11.10.2016, 11:29 UTC
(11.10.2016, 11:03 UTC)Baton napisał(a): Właśnie tu jest pies pogrzebany przy obecnej technologii VR, rozdzielczość jest słaba i pixeloza zawsze będzie, nieważne jakie mocne będzie GPU. Dlatego jest dużo lepiej w grach które są typowo pod VR bo tam to jest wzięte pod uwagę i czcionki są w odpowiednich rozmiarach i to nie boli, natomiast w Elite jest lipa bo czcionki cieniutkie i można liczyć pixele. Miałem okazje sprawdzić oba dostępne obecnie gogle i DLA MNIE i na Oculusie i na Vive z tekstem w Elicie jest bardzo kiepsko i żaden supersampling tego nie zmieni. Da się grać oczywiście i da się przeczytać ale jakościowo to jest mizerota.
Moim zdaniem powinni dostosować UI do VR co się nie stanie więc mamy to co mamy.
Na dzień obecny spece przewidują 4k na oko za około 5 lat, wtedy powinno być dużo lepiej.
Mylisz się Baton - akurat jeśli chodzi o czytelność tekstu - nawet tego najmniejszego, to przy ustawieniach VR Ultra i SS ustawionym na 0.65/2.0 tekst był czytelny bez żadnych problemów. Ja osobiście miałem problem z detalami odległych obiektów - pisałeś o rozpozniu Clippera z kilkunastu km w RES - i z tym IMHO jest problem. Aczkolwiek może przestaje to być problemem przy wyższych współczynnikach SS - nie wiem, bo moja karta lub procesor (stawiam na to drugie) tego nie uciągnęły.
BTW, jestem po 2h z supportem Vive i potwierdzili, że to wadliwy kontroler. Daję tym goglom jeszcze jedną szansę i za chwilę jadę do sklepu wymienić na nowy model. Potestuję trochę innych gier i obaczym co będzie.
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki!
:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK).