Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK Felicity Farseer - Potrzebne materiały
#1
Poniżej screeny z podanymi wymaganiami do ulepszenia modułów dostępnych u tego inżyniera: 


!!!PORADNIK W TRAKCIE UZUPEŁNIANIA!!!


Thrusters:

DIRTY DRIVE TUNING
* SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 2, CHEMICAL PROCESSORS -2
** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 2, MECHANICAL EQUIPMENT - 2, CHEMICAL DISTILLERY - 1, MODULAR TERMINALS - 1
*** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 1, CHROMIUM - 2, MECHANICAL COMPONENTS - 2, CHEMICAL MANIPULATORS - 2, MICRO-WAVE COOLING HOSES - 1

DRIVE STRENGTHENING
* CARBON - 1, SHIELD EMITTERS - 2
** HEAT CONDUCTION WIRING - 2, VANADIUM - 2, SHIELDING SENSORS - 1, OSMIUM - 1
*** HEAT CONDUCTION WIRING - 2, VANADIUM - 3, SHIELDING SENSORS - 2, CMM COMPOSITE -1

CLEAN DRIVE TUNING
* SULPHUR -2, IRREGULAR EMMISION DATA - 1, NIOBIUM - 1
** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 1, CONDUCTIVE COMPONENTS - 2, UNEXPECTED EMMISION DATA - 2, SAMARIUM - 1
*** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 1, CONDUCTIVE COMPONENTS - 3, UNEXPECTED EMMISION DATA - 2, TIN - 2, POWER CONVERTER - 1

Szczegółowe screeny: http://imgur.com/a/8TlOP

Shield Boosters:

BLAST RESISTANT SHIELD BOOSTER
* IRON - 2, INCONSISTENT SHIELD SOAK ANALYSIS - 1

HEAVY DUTY SHIELD BOOSTER
* GRID RESISTORS - 1, GERMANIUM -2

KINETIC RESISTANT SHIELD BOOSTER
* IRON - 2, INCONSISTENT SHIELD SOAK ANALYSIS - 1

RESISTANCE AUGMENTED SHIELD BOOSTER
* PHOSPHORUS - 2, GERMANIUM - 1, SHIELDING SENSORS - 1

THERMAL RESISTANT SHIELD BOOSTER
* IRON - 2, INCONSISTENT SHIELD SOAK ANALYSIS - 1

Szczegółowe screeny: http://imgur.com/a/k0K0d

FSD:
http://imgur.com/a/XquOG

Power Plant:

ARMOURED POWER PLANT
* WORN SHIELD EMITTERS - 1, VANADIUM - 2

OVERCHARGED POWER PLANT
* SULPHUR - 2, CONDUCTIVE COMPONENTS - 1, CHEMICAL DISTILLERY - 1

LOW EMISSIONS POWER PLANT
* IRON - 1, HEAT DISPERSION PLATE - 2

Szczegółowe screeny: http://imgur.com/a/UAyCG
"Make peace with life, make good of ails, make done all wins and fails, before you follow into shadows the Silver Comet's trail" - Tales From The Frontier


Odpowiedz
#2
Przedwczoraj dobiłem do 5 poziomu u Felicity. Nie było tak trudno jak się zapowiadało na początku. Pani lubi kartografię, sprzedałem jej dane około 110 systemów za ~ 1.800.000 cr. i do tego zrobiłem kilka ulepszeń. Największy przyrost relacji jest kiedy zleca się ulepszenia z najwyższego dostępnego już poziomu.

I jeszcze podam jak zdobyć materiały do chyba najważniejszego ulepszenia u Felicity czyli Increased FSD Range 5:

- Strange Wake Solutions - zbieramy skanując High Wake - możliwe, że im większy statek tym większa szansa, ale ostatnią sztukę jaką zdobyłem była po zeskanowaniu High Wake Haulera Mostly Harmless,
- Chemical Manipulators - wypadają ze statków transportowych (potwierdzone z T9, T7, i ASPa) - zdobyłem je w jednym z okolicznych systemów w HazResie - tam kopie sporo większych transportowców (uwaga na grasujących piratów - lepiej nie mieć nic w ładowni poza limpetami),
- Polonium - szukamy na planetach/księżycach - [link do arkusza Goliata]
- Magnetic Emitter Coil - zdobyłem z misji w systemie HIP 109462, ale można je także kupić w okolicy systemu LEESTI

Nie wiem czy te sposoby na zdobycie w/w materiałów są najbardziej skuteczne (nie czytam poradników żeby nie psuć sobie zabawy), ale w 3 dni udało mi się zebrać zestaw do 2 ulepszeń Increased FSD Range 5, a jak się okazało wystarczyła jedna próba na coś takiego:
Odpowiedz
#3
Dodaj jeszcze syntezę jumponium i masz 100ly zasięgu skoku na życzenie Biggrin
Odpowiedz
#4
(31.05.2016, 10:56 UTC)GieNkoV napisał(a): Dodaj jeszcze syntezę jumponium i masz 100ly zasięgu skoku na życzenie Biggrin

104 ly, ale nie ma co być drobiazgowym.

Szkoda, że nie ma misji pasażerskich w stylu: Przewieźć gdzieś tam iluś pasażerów, a im mniejsza liczba skoków tym większa wypłata Smile
Odpowiedz
#5
100 bo powyżej wyrzuca błąd komunikacji - ktoś to sprawdzał już na wersji Beta i najdalej ktoś skoczył właśnie na dokładnie 100 ly Wink
Odpowiedz
#6
Możesz dodać do poradnika:

Awansujemy poprzez sprzedawanie u Inżyniera danych kartograficznych.
100'000 cr wymagane na poziom 2 (0%)
352'548 cr wymagane na poziom 3 (0%)
1'006'525 cr wymagane na poziom 4 (0%)
5'711'231 cr wymagane na poziom 5 (0%)
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Poradnik] Chemical Manipulators i inne materiały Raferti 8 5,403 04.06.2020, 15:11 UTC
Ostatni post: Detson
Star SCAVENGER - Wielka baza danych (materiały, lokacje, obcy itp.) galenrog 12 22,696 04.09.2019, 11:03 UTC
Ostatni post: Yautja
  [PORADNIK] TOD 'The Blaster' McQuinn - Potrzebne materiały Nizm0 4 4,580 30.05.2016, 07:44 UTC
Ostatni post: Gerciowski
  [PORADNIK] The Dweller - Potrzebne materiały Nizm0 1 2,270 27.05.2016, 22:17 UTC
Ostatni post: GBCH



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości