Liczba postów: 108
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
5
Platforma:
CMDR: Pepemag
Bajka, animacja obracanego się statku lekko się błyszczy przy logowaniu, nie było tego wcześniej. Stacje, planety są jaśniejsze niż przed updatem, Meskelinka dajmy na to zrobiła się niemalże biała od strony gwiazdy.
No i oczywiście codex i szwadrony super sprawa, dziś wypróbuje eksplorację i skanowanie.
Liczba postów: 127
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
15
Platforma:
CMDR: tomekrip
YYY ładnie to wygląda wszystko, jak zacznę ogarniać trochę tą grę to coś wincy napiszę, na razie muszę poczytać o nowościach bo nie grałem już trochę czasu.
Liczba postów: 77
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
16
Platforma:
CMDR: Mihoo
Nie mogłem pograć na PC z powodu ciągłych błędów więc wczoraj zasiadłem do PS4. Pierwsze co zrobiłem to zresetowałem profil i zacząłem od nowa. Dodatkowo przywróciłem ustawienia pada na DEFAULT i jedyne co musiałem dodać, to "silniki na 75% mocy". Skanowanie działa bez zarzutu, nic się nie zawiesza, a klawisze są przypisane intuicyjnie nawet jak na default settings.
Jedyne co zauważyłem, to na PC jednak ładniej to wygląda (nowe oświetlenie) i z tego co się orientuję to na konsolach nie ma być "mgły" w pierścieniach gazowych planet - tego jeszcze nie sprawdziłem.
Liczba postów: 366
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
30
Platforma:
CMDR: DevoloPL
Gra ktoś na HOTAS-ie?? Jak macie zbindowane funkcje FSS i DSS na joyu??