11.10.2016, 10:36 UTC
Mathias a mógłbyś sprawdzić jak z "pikselozą" na Vive przy ustawieniu SS w grze na 1.0 i super samplingu na 2.0 w Steamie? Chodzi o to żeby wyrenderować obraz w jak najwyższej rozdzielczości i sprawdzić możliwość ekranu Vive, bez zwracania uwagi na płynność obrazu itp.
Interesuję mnie to z tego względu bo nie chce kupować sprzętu (Vive) który ograniczy mi jakość do tego stopnia że odległe obiekty będą pixelami ;/. Jeżeli jednak jest to kwestia karty (GTX 1080 to za mało) to mogę kupić Vive i Titana X albo Vege, albo zobaczymy co będzie . Kwestia tylko czy Vive nie będzie kulą u nogi.
Interesuję mnie to z tego względu bo nie chce kupować sprzętu (Vive) który ograniczy mi jakość do tego stopnia że odległe obiekty będą pixelami ;/. Jeżeli jednak jest to kwestia karty (GTX 1080 to za mało) to mogę kupić Vive i Titana X albo Vege, albo zobaczymy co będzie . Kwestia tylko czy Vive nie będzie kulą u nogi.