Krutek bardzo możliwe że masz rację, tak jak napisałem testuje ten build od tygodnia dopiero i nie w pvp. Poprzedni bulid ten który używa prawie każdy pilot w sepie testowałem.w.pvp z różnymi efektami ale raczej na plus. Z tym że w moim nowym buildzie mam tarcze 4b 2X shield booster. Wydaje mi się lepszym building mimo utraty prędkości, która sobie rekompensuje częstym boostem.
Co do tych pvp o których napisałeś, jeśli ty po kolejnej nawrobce czekając na.mój boosta dasz ciąg wsteczny, ja za drugim razem widząc że to robisz po nawrócić nie.daje boosta i dystans między,nami się zwiększa także twoje strzaly mi nic nie robią, zakładając że przeżyję ten twój pierwszy myk. Co wtedy?
Liczba postów: 3,000
Liczba wątków: 177
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
294
Platforma:
CMDR: Kyokushin
No i to jest idealny case treningowy. Można ćwiczyć też nie samą walkę, ale i jej elementy by dojść do prawy.
Liczba postów: 1,711
Liczba wątków: 53
Dołączył: Nov 2015
Przejście z wstecznego do busta do przodu zajmuje dosłownie chwilę. Wystarczy obserwować odległość jak i ustawienie statku na radarze - to robię cały czas.
Jeśli widzę, że się oddalasz to w zależności od statku w jakim będę:
1. Python - dam Ci uciec, bo nawet na buście jestem wolniejszy. Zresztą w tym statku odganiałbym się od Ciebie jak od natrętnego komara.
2. Assault - spokojnie Cię dogonię, bo mam przewagę prawie 40km/s na buście. 4 pipy w silniki i 2 pipy broń.
3. Clipper - nie mogę jeszcze nim dojść do ładu z odpowiednią kombinacją broni ze względu na szeroki rozstaw hard point's, ale przypominać to będzie pościg za kulawym, różnica na buście to ponad 60 km/s.
W przypadku Assaulta i Clippera ich zwrotność jest naprawdę bardzo duża, do tego będziesz miał założonego mass locka - jedyna ucieczka to inny system, pod warunkiem, że ktoś nie będzie Ci strzelać w FSD przerywając odliczanie do skoku, a na to potrzeba chyba 15 sekund, które mogą okazać się wiecznością ...
Odnośnie nawrotów i busta:
Jest taki fajny manewr z nawrotką - lecisz do przodu na pełnym ciągu: następnie manetka ciągu na 0, FA OFF, drążek do siebie i silniki manewrowe do góry, ciąg cała wstecz. Jak się obrócisz o 180 stopni, FA ON i... lecisz tyłem. W razie potrzeby, wystarczy cała naprzód + bust i błyskawicznie znowu lecisz do przodu. Kiedyś samo jakoś to wyszło gdy bawiłem się Clipperem przed stacją jak go świeżo kupiłem.
Mimo, że bawiłem się tym manewrem wielokrotnie, nie przyszło mi przez myśl, by go zastosować, jak próbując uciekać gracz strzelał mi po FSD skutecznie przerywając skok. Wtedy mógłby mi co najwyżej w dziób postrzelać - ale emocje wzięły górą, stąd wiedza to jedno, a wykorzystanie jej w walce to drugie.
Liczba postów: 3,093
Liczba wątków: 62
Dołączył: Jan 2016
CMDR: Quarion
(13.06.2016, 20:38 UTC)PeterPL napisał(a): Mam pytanie dotyczące punktu jedenastego. Co to znaczy Ramować?
Nie no... nie wierzę... brakuje mi weny, żeby stworzyć jakiś kwiecisty opis odpowiedzi na to pytanie
. Tak więc odpowiem normalnie, znaczy tyle co taranem wpakować się w statek przeciwnika na dopalaczu