09.08.2016, 08:56 UTC
Tak, w pliku który podałem jest zmodyfikowany bloom (ustawienie High). Bloom już taki jest, że lubi je*ać po oczach
Arissa Invicta!
PORADNIK Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml
|
09.08.2016, 08:56 UTC
Tak, w pliku który podałem jest zmodyfikowany bloom (ustawienie High). Bloom już taki jest, że lubi je*ać po oczach
Arissa Invicta!
09.08.2016, 09:00 UTC
Okej, już patrzę, sorki za niedopatrzenie, patrzyłem tylko na sam tekst w poście
09.08.2016, 12:29 UTC
09.08.2016, 13:00 UTC
Czy napisałem gdzieś, że to jest photorealism mod?
To tylko zwiększa rozmiar tekstur a sama gra nijak ma się do symulowania prawdziwego wyglądu galaktyki. Jak ktoś chce się napawać widokami bliskimi realizmu to pozostaje mu tylko Space Engine: Arissa Invicta!
11.08.2016, 07:05 UTC
Co do guano, zauważmy, że (przynajmniej u mnie) defaultowa wartość wynosiła 0.
To znaczy, że guano w ogóle nie było widoczne. Dla mnie 0.7 też było za mocne. Dałem sobie 0.1. Na samym początku nie miałem problemów. Jednak wczoraj 2 razy przy hyperjumpie miałem hard reset kompa.
14.08.2016, 11:08 UTC
Doleciałem w okolice H&S i wrzuciłem pliczek .xml, Wow!
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier
14.08.2016, 13:15 UTC
Czekam niecierpliwie na zdjęcia z bliska i z wnętrza
Arissa Invicta!
14.08.2016, 19:29 UTC
(14.08.2016, 13:15 UTC)GieNkoV napisał(a): Czekam niecierpliwie na zdjęcia z bliska i z wnętrza Jeśli idzie o to niebieskie, to mgławica planetarna niestety nie można do niej wlecieć. Co się tyczy H&S to wracając zahaczę i zrobię parę fotek. Co mnie niestety denerwuje w tej modyfikacji i o czym pisałeś, to te crashe Elitki co parę, paręnaście skoków Da radę zidentyfikować który to zmieniany parametr może za to odpowiadać?
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier
14.08.2016, 19:39 UTC
Podejrzewam że renderowanie wszystkiego w 4096px, a możliwe że ilość renderowanych mgławic. Ale stawiam na to 4096, spróbuj zmniejszyć na 2048 z powrotem.
Arissa Invicta!
14.08.2016, 21:04 UTC
(14.08.2016, 19:39 UTC)GieNkoV napisał(a): Podejrzewam że renderowanie wszystkiego w 4096px, a możliwe że ilość renderowanych mgławic. Ale stawiam na to 4096, spróbuj zmniejszyć na 2048 z powrotem. Zmiana na 2048 chyba pomogła. Myślisz, że może to mieć związek z tym, że mam kartę graficzną z 2GB ramu?
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[PORADNIK] [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów | Calvarian | 51 | 89,734 |
26.03.2021, 17:17 UTC Ostatni post: Misiakus Pluszov |
|
Katalogi instalcji i konfiguracji Elite - technikalia, modyfikacje plików | Mathias Shallowgrave | 3 | 9,074 |
28.11.2017, 19:30 UTC Ostatni post: LeWaR |
|
[PORADNIK] Katalogi instalcji i konfiguracji Elite - technikalia, modyfikacje plików | Mathias Shallowgrave | 16 | 51,702 |
05.11.2017, 18:30 UTC Ostatni post: Mathias Shallowgrave |