Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK [2.3] Inżynierowie - Szybki GRADE 5
#51
(26.07.2017, 16:21 UTC)Calvarian napisał(a): Could you explain further?

You go to Hyades sector body A 5 the exact coordinates is close to a huge mountain -lower left corner of photo.

By re-log you re-spawn new mats  (just 1 each time) on the m1-10 locations the % are the change and what you get at each location , buggy around the station and repeat
" I prefer my freedom and my hunger from your chain and your well-being " The wolf and the dog (Aesop Myth) 7th century BC
Odpowiedz
#52
Ahhhh I see thanks for the info Biggrin
Odpowiedz
#53
Okej, z racji zmian w 3.0 moje dziecko nie nadaje się już do użytku i nie mam zbytnio pomysłu jak go uaktualnić - inżynierowie są teraz już tak banalni i przyjemni, że nikomu nie powinni sprawiać większych problemów. Dzięki wszystkim za dobre słowa; wiem, że poradnik się przydał kilku-kilkunastu osobom, a to najważniejsze Smile
No to chyba ten... archiwum?
Odpowiedz
#54
(04.08.2016, 12:06 UTC)Calvarian napisał(a): Aktualna część:

Dowiadujemy się o inżynierze i spełniamy wymagania na odwiedzenie go.
Odblokowujemy go.
5. Lecę do inżyniera
6. Robię konkretne ulepszenia wypisane w liście, w podanej kolejności i tyle razy ile przy nich pisze, w tym przypadku: najpierw THRUSTERS - REINFORCED (GRADE 1) x15; potem FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3....
7. Mam grade 5 u Farseer Smile

- Felicity Farseer - 
1. THRUSTERS - REINFORCED (GRADE 1) x15
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3
3. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3



- Tod "Blaster" McQuin -
1. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 1) x3
2. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Mam pytanie, bo powolutku szykuje się do inżynierki kolejnych modułów i pytanie o ulepszenia Multi-cannonów u Tod'a McQuin. 
W poradniku jest napisane (ponoć aktualne) zrobić High Capacity, z kolei w poradniku  [PORADNIK] [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów  jest że jedyne słuszne to żeby robić Overcharged Weapon.
Podobnie jest z ulepszeniem u Farseer FSD, gdzie wiadomo, że trzeba robić INCREASED RANGE.

Czy jest szansa żeby uaktulnić pierwszy post tak, żeby dla zielonych (Kadetów) było jasno i prosto napisane co powinni ulepszać?
Bo na chwilę obecną początkujące osoby mogą się troszkę pogubić tak jak ja. 
Pozdrawiam. GHunter
[Obrazek: 309309.jpg?1611909611]
Odpowiedz
#55
Myślę, że powinieneś po prostu grać po swojemu i dopieszczać statek wedle własnego pomysłu. Poradniki też ktoś pisał wedle siebie przecież...

Według mnie u Farseer zdecydowanie rób 5 grade na increased range + mass manager (experimental effect).

A u Toda McQuin zrobiłbym MC overcharged + oversized.

PS. Co do thrusterów to zrób sobie dirty drive + drag drive i poczuj wiatr we włosach. Jeśli statek będzie się za bardzo przegrzewał to polecam Armoured Power Plant, przy Heat Efficient będzie ci brakować mocy.
"To be ELITE...A dizzying prospect. And a nerve-racking one, with all that it implies of not just fighting off free-booters, but of spending time as a bounty hunter, delibrately hyperspacing into dangerous planetary systems and waiting for the pirates to come to you; LOOKING for trouble, in other words, boosing your combat status to the maximum by advertising yourself to killers, and outgunning them."

[Obrazek: 301059.jpg]

Odpowiedz
#56
To że w poradniku jest napisane, że coś jest aktualnego nie oznacza że tak jest do dzisiaj.
Ten poradnik ostatnią aktualizację miał w 2017r. Drugi temat o którym wspomniałeś, jest bardziej aktualny bo z 2018r.
Nie zmienia to jednak faktu, że oba są na zupełnie inne tematy.
Pierwszy (ten w którym piszemy) opisuje sposób na szybkie zdobycie maksymalnej reputacji z inżynierem. Imo jest to sposób "marnotrawstwo materiałów", są lepsze i tańsze sposoby.
Drugi poradnik (czy to powinno nazywać się poradnikiem?) opisuje najlepsze wg autora modyfikacje.

Na chwilę obecną mogę zapronować zadawanie pytań na kanale Akademii na Discordzie - jedynie tam można uzyskać najbardziej aktualną odpowiedź Wink
Odpowiedz
#57
(08.01.2021, 17:52 UTC)ronin_htd napisał(a): To że w poradniku jest napisane, że coś jest aktualnego nie oznacza że tak jest do dzisiaj.
Ten poradnik ostatnią aktualizację miał w 2017r. Drugi temat o którym wspomniałeś, jest bardziej aktualny bo z 2018r.
.....

Na chwilę obecną mogę zapronować zadawanie pytań na kanale Akademii na Discordzie - jedynie tam można uzyskać najbardziej aktualną odpowiedź Wink

Na Akademii też pytam o czym dobrze wiecie, ale jakby był w miarę aktualny poradnik na forum (wiadomo sporo pracy) to można by tam kierować kadetów i nie pisać po kilkanaście razy to samo Wink
[Obrazek: 309309.jpg?1611909611]
Odpowiedz
#58
Generalnie poradnik "Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów" jest ok. Pamiętaj jednak, że jedyne słuszne ulepszenia nie istnieją. Dopiero gdy wiesz do czego budujesz statek, to można odpowiedzieć na pytanie co najlepiej robić u inżyniera.
Odpowiedz
#59
Dokładnie! Jak możemy Ci doradzić, który efekt jest lepszy, jak one są w zależności od potrzeb. W poradniku jest opisane, co wnoszą, więc sam musisz sobie dobrać efekt i modyfikację wg własnych potrzeb. Osobiście polecam poradnik https://forum.thewingedhussars.com/showt...p?tid=2101 , który dotyczy aktualne wersji gry i Calvarian opisał z grubsza co dają poszczególne modyfikacje. Tam jest to bardzo dobrze opisane. Nawet sugeruje, co warto, a co nie...
[Obrazek: 195738.jpg]

"Istnieją dwie możliwości: albo jesteśmy sami we wszechświecie albo nie. Obydwie są równie przerażające." - Arthur C. Clarke
"Niektórzy ludzie nigdy nie ulegają szaleństwu. Jakże prawdziwie straszliwe życie muszą wieść." - Charles Bukowski
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [PORADNIK] Inżynierowie krok po kroku, żeby robić to z planem. (Horizon i nie tylko) Trufel Aubaris 9 958 10.10.2021, 19:08 UTC
Ostatni post: Athan Bors



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości