25.04.2018, 08:27 UTC
Zerknij na post #36 w tym wątku: tam jest do tego cała matma, ale TLR jest takie, że do FSD 5 włącznie bardziej opłaca się MM, od 6 - DC
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
PORADNIK [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
|
25.04.2018, 08:27 UTC
Zerknij na post #36 w tym wątku: tam jest do tego cała matma, ale TLR jest takie, że do FSD 5 włącznie bardziej opłaca się MM, od 6 - DC
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
08.08.2018, 07:49 UTC
Cytat:Power Distributor - Charge Enhanced Power Distributor -Albo źle czytam na EDE i inarze, albo dla Power Distributor: Super Conduits zwiększa recharge a Cluster Capacitors -> capacity. ???
08.08.2018, 08:17 UTC
(08.08.2018, 07:49 UTC)kofstein napisał(a):Cytat:Power Distributor - Charge Enhanced Power Distributor -Albo źle czytam na EDE i inarze, albo dla Power Distributor: Super Conduits zwiększa recharge a Cluster Capacitors -> capacity. ??? Tak jest, masz rację. Zarówno same nazwy na to wskazują, u inżyniera takie parametry są pokazywane, EDE też tak twierdzi.
08.08.2018, 08:41 UTC
Hmm ciekawe czy to się mi źle nazwę skopiowało czy na statkach też tak mam Dzięki, poprawione.
06.12.2018, 13:42 UTC
Ostatnio testowałem na coriolis deep charge oraz mass manager, wziąłem pod uwagę kilka mniejszych oraz większych statków. W każdym przypadku deep charge dał marginalnie lepszy, ale jednak lepszy rezultat do fsd klasy 4, klasa 5 już nawet o 0,01 lepsze rezultaty ma z mass menager. dopisał bym, że deep charge ma pomóc statkom z fsd do klasy 4, gdyż dopiero wtedy widać efekty marginalnie lepsze za większy koszt paliwa
26.03.2021, 07:32 UTC
o7
Mam pytanie o efekt dla plasmy , w poradniku jest opisane że warto wybrać long range z uwagi na zwiększoną prędkość pocisku czy w takim razie nie lepiej wybrać focused który wd corolis.io tez ja zwiększa a dodatkowo falloff i piercing czyli pośrednio wpływa na obrazenia?
26.03.2021, 07:36 UTC
Złota łopata dla @Lukav Odkopał coś sprzed niemal 3 lat
Załóż inżynierkę jaką uważasz, że tobie się przyda/będzie lepiej strzelać. Tu nie ma jednoznacznej odpowiedzi - wszystko zależy co i jak chcesz robić. Jeden założy long range, a inny zrobi je na większy damage. Graj, rób po swojemu, ucz się i czerp przyjemność z zabawy jaką elitka daje. Nie szukaj gotowców, bo to bez sensu - że ja mam lasery long range nie znaczy, że ktoś inny polubi strzelanie takimi. Że ja mam frag cannony na double shot, nie znaczy, że innemu będzie to pasować, bo np. zżera amunicję jak "hungry hippo" sprzed 30 lat
26.03.2021, 07:56 UTC
@Lukav szybciej lecącym pociskiem łatwiej trafić na krótszych dystansach, głównie o to tu chodzi, częściej trafiasz to też zwiększasz obrażenia
@Misiakus Pluszov po co te złośliwości na początku wpisu? Gdzie miał zadać pytanie jak nie tutaj?
26.03.2021, 09:15 UTC
Odkopałem celowo, po co tworzyć nowy temat jeżeli pytanie dotyczy tego konkretnego poradnika :-) Doskonale zdaje sobie sprawę ze mozna wszystko robic po swojemu i uczyć sie na własnych błędach/ doświadczeniach, ale jeśli mamy wśród obecnych tu osób specjalistów w wielu dziedzinach to dlaczego nie korzystać z ich wiedzy. Tym bardziej warto podpatrywać innych lub pytać o opinie gdyż w wielu grach jest tak ze napisane jest jedno, a działanie danego efektu jest zupełnie inne.
@Scarlet Yuri no właśnie w tym rzecz ze skoro prędkość pocisku wzrasta w obydwu efektach zastanawiam sie który z nich lepszy i czy opisy efektów zgadzają sie z ich działaniem. Może faktycznie poeksperymentuje jeśli nikt tego juz nie robił, zobaczymy :-)
26.03.2021, 09:23 UTC
@Lukav pomyśl jak atakujesz i co - PvE? PvP? Z bliska czy daleka? O to mi chodzi - zależnie od upodobań pilota różne efekty dadzą różne.... efekty ;P Czy latasz aktywnie PvE i zanim strzelisz ustawiasz się blisko celu/za nim etc? Czy też jesteś leniwy, z daleka chcesz walić? Tutaj sporo zmiennych jest, aby ci podpowiedzieć co i jak. Long Range ma sens tylko jak nie planujesz latać na "kuperku" celu i go ładować od tyłu... A jak chcesz dmg zmaksymalizować - to raczej właśnie wypada bliżej się trzymać.
@Scarlet Yuri jaka złośliwość? Ładnie odpowiedziałem z MOJEGO doświadczenia + łopata za wykop - niech ma odznakę jakąś bo na razie brak takowych u kolegi ;P |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Odyssey od rozczarowań po akceptację - micro poradnik | 123tomek | 9 | 976 |
20.09.2023, 20:06 UTC Ostatni post: Hans 001 |
|
Poradnik Od zera do Killera - Miliardera | Brachu | 8 | 16,688 |
22.12.2020, 13:19 UTC Ostatni post: MAGNUM354 |
|
[PORADNIK] Masz pełną ładownie materiałów dla inżynierów? | Haji-me | 17 | 33,956 |
05.09.2020, 15:58 UTC Ostatni post: Haji-me |
|
Klasy modułów od E do A - plusy i minusy, zastosowanie | Mathias Shallowgrave | 6 | 19,662 |
09.01.2018, 13:14 UTC Ostatni post: Mathias Shallowgrave |
|
[PORADNIK] Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml | GieNkoV | 56 | 82,398 |
31.12.2017, 15:02 UTC Ostatni post: Hen Gedhymeith |