mi to do tematyki tej klasy. Thief + rifle? Można to podciągnąć pod snajpierów ale wolałbym aby rozwinęli skille związane ze strzelbami u Engineera, którego powinna być to główna broń - a nie jest. Takie są moje pierwsze wrażenia. Pokazali bardzo mało gameplayu i pewnie w wielu kwestiach się mylę i zmienię zdanie. Pewnie będzie tego dużo więcej do obejrzenia w najbliższym czasie, jako że data wydania to wrzesień. Ma ruszyć też jakaś wersja testowa / demo, więc będzie się można przekonać na własne oczy. Wątpię jednak abym zakupił ten dodatek w dniu premiery. Pewnie poczekam na jakieś promocje.
03.08.2017, 10:42 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.08.2017, 11:28 UTC przez Calvarian.)
No to ja mam zupełnie odwrotne wrażenia Większość to pewnie kwestia osobista i rozumiem, że części osób się klimaty nie będą podobały, specki też (ja na thiefa snajpera czekałem od zapowiedzi Heart of Thorns; według mnie genialne połączenie), ale co do mobilności nie mogę się zgodzić.
Pewnie lotnie też ci się nie podobały? Bo też strasznie zwiększyły mobilność wszystkich klas we wszystkich krainach i też jest kilka darmowych skinów, a reszta za gemy (które można NAPRAWDĘ bezproblemowo zdobyć in game). Lotnie są super bo pomagały w poruszaniu się po wielopiętrowej dżungli i znacznie urozmaicały gameplay. I jeśli z mountami będzie tak samo - będą pomagać w poruszaniu się po rozległych względnie płaskich krainach i będzie się z nimi wiązał gameplay to jak dla mnie sprzedane; będę się bawił z kuplami w Jeźdźców Pustyni A w walce klasy mniej mobilne dalej będą mniej mobilne - tu nic się zmienia. Tak nawiasem pomysł pustyni mi się podoba, przypomina mi się RuneScape, WoW i 2 chapter GW1, w których spędziłem naprawdę sporo czasu; a jeśli będzie choć w 70% tak genialna jak dżungla (którą uważam, za najlepszą lokację ze wszystkich mmo w jakie grałem) to spędzę tam następne 1000 godzin. Czekam na możliwość pogrania 10-11 sierpnia i u mnie prawdopodobnie jest to zakup pierwszego dnia po wyjściu. E: W końcu pooglądałem sobie całego streama (czy cokolwiek to było) i wypowiem się jeszcze odnośnie specek: Thief Sniper Necro bez death/reaper shrouda i z pochodnią - bardzo meh, reaperowi to on może kosę czyścić Może przetestuję, jeśli gameplay będzie ciekawy, ale wątpię. Mesmer - chronomancer był super, mirage wpasowuje się tematycznie w dodatek, wygląda ładnie, ale nie widzę tu aż takich różnic gameplayowych w stosunku do tego co oferuje klasyczne mesmer. Guardian - więcej spoko supportów = tak trzymać Warrior - sama specka bardzo mi się podoba (na pewno bardziej niż berserker, który był po prostu bardziej wkurzonym warriorem i robił większe cyferki), aczkolwiek wątpię abym używał na chaarze sztyletu (na szczęście nie trzeba ) i generalnie sama specka pasuje mi bardziej do guardiana... zobaczymy Elementalist - wow, pomysł fajny, zdecydowanie odchodzi od klasycznej klasy i tempesta (skupienie na jednym żywiole na raz), ale w dobry sposób. Łączone żywioły i elastyczność brzmią bardzo fajnie. Ranger - Dla mnie najsłabsza specka dodatku... nawet nie ma (może nie pokazali?...nadzieja ) form zwierzołaków, generalnie prawie nic o nim nie powiedzieli. Revenant - Jak generalnie lubię tą klasę, bo ma zdecydowanie inny styl gry niż reszta, to obie specjalizacje są mocno średnie - po prostu nowa broń do używania. Engineer - Hm. Niby spoko, niby pasuje do engi. Niby całkiem "techniczny" klimat. Ale jakoś mi to bardziej na mesmera wygląda, scrapper z młotem dwuręcznym to nadal był w 100% engi (szkoda, że cyferkowo najsłabsza specjalizacja z HoT, chciałbym widzieć ich więcej), a pan z holo-cyfro-światło broniami to na moje trochę engi, trochę mesmer.
03.08.2017, 13:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.08.2017, 13:49 UTC przez Haji-me.)
Lotnie były spoko ale ich się używało podczas podróżowania od czasu do czasu, a na mountach można przemierzyć całą mapę. Takie są moje, subiektywne odczucia, po prostu jeszcze nie "chyciło" . Ale może to się zmieni jak sam zagram.
03.08.2017, 17:58 UTC
Ooo powrót do Elona ciekawie, ciekawie. Dobrze wspominam tą krainę, ciekawe czy będą czerwia i znowu będzie się je ujeżdżać . Ja jakoś straciłem dość szybko zapał do GW2 mimo iż w GW1 cisnąłem równo. W sumie nie wiem dlaczego. Może się skusze żeby powrócić do GW2 ale będę musiał się solidnie zastanowić no chyba że autorzy zdecydują się w następnym dodatku udostępnić Kintaj wtedy wracam na pewno.
06.08.2017, 11:02 UTC
Ja zawsze chciałem bardziej pustynne rejony w GW2 także dla mnie super Będę miał dwa dodatki do zrobienia hehe
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Star Wars Squadrons | Varin Bloodaxe | 35 | 21,835 |
10.10.2020, 08:49 UTC Ostatni post: ShiMan |
|
Star Wars: The Old Republic | ShiMan | 4 | 5,113 |
27.05.2019, 07:47 UTC Ostatni post: Fenyl de Lechia |
|
Star Wars: Battlefront | Mathias Shallowgrave | 39 | 31,865 |
01.04.2017, 08:26 UTC Ostatni post: TheSyntox |