11.10.2016, 09:15 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.10.2016, 09:58 UTC przez Yata_PL.)
(11.10.2016, 08:04 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):(11.10.2016, 02:01 UTC)Yata_PL napisał(a): Mathias masz za maly sampling ja gram na ustawiniach 0.85 lub 1x2.0 na 0.65 x 2.0 tez bym nie gral
Radze tez dokladnie poczytac dla jakiego ustawienia zostalo uzyte slowo "żyleta" , nie przemnie zreszta ale rozumiem o co koledze Adixowi chodzilo ( obraz jest ostry i kontrastowy nie wystepuje blur, wiadomo ze rozdzielczosc nawet jak bedzie 4k na oko to nie dorowna monitorom bo tu mamy obraz wielkosci sciany a nie marne 27 cali monitora )
Szybko sie poddajesz ale widocznie to google nie dla kazdego.
No właśnie większego SS mój sprzęt nie pociągnie płynnie. A nie stać mnie na dokup nowego procka (bo być może tu tkwi problem). Albo - albo.
(11.10.2016, 02:55 UTC)Adix napisał(a): Więc właśnie to jest to o czym pisałem... "żyleta" jest aktualnie nie osiągalna ze względu na za małe możliwości konfiguracji ale nie samych gogli.
Sam widzisz co się dzieje jak podnosisz supersampling. Podnieś go na maksa i wtedy zobacz jak wygląda obraz "żyleta" (w 10-20 fpsach)
ED jest jeszcze za słabo zoptymalizowane ale cały czas czekamy na ten dzień w którym to poprawią i wydajność nie będzie już przesądzała w tak dużej mierze o jakości obrazu
Proponuje też nie poddawać się po próbie z ED. Spróbuj innych gier czy doświadczeń VR. Napewno coś znajdziesz.
A co do kontrolera... Cóż, zgadzam się, że za tą kasę delikatną obsuwą jest dostać uszkodzony sprzęt (bo zakładam, że wykorzystałeś już wszystkie możliwości przywrócenia go do życia z poziomu użytkownika). Nie zrażaj się tym nie fajnym wstępniakiem.
Liczę, że jednak uda Ci się załatwić sprawę z kontrolerem i pozostać z Vive'em.
PS.
Liczę też, że któregoś dnia VR będzie obsługiwało SLI i wtedy część problemów wydajnościowych zniknie. Na 1070 SLI czy tym bardziej 1080 SLI można już by spokojnie ustawiać supersampling pod korek lub chociaż na 1.75x2.0.
PS2. Testowałeś na becie czy na 2.1?
Testowałem zarówno na becie, jak i na 2.1. Wydajność porównywalna. To wszystko, o czym mówisz, to jest gdybanie. Może będzie, może nie. Jeśli faktycznie poprawią wydajność i dodadzą obsługę SLI, to się zastanowię, tylko wtedy to już zgodzę się z Quarionem, że to nie warte takiej kasy (2 x GTX 1080 + Vive).
(11.10.2016, 05:15 UTC)Yata_PL napisał(a): sprawdz jeszcze 2 rzeczy:
konflikt przerwan z saitek x52 (chwilowo odepnij)
konflikt z zestawem do headtrackingu ( odepnij i odinstaluj driver)
odinstaluj asus ai suite / asus xonar suit (jesli posiadasz) - tak mail gosc na forum, pomoglo
jak nie pomaga to moze tutaj:
https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4...ontroller/
obstawiam ze firmware przy instalacji aktualizacji sie sypnol...
to nie jest martwy kontroler (swieci dioda Led) tylko problem softwarowy
Saitek nie był podpięty - oprócz testowania z Elite, ale wtedy nie używałem kontrolerów. Headtracking nie był podpięty w ogóle. Nie mam żadnej z tych apek. Powyłączałem wszystkie programy, które chodziły w tle, oprócz niezbędnych, typu antywirus itp.
Firmware re-instalowałem - nie pomogło.
Ja rozumiem chłopaki, że dla Was to jest świetny sprzęt i bardzo się cieszę, natomiast ja jestem zdecydowany go oddać. Może za parę miesięcy, jak coś zmieni się na lepszę, to kupię. A na razie inwestuję w nowy procek lub drugą 1080-kę i będę sobie ciupał w 4K na płasko, za to na wymaksowanych detalach w każdej grze
ok, czasem nie pomaga wypięcie urządzenia z USB - trzeba tez odinstalować driver i dopiero wtedy przeprowadzić parowanie kontrolerów, rozumiem Twoje poirytowanie ta sytuacja ale i tak mam wrażenie ze oddajesz sprzęt bez testowanie room scale i innych gier , po 1 dniu niepowodzeń - w sumie to nie znam nikogo kto tak zrobił :-) Przy okazji opatrzenie lub nie, zrobiłeś temu sprzętowi moim zdaniem niezasłużona antyreklame. Ja pierwsza opinie odważyłem sie wypowiedziećc po 2 tyg. testów Ty po paru godzinach oddajesz. Rozumiem Twoje forum ale dla mnie sorki troche dziwne
Pisałem tez wcześniej widocznie VR nie jest dla każdego - tutaj trzeba sie liczyc z tym ze zakup gogli to dopiero początek , trzeba wkalkulować rozwój swojego hardware + kupno gier i apek z steam. Trzeba tez wkalkulować czas własny aby to to dobrze chodzilo i testować , sprawdzać - zbierać doświadczenie i nade wszystko trzeba polubc grac bardziej imersyjnie i w 3D niz wpatrywanie sie w super doskonały płaski ekran.
PS SLI z 1080 tek tu dopiero sa problemy : ) brak wsparcia z storny Elite i wielu innych gier , niestabilność...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.