(22.09.2016, 08:13 UTC)Goliat napisał(a): U mnie na wersji 2.1 czasem spada do 45 klatek/s. na stacjach czy planetach, ale to już niestety kwestia mojego procka (i5 2500k), Yata z i7 nie ma żadnego problemu poza bazami u inżynierów, gdzie też ma 45 klatek/s., tak to cały czas 90 klatek/s. Generalnie rzecz biorąc gra z SS 2.0 ze SteamVR jest całkowicie grywalna.
Natomiast martwią mnie doniesienia, że w becie 2.2 Elite jest niegrywalna w VR na najniższych ustawieniach i SS 1.0 - na GTX 1080 :/
Zgadzam się z Yata_PL. Odpowiednie ustawienie suwaczków robi robotę.
Powiem tak... Ja gram na 1070 Strix + i5-6600k z poniższymi ustawieniami:
SuperSampling można podnieść do 0,75 i też nie ma problemu.
SteamVR na 1.8 do 2.0 (nie więcej bo zaczyna już mi szarpać).
Co ciekawe ostatnio grało mi się przyzwoicie na powyższych ustawieniach z jakimś cudem wyłączoną reprojekcją. (?!?)
Aaaa... no i oczywiście powyższe tyczy się również bety 2.2B3.
(18.06.2016, 23:06 UTC)Yata_PL napisał(a): pojawily sie pierwsze akcesorai dla Viva:
https://vrcover.com/
https://manus-vr.com/
Vrcovers dla mnie pozycja obowiązkowa jako ze obcowanie z oryginalna pianka nie jest zbyt komfortowa ( uciska twarz ) i nie jest higieniczna
https://vrcover.com/product/htc-vive-foa...ement-6mm/
Zamówione już półtora tygodnia temu... jedzie z Tajlandii. Dziś dostałem info, że już jest we Frankfurcie więc pewnie jakoś w tygodniu powinno zawitać do mnie
Dam znać co i jak...
Pozdr.