Liczba postów: 1,288
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
29.12.2016, 21:52 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.12.2016, 22:12 UTC przez Yata_PL.)
(29.12.2016, 20:14 UTC)Dr.Kobayashi napisał(a): EDIT:
Problem rozwiązany, trzeba było wyłączyć "Allow interleaved reprojection"
sorki ostatnio rzadziej zaglądam - fajnie ze kupiłeś sprzet, napisz pozniej jak Ci sie gra w ED na Vive
nie zamykamy Steam VR po odpalania gry tylko przed odpalaniem ED !
wazne aby w ustawieniach steam vr była zaznaczona opcja uruchom steam vr podczas odpalania aplikacji - wtedy korzysta z lzejszej/wydajniejszej wersji zwanej na forach anglojęzycznych "vanilla"
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 1,288
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
25.02.2017, 08:38 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.02.2017, 08:39 UTC przez Yata_PL.)
Mam serdeczna prośbę do uzytkowników Viva , mianowicie prosiłbym abyście zrobili test na obecnym steamVR ( nie beta)
ustawcie proszę poprzez chaperonswitcher lub edycje steamvr.ini render target multiplier na 2.0 a w ustawieniach Elity HMD Q na 1.0
a potem odwrotnie czyli HMD Q 2.0 i SteamVr 1.0 . ED Supersampling prosze na 1.0 lub jesli słabsza karta to na 0.85.
Na którym ustawieniu macie obraz wyraźnie ostrzejszy ? u mnie ostrość łapie tylko poprzez podrasownie SteamVr :/
Co gorsza na nowej becie SteamVR ostrosci nie łapie na żadnych ustawieniach - ale to mam nadziej cos poprawia lub ja mam coś skopane.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 188
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2015
(25.02.2017, 08:38 UTC)Yata_PL napisał(a): Mam serdeczna prośbę do uzytkowników Viva , mianowicie prosiłbym abyście zrobili test na obecnym steamVR ( nie beta)
ustawcie proszę poprzez chaperonswitcher lub edycje steamvr.ini render target multiplier na 2.0 a w ustawieniach Elity HMD Q na 1.0
a potem odwrotnie czyli HMD Q 2.0 i SteamVr 1.0 . ED Supersampling prosze na 1.0 lub jesli słabsza karta to na 0.85.
Na którym ustawieniu macie obraz wyraźnie ostrzejszy ? u mnie ostrość łapie tylko poprzez podrasownie SteamVr :/
Co gorsza na nowej becie SteamVR ostrosci nie łapie na żadnych ustawieniach - ale to mam nadziej cos poprawia lub ja mam coś skopane.
Ostrzejszy obraz mam na ustawieniach 2.0 Steam VR. Widać różnicę jakości przy zmianie tych ustawień. Porównywałem napis SURF.
Liczba postów: 109
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Adix
Problem ze skopanym blurem przy supersamplingu podobno rozwiązany w SteamVR Beta... Czy ktoś kto aktualnie używa może potwierdzić?
Liczba postów: 1,288
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
(25.03.2017, 20:02 UTC)Adix napisał(a): Problem ze skopanym blurem przy supersamplingu podobno rozwiązany w SteamVR Beta... Czy ktoś kto aktualnie używa może potwierdzić?
Jesli piszesz o updejcie z 14 lub 15 marca bety steamvr to cos tam poprwili ale dalej jest duzo gorzej niz w wersji normalnej i manualnym ustawieniu ( lub chaperonswitcher) . Nawet pisałem o tym na forum steamvr ale mam wrażenie ze nikt tam nie gra w Elite lub w gry z duza iloscia tekstu albo nie wiedza jak ustwawic to i owo zeby było tak wyraźnie jak my mamy. Problem jest na tyle duzy ze ja to widze wyraźnie tez w innych grach np. Asseto Corsa lub DCS itp. Jak to ma tak zostać to lipa , zbackupowalem sobie caly katalog obecnej wersji, jak wymusza mi update to bede mógł przywrocic stara wersje i grac w trybie offline. No chyba ze sie nie da to wtedy sie wkurze...
Po testuj proszę po swojemu, porównaj do zwykłej wersji póki jeszcze jest... i napisz nam jak jest u Ciebie
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 1,288
Liczba wątków: 46
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
30.03.2017, 08:14 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.03.2017, 09:57 UTC przez Yata_PL.)
no Panowie zamieszałem z developerami Steam VR beta - po wymianie uwag przekonałem ich do zmian
kolejna wersja Steama VR bedzie miala wiecej opcji ustawiania SuperSamplingu
całosc do poczytania tutaj :
http://steamcommunity.com/app/250820/dis...1490828115
a najwazniejsze tutaj:
Since the last update, all feedback appears to be positive for the latest SS implementation except from Yata_PL. We're happy to look into this further, but we need more specific feedback about which titles and what SS multiplier you are using that you are unhappy with. It would also be helpful to see more people compare the latest beta SS quality and provide feedback. Most posts over the last week have just been people asking if it's less blurry, and the answer to that question is yes. But more specific feedback from more users would be very helpful.
The next beta that should hopefully go out today will change the supersample filtering back to what is currently in the non-beta. We'll update this in a future beta with more options for how large images are filtered. Some users prefer the smoother anti-aliased results while other users prefer the sharper results that contain aliasing since text is more readable, and that is very understandable given the resolution of first-gen HMDs. We’ll see if we can develop a performant algorithm that can work for both sets of users, or we’ll just make it a user-selectable option.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.