21.11.2016, 16:52 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.11.2016, 16:53 UTC przez Baton.)
(21.11.2016, 15:20 UTC)Adix napisał(a): To nie będzie 6-8 miemiesięcy tylko około 2 lat. Temat już był poruszany. Gogle nie są wąskim gardłem tylko wydajność obecnych kart graficznych.
Wszystko w VR się zmienia w galopującym tempie obecnie, HTC już pokazuje nowe kontrolery, można już zamawiać gadżet eliminujący kable do gogli, myślę, że dwa lata to bardzo konserwatywne podejście w czymś co nagle tak się rozwinęło. Dwa lata temu był tylko Oculus, a teraz mamy w sprzedaży trzy znaczące gogle VR, stawiam, że coś będzie szybciej niż koniec 2018
Liczba postów: 454
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
34
W ktoryms z wywiadow jeden z wazniejszych devow Vive na pytsnie kiedy wypuszcza nowa wersje gogli odpowiedzial, ze nie jest to dla nich priorytetem i ze przed koncem 2018 nic takiego raczej sie nie stanie. Nie mam teraz dostepu do kompa i nie bede szukac, ale zdaje sie, ze artykul czytalem na stronie Forbesa. To fakt, ze VR rozwija sie bardzo dynamicznie i ze w ciagu ostatnich 2 lat wiele sie w tej kwestii zmienilo, ale technologia VR wciaz boryka sie z przeciwnosciami, sposrod ktorych najwieksza jest ograniczenie mocy domowych PC. ED pokazuje, ze ich gra na Vive potrafi wygladac bardzo dobrze, ale bez karty sporo mocniejszej od najpopularniejszego obecnie wsrod graczy GTX 970 nie ma jak z tego skorzystac. A nawet majac 1080 czy Tytana, nie rozwija sie w pelni skrzydel. Do tego dochodzi koszt zarowno gogli jak i odpowiednio mocnego do ich obsluzenia kompa, ktory wiele osob wstrzymuje od zakupu. Same karty graficzne sa aktualnie bardzo drogie, bo znajdujace sie w kryzysie i notujace straty AMD nie jest w stanie dotrzymac kroku NVIDII, a ta ostatnia wykorzystuje to i zwiekszyla marze na swoje uklady o 50%, co jest praktyka bliska monopolowi. Same dane sprzedazowe gogli nie wywoluja euforii. Chociaz z miesiaca na miesiac sprzedaz rosnie, to sa to wzrosty minimalne, na poziomie dziesiatych czesci procenta i popyt na gogle w porownaniu do innych rodzajow sprzetu jest znikomy. Dlatego nie sadze, zebysmy w przeciagu roku dostali Vive 2.0, bo ich teoretycznie lepszych wyswietlaczy GPU i tak nie beda w stanie sensownie obsluzyc, a i sam rynek zbytu jest poki co niewystarczajaco chlonny.
Spekulować możemy długo, a może akurat coś zrobią, ja jestem bardzo zaskoczony jak się okazało, że stosunkowo dużo osób jest nagle w stanie wydać prawie 2000 euro na grafikę i VR, więc mogą chcieć podoić ten rynek
Ja tam pilnie czytam Wasze opinie na temat softu bo to dla mnie jest największa zapora w tej chwili, nie chcę kupować gogli już teraz i skończyć z zestawem piętnastominutowych demonstracji więc keep up the good work
Liczba postów: 454
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
34
No ja Ci tylko przytoczylem slowa kolesia od Vive, ze nowej wersji ich gogli w najblizszym czasie nie bedzie, spekulacje to nie sa. Tak samo jak spekulacjami nie sa dane sprzedazowe, analitycy rynkowi przyznaja, ze liczono na bardziej dynamiczna sprzedaz gogli, ale jednoczesnie nie generuja one strat, wiec jest przynajmniej ok. Mozesz byc za to pewny, ze w ciagu nastepnych kilkunastu miesiecy pojawi sie wiecej gogli od innych producentow. Co prawda nie beda mialy takiego wsparcia jak Vive ze strony Steam czy Oculus ze strony FB, ale jakas alternatywe stanowic beda.
Liczba postów: 1,290
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
21.11.2016, 19:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.11.2016, 20:09 UTC przez Yata_PL.)
(21.11.2016, 11:17 UTC)Adix napisał(a): (21.11.2016, 07:28 UTC)Yata_PL napisał(a): to jeszcze jeden killer , tym razem ukonczona gra
https://m.youtube.com/watch?v=rdedfzJAUl4
Doom3BGF niezły
Trochę mam zastrzeżeń do czułości touchpadu ale to drobiazgi...
Jest atmosfera, jest dobrze zrobiony interfejs dla kontrolerów... Celowanie wzorowe.
Płynność: całkowite 90fps nawet przy SteamVR 2.0 (BTW: nie zmienia znacząco grafiki - może część napisów jest lepiej czytelna ale generalnie nie ma potrzeby podnoszenia do wartości 2.0)
I tu widać, że zrobienie gry pod VR (tak wiem, to tylko mod) nie musi wiązać się z kosmicznymi wymaganiami sprzętowymi.
Polecam każdemu miłośnikowi Quake'ko podobnych fpsów!
Generalnie zgadzam sie z tym co napisales, pograłem godzine i dopadło mnie pierwszy raz od maja 2016 loco sickness :
Wszystko przez ten touchpad - swoja droga tekstury na ekranie malego monitora sa ładne ale w googlach widac jak leciwa to gra ...
Wydalem 20 ojro i troche załuje ale pewne zostanie w zbiorach , chyba bede ja odkurzął przy okazji jakiś home party. Na plus klimat i ciągłą palpitacja serducha...
(21.11.2016, 17:51 UTC)Baton napisał(a): Spekulować możemy długo, a może akurat coś zrobią, ja jestem bardzo zaskoczony jak się okazało, że stosunkowo dużo osób jest nagle w stanie wydać prawie 2000 euro na grafikę i VR, więc mogą chcieć podoić ten rynek
Ja tam pilnie czytam Wasze opinie na temat softu bo to dla mnie jest największa zapora w tej chwili, nie chcę kupować gogli już teraz i skończyć z zestawem piętnastominutowych demonstracji więc keep up the good work
Softu jest juz tyle ze powoli nie ogarniam - co tydzien pojawia sie cos co mam ochote wypróbowac ale czasu brakuje. Mam okolo 25 gier ( polowa to AA , AAA ) 15 minutowe demka to byly w czasach DK2 i teraz tez sie pojawiaja ale ja tego nie licze , zostaja tylko pelnoprawne gry
(21.11.2016, 16:52 UTC)Baton napisał(a): (21.11.2016, 15:20 UTC)Adix napisał(a): To nie będzie 6-8 miemiesięcy tylko około 2 lat. Temat już był poruszany. Gogle nie są wąskim gardłem tylko wydajność obecnych kart graficznych.
Wszystko w VR się zmienia w galopującym tempie obecnie, HTC już pokazuje nowe kontrolery, można już zamawiać gadżet eliminujący kable do gogli, myślę, że dwa lata to bardzo konserwatywne podejście w czymś co nagle tak się rozwinęło. Dwa lata temu był tylko Oculus, a teraz mamy w sprzedaży trzy znaczące gogle VR, stawiam, że coś będzie szybciej niż koniec 2018
Oftop alert - dyskuja ogólna o VR jest toczona tutaj : http://thewingedhussars.com/showthread.php?tid=2082
Generalnie watek dotyczy tylko Vive i gier dla niego z naciskiem na ED
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
21.11.2016, 20:13 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.11.2016, 20:14 UTC przez Baton.)
(21.11.2016, 19:47 UTC)Yata_PL napisał(a): Softu jest juz tyle ze powoli nie ogarniam - co tydzien pojawia sie cos co mam ochote wypróbowac ale czasu brakuje. Mam okolo 25 gier ( polowa to AA , AAA ) 15 minutowe demka to byly w czasach DK2 i teraz tez sie pojawiaja ale ja tego nie licze , zostaja tylko pelnoprawne gry
Bylibyście skłonni mi wypisać swoje Top 5 VR, z tych gier o których wspomina Yata, takie co się pogra 25-30 godzin lub więcej? Tyle bym rzekł, że mi zajmuje przejście jakiejś pełnej gry. Czytając wątek to rzuciła mi się w oczy Elita i ten drugi symulator, który Yata polecał i to się zbiegało z innymi opiniami na sieci - Aerofly Fs 2? Co tam jeszcze?
Liczba postów: 1,290
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
24.11.2016, 00:10 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.11.2016, 00:25 UTC przez Yata_PL.)
game changer nadchodzi
Instalujemy apke otwieramy np. przegladarke z Inarą lub TS i voula !
byloby idealnie jakby dało sie otwierac poprzez "przycisk kamerki" w goglach - narzie jednak pracuja nad wersja dla Vive a beta jest dla Oculusa
https://forums.frontier.co.uk/showthread...-Open-Beta!
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
Liczba postów: 109
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: Adix
Interesting.....
30.11.2016, 08:26 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2016, 08:27 UTC przez Fenyl de Lechia.)
Panowie, przeniosłem posty do odpowiedniego wątku.
O grach, programach itd. dyskutujemy tutaj: http://thewingedhussars.com/showthread.p...4#pid44084
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
|