21.11.2016, 19:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.11.2016, 20:09 UTC przez Yata_PL.)
(21.11.2016, 11:17 UTC)Adix napisał(a):(21.11.2016, 07:28 UTC)Yata_PL napisał(a): to jeszcze jeden killer , tym razem ukonczona gra
https://m.youtube.com/watch?v=rdedfzJAUl4
Doom3BGF niezły
Trochę mam zastrzeżeń do czułości touchpadu ale to drobiazgi...
Jest atmosfera, jest dobrze zrobiony interfejs dla kontrolerów... Celowanie wzorowe.
Płynność: całkowite 90fps nawet przy SteamVR 2.0 (BTW: nie zmienia znacząco grafiki - może część napisów jest lepiej czytelna ale generalnie nie ma potrzeby podnoszenia do wartości 2.0)
I tu widać, że zrobienie gry pod VR (tak wiem, to tylko mod) nie musi wiązać się z kosmicznymi wymaganiami sprzętowymi.
Polecam każdemu miłośnikowi Quake'ko podobnych fpsów!
Generalnie zgadzam sie z tym co napisales, pograłem godzine i dopadło mnie pierwszy raz od maja 2016 loco sickness :
Wszystko przez ten touchpad - swoja droga tekstury na ekranie malego monitora sa ładne ale w googlach widac jak leciwa to gra ...
Wydalem 20 ojro i troche załuje ale pewne zostanie w zbiorach , chyba bede ja odkurzął przy okazji jakiś home party. Na plus klimat i ciągłą palpitacja serducha...
(21.11.2016, 17:51 UTC)Baton napisał(a): Spekulować możemy długo, a może akurat coś zrobią, ja jestem bardzo zaskoczony jak się okazało, że stosunkowo dużo osób jest nagle w stanie wydać prawie 2000 euro na grafikę i VR, więc mogą chcieć podoić ten rynek
Ja tam pilnie czytam Wasze opinie na temat softu bo to dla mnie jest największa zapora w tej chwili, nie chcę kupować gogli już teraz i skończyć z zestawem piętnastominutowych demonstracji więc keep up the good work
Softu jest juz tyle ze powoli nie ogarniam - co tydzien pojawia sie cos co mam ochote wypróbowac ale czasu brakuje. Mam okolo 25 gier ( polowa to AA , AAA ) 15 minutowe demka to byly w czasach DK2 i teraz tez sie pojawiaja ale ja tego nie licze , zostaja tylko pelnoprawne gry
(21.11.2016, 16:52 UTC)Baton napisał(a):(21.11.2016, 15:20 UTC)Adix napisał(a): To nie będzie 6-8 miemiesięcy tylko około 2 lat. Temat już był poruszany. Gogle nie są wąskim gardłem tylko wydajność obecnych kart graficznych.
Wszystko w VR się zmienia w galopującym tempie obecnie, HTC już pokazuje nowe kontrolery, można już zamawiać gadżet eliminujący kable do gogli, myślę, że dwa lata to bardzo konserwatywne podejście w czymś co nagle tak się rozwinęło. Dwa lata temu był tylko Oculus, a teraz mamy w sprzedaży trzy znaczące gogle VR, stawiam, że coś będzie szybciej niż koniec 2018
Oftop alert - dyskuja ogólna o VR jest toczona tutaj : http://thewingedhussars.com/showthread.php?tid=2082
Generalnie watek dotyczy tylko Vive i gier dla niego z naciskiem na ED
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.