Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
#21
Panowie, offtop.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#22
Dzięki za poradnik. Zdecydowanie za dużo jest tych wyborów dla początkujących, a tak mogę się skupić na najistotniejszych. Leci repka!
Odpowiedz
#23
(15.11.2016, 17:59 UTC)Calvarian napisał(a): Wleciałem dziś do 4 convoy beacona i nie wyświetla mi się komp[letnie nic, chyba jakiś bug :/

Po dwukrotnym resecie gry udało mi się ich zobaczyć! Cud nad cuda!

Zdarza się że statki wskakują do Convoy Beacona za Tobą. Strasznie komicznie to wygląda ale to taki feature. Coś jak z CZkami i pojawiające się znikąd statki. 

A tak wygląda synchronizacja instancji w/g Frontiera Smile


“There will be killing till the score is paid.” 
― Homer, The Odyssey

Hardware: Tobii EyeX 4C | Saitek X52 Pro | Logitech G13 | Corsair K65 RGB | Blue Yeti | Superlux HD681 EVOII | LG 29" UltraWide
Odpowiedz
#24
O, coś dla mnie, dzięki
I`m Going Back To Maskelyne Vision...Where I Only Die A Little Every Day.
Odpowiedz
#25
Wielkie dzięki właśnie tego szukałem Wink 
Leci RAP
[Obrazek: hEwp3B1.png] [Obrazek: 57086.png]Qui desiderat pacem praeparet bellum

 


Odpowiedz
#26
Nurtuje mnie jedno pytanie: Czy ulepszenia się kumulują? Bo z jednej strony, gdy ulepszam już ulepszony moduł to startowe wartości do losowania i przedziały losowania są inne niż przy stockowym module, a z drugiej, pojawia się okienko "upgrades to remove"?
Star Citizen kod referencyjny: STAR-7T7J-3QFX
YT: Obywatel Yautja - YouTube
Odpowiedz
#27
(03.02.2017, 14:00 UTC)Yautja napisał(a): Nurtuje mnie jedno pytanie: Czy ulepszenia się kumulują? Bo z jednej strony, gdy ulepszam już ulepszony moduł to startowe wartości do losowania i przedziały losowania są inne niż przy stockowym module, a z drugiej, pojawia się okienko "upgrades to remove"?

Nie, startowe wartości to obecna modyfikacja, zmiany +/- są względem właśnie obecnego stanu. Wartości do usunięcia, to dodatkowe efekty, które zostały nałożone wraz z obecną modyfikacją. Zostaną zamienione na nowe dodatkowe efekty.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#28
beamy juz posiadaja efficent weapon, tak dla uzupełnienia poradnika
Odpowiedz
#29
Mam nadzieję, że chłopaki z Błyskawicy przygotują update po wyjściu 2.3 Smile
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#30
Jakbyście mi się na bete zrzucili to bym zrobił już teraz :>
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odyssey od rozczarowań po akceptację - micro poradnik 123tomek 9 964 20.09.2023, 20:06 UTC
Ostatni post: Hans 001
  Poradnik Od zera do Killera - Miliardera Brachu 8 16,686 22.12.2020, 13:19 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Masz pełną ładownie materiałów dla inżynierów? Haji-me 17 33,954 05.09.2020, 15:58 UTC
Ostatni post: Haji-me
  Klasy modułów od E do A - plusy i minusy, zastosowanie Mathias Shallowgrave 6 19,658 09.01.2018, 13:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [PORADNIK] Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml GieNkoV 56 82,390 31.12.2017, 15:02 UTC
Ostatni post: Hen Gedhymeith



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości