Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
#41
Zerknij na post #36 w tym wątku: tam jest do tego cała matma, ale TLBiggrinR jest takie, że do FSD 5 włącznie bardziej opłaca się MM, od 6 - DC Smile
"Każda frakcja ma takiego Fenyla, na jakiego zasłużyła" - CMDR Goliat
Odpowiedz
#42
Cytat:Power Distributor - Charge Enhanced Power Distributor -
NADAL(po 3.0) zdecydowanie jedyne słuszne, grade piąty daje nam (NADAL) większą regenerację energii w każdej z trzech sekcji (SYS ENG WEP) niż wyspecjalizowane ulepszenia (które ulepszają tylko jedną sekcję). O jeden procent ale nadal Smile Jedyną przewagą wyspecjalizowanych modów jest capacity w danej sekcji, jednak jak wszyscy (mam nadzieję) wiemy,recharge>>>capacity.
Experimental Effects:
Cluster Capacitors - to i tylko to. Recharge>>>capacity.
Albo źle czytam na EDE i inarze, albo dla Power Distributor: Super Conduits zwiększa recharge a Cluster Capacitors -> capacity. ???
[Obrazek: 89334.png]
Odpowiedz
#43
(08.08.2018, 07:49 UTC)kofstein napisał(a):
Cytat:Power Distributor - Charge Enhanced Power Distributor -
NADAL(po 3.0) zdecydowanie jedyne słuszne, grade piąty daje nam (NADAL) większą regenerację energii w każdej z trzech sekcji (SYS ENG WEP) niż wyspecjalizowane ulepszenia (które ulepszają tylko jedną sekcję). O jeden procent ale nadal Smile Jedyną przewagą wyspecjalizowanych modów jest capacity w danej sekcji, jednak jak wszyscy (mam nadzieję) wiemy,recharge>>>capacity.
Experimental Effects:
Cluster Capacitors - to i tylko to. Recharge>>>capacity.
Albo źle czytam na EDE i inarze, albo dla  Power Distributor: Super Conduits zwiększa recharge a Cluster Capacitors -> capacity. ???

Tak jest, masz rację.
Zarówno same nazwy na to wskazują, u inżyniera takie parametry są pokazywane, EDE też tak twierdzi.
Odpowiedz
#44
Hmm ciekawe czy to się mi źle nazwę skopiowało czy na statkach też tak mam Biggrin Dzięki, poprawione.
Odpowiedz
#45
Ostatnio testowałem na coriolis deep charge oraz mass manager, wziąłem pod uwagę kilka mniejszych oraz większych statków. W każdym przypadku deep charge dał marginalnie lepszy, ale jednak lepszy rezultat do fsd klasy 4, klasa 5 już nawet o 0,01 lepsze rezultaty ma z mass menager. dopisał bym, że deep charge ma pomóc statkom z fsd do klasy 4, gdyż dopiero wtedy widać efekty marginalnie lepsze za większy koszt paliwa
Odpowiedz
#46
o7

Mam pytanie o efekt dla plasmy , w poradniku jest opisane że warto wybrać long range z uwagi na zwiększoną prędkość pocisku czy w takim razie nie lepiej wybrać focused który wd corolis.io tez ja zwiększa a dodatkowo falloff i piercing czyli pośrednio wpływa na obrazenia?
Odpowiedz
#47
Złota łopata dla @Lukav Smile Odkopał coś sprzed niemal 3 lat Wink
Załóż inżynierkę jaką uważasz, że tobie się przyda/będzie lepiej strzelać. Tu nie ma jednoznacznej odpowiedzi - wszystko zależy co i jak chcesz robić. Jeden założy long range, a inny zrobi je na większy damage. Graj, rób po swojemu, ucz się i czerp przyjemność z zabawy jaką elitka daje. Nie szukaj gotowców, bo to bez sensu - że ja mam lasery long range nie znaczy, że ktoś inny polubi strzelanie takimi. Że ja mam frag cannony na double shot, nie znaczy, że innemu będzie to pasować, bo np. zżera amunicję jak "hungry hippo" sprzed 30 lat Smile
Odpowiedz
#48
@Lukav szybciej lecącym pociskiem łatwiej trafić na krótszych dystansach, głównie o to tu chodzi, częściej trafiasz to też zwiększasz obrażenia

@Misiakus Pluszov po co te złośliwości na początku wpisu? Gdzie miał zadać pytanie jak nie tutaj?
[Obrazek: 84385.png?1515630727]
Odpowiedz
#49
Odkopałem celowo, po co tworzyć nowy temat jeżeli pytanie dotyczy tego konkretnego poradnika :-) Doskonale zdaje sobie sprawę ze mozna wszystko robic po swojemu i uczyć sie na własnych błędach/ doświadczeniach, ale jeśli mamy wśród obecnych tu osób specjalistów w wielu dziedzinach to dlaczego nie korzystać z ich wiedzy. Tym bardziej warto podpatrywać innych lub pytać o opinie gdyż w wielu grach jest tak ze napisane jest jedno, a działanie danego efektu jest zupełnie inne.

@Scarlet Yuri no właśnie w tym rzecz ze skoro prędkość pocisku wzrasta w obydwu efektach zastanawiam sie który z nich lepszy i czy opisy efektów zgadzają sie z ich działaniem. Może faktycznie poeksperymentuje jeśli nikt tego juz nie robił, zobaczymy :-)
Odpowiedz
#50
@Lukav pomyśl jak atakujesz i co - PvE? PvP? Z bliska czy daleka? O to mi chodzi - zależnie od upodobań pilota różne efekty dadzą różne.... efekty ;P Czy latasz aktywnie PvE i zanim strzelisz ustawiasz się blisko celu/za nim etc? Czy też jesteś leniwy, z daleka chcesz walić? Tutaj sporo zmiennych jest, aby ci podpowiedzieć co i jak. Long Range ma sens tylko jak nie planujesz latać na "kuperku" celu i go ładować od tyłu... A jak chcesz dmg zmaksymalizować - to raczej właśnie wypada bliżej się trzymać.
@Scarlet Yuri jaka złośliwość? Ładnie odpowiedziałem z MOJEGO doświadczenia + łopata za wykop - niech ma odznakę jakąś bo na razie brak takowych u kolegi ;P
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odyssey od rozczarowań po akceptację - micro poradnik 123tomek 9 976 20.09.2023, 20:06 UTC
Ostatni post: Hans 001
  Poradnik Od zera do Killera - Miliardera Brachu 8 16,688 22.12.2020, 13:19 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Masz pełną ładownie materiałów dla inżynierów? Haji-me 17 33,956 05.09.2020, 15:58 UTC
Ostatni post: Haji-me
  Klasy modułów od E do A - plusy i minusy, zastosowanie Mathias Shallowgrave 6 19,662 09.01.2018, 13:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [PORADNIK] Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml GieNkoV 56 82,398 31.12.2017, 15:02 UTC
Ostatni post: Hen Gedhymeith



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości