Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml
#11
Tak, w pliku który podałem jest zmodyfikowany bloom (ustawienie High). Bloom już taki jest, że lubi je*ać po oczach Wink
Odpowiedz
#12
Okej, już patrzę, sorki za niedopatrzenie, patrzyłem tylko na sam tekst w poście Smile
Odpowiedz
#13
http://www.universetoday.com/73757/hubbl...na-nebula/#
Odpowiedz
#14
Czy napisałem gdzieś, że to jest photorealism mod? Tongue
To tylko zwiększa rozmiar tekstur a sama gra nijak ma się do symulowania prawdziwego wyglądu galaktyki.
Jak ktoś chce się napawać widokami bliskimi realizmu to pozostaje mu tylko Space Engine:

[Obrazek: B7nXqMI.png]
[Obrazek: qjoDoxH.jpg]
[Obrazek: NiGUiHm.jpg]
Odpowiedz
#15
Co do guano, zauważmy, że (przynajmniej u mnie) defaultowa wartość wynosiła 0.
To znaczy, że guano w ogóle nie było widoczne. Dla mnie 0.7 też było za mocne. Dałem sobie 0.1.

Na samym początku nie miałem problemów. Jednak wczoraj 2 razy przy hyperjumpie miałem hard reset kompa.
Odpowiedz
#16
Doleciałem w okolice H&S i wrzuciłem pliczek .xml, Wow! Biggrin

[Obrazek: jqHrcec.jpg]
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier


Odpowiedz
#17
Czekam niecierpliwie na zdjęcia z bliska i z wnętrza Biggrin
Odpowiedz
#18
(14.08.2016, 13:15 UTC)GieNkoV napisał(a): Czekam niecierpliwie na zdjęcia z bliska i z wnętrza Biggrin

Jeśli idzie o to niebieskie, to mgławica planetarna niestety nie można do niej wlecieć. Co się tyczy H&S to wracając zahaczę i zrobię parę fotek.
Co mnie niestety denerwuje w tej modyfikacji i o czym pisałeś, to te crashe Elitki co parę, paręnaście skoków Sad Da radę zidentyfikować który to zmieniany parametr może za to odpowiadać?
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier


Odpowiedz
#19
Podejrzewam że renderowanie wszystkiego w 4096px, a możliwe że ilość renderowanych mgławic. Ale stawiam na to 4096, spróbuj zmniejszyć na 2048 z powrotem.
Odpowiedz
#20
(14.08.2016, 19:39 UTC)GieNkoV napisał(a): Podejrzewam że renderowanie wszystkiego w 4096px, a możliwe że ilość renderowanych mgławic. Ale stawiam na to 4096, spróbuj zmniejszyć na 2048 z powrotem.

Zmiana na 2048 chyba pomogła. Myślisz, że może to mieć związek z tym, że mam kartę graficzną z 2GB ramu?
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier


Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [PORADNIK] [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów Calvarian 51 89,703 26.03.2021, 17:17 UTC
Ostatni post: Misiakus Pluszov
  Katalogi instalcji i konfiguracji Elite - technikalia, modyfikacje plików Mathias Shallowgrave 3 9,072 28.11.2017, 19:30 UTC
Ostatni post: LeWaR
Information [PORADNIK] Katalogi instalcji i konfiguracji Elite - technikalia, modyfikacje plików Mathias Shallowgrave 16 51,666 05.11.2017, 18:30 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości