Jest bardzo dobry "tweak" wymyslony przez ruskich na potrzeby innej gry i sprawdza sie w ED oraz ogólnie w wszystkich grach, mianowicie olewamy SS w settingach Elite - przywracamy wartość na 1.0 lub obniżamy do 0.65 co poprawia fpsy anie wplywa na jakość ( testuje)
Wchodzimy do katalogu steama czyli - > programfiles x86 -> steam-> config i szukamy pliku "steamvr.vrsettings"
Edytujemy go np w notatniku . Szukamy lini:
"steamvr" : {
"allowReprojection" : true,
"background" : "C:\\Program Files (x86)\\Steam\\steamapps\\common\\SteamVR\\\\resources\\backgrounds\\night_mountains.png",
w nowej linii pod steamvr dodajemy:
"renderTargetMultiplier" : 1.75
Parametr 1:75 ustawiamy wg mocy karty graficznej ( ja mam tak dla gtx 1080 i ustawien ED VRhigh i wszedzie mam 90 fps)
Dlaczego tak ?
otóż w ten sposób z uzyskujemy "lzejszy dla GPU" i lepszy jakościowo supersampling.
Obraz jest nieporównywanie ostrzejszy niz np SS 2.0 w ustawieniach gry - opada szczena , texty bardzo czytelne, mialem wrecz wrażenie ze mam nowa matryce w goglach Vive. Działa to z wszystkim grami nie tylko z ED.
Polecam
Edit 1.07.2016
Aby nie grzebać w pliku konfiguracyjnym VR można skorzystać z tzw "chaperonswitchera" - tak wiem nazwa mylącą ale autor z początku dłubał w siatce a potem dodał ustwienia renderujace obraz w goglach
http://bluefruitgaming.co.uk/bilago/Vive...itcher.zip