Liczba postów: 59
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2017
Reputacja:
21
CMDR: Aris_
(26.07.2017, 16:21 UTC)Calvarian napisał(a): Could you explain further?
You go to Hyades sector body A 5 the exact coordinates is close to a huge mountain -lower left corner of photo.
By re-log you re-spawn new mats (just 1 each time) on the m1-10 locations the % are the change and what you get at each location , buggy around the station and repeat
" I prefer my freedom and my hunger from your chain and your well-being " The wolf and the dog (Aesop Myth) 7th century BC
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2020
Reputacja:
3
Platforma:
CMDR: Karinka
08.01.2021, 13:17 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2021, 13:19 UTC przez Karinka.)
Myślę, że powinieneś po prostu grać po swojemu i dopieszczać statek wedle własnego pomysłu. Poradniki też ktoś pisał wedle siebie przecież...
Według mnie u Farseer zdecydowanie rób 5 grade na increased range + mass manager (experimental effect).
A u Toda McQuin zrobiłbym MC overcharged + oversized.
PS. Co do thrusterów to zrób sobie dirty drive + drag drive i poczuj wiatr we włosach. Jeśli statek będzie się za bardzo przegrzewał to polecam Armoured Power Plant, przy Heat Efficient będzie ci brakować mocy.
"To be ELITE...A dizzying prospect. And a nerve-racking one, with all that it implies of not just fighting off free-booters, but of spending time as a bounty hunter, delibrately hyperspacing into dangerous planetary systems and waiting for the pirates to come to you; LOOKING for trouble, in other words, boosing your combat status to the maximum by advertising yourself to killers, and outgunning them."
08.01.2021, 21:30 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2021, 21:30 UTC przez Ganzuri.)
Generalnie poradnik "Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów" jest ok. Pamiętaj jednak, że jedyne słuszne ulepszenia nie istnieją. Dopiero gdy wiesz do czego budujesz statek, to można odpowiedzieć na pytanie co najlepiej robić u inżyniera.