Liczba postów: 207
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Platforma:
CMDR: Zakrecony Termos
Dobrze jest jak jest. Możemy założyć że skoro mamy 34 wiek to będziemy mieli wszystko na jeden ping tyle że "archaiczność" tej metody ma sugerować że tak na prawdę do samego końca nie mamy pojęcia z czym mamy do czynienia a radar jedynie średniodokładnie przewiduje naturę i pochodzenie obiektu. Problem jest w tym że po znalezieniu 100 obiektów na powierzchni wszystko zaczyna się nudzić bo cały czas trafiasz dokładnie na to samo. Gdyby FD wprowadziło preceduralne
tworzenie takich POI od razu czesałbyś powierzchnie tylko po to aby nauczyć się o co tu chodzi aby przypadkiem nie być zaskoczonym.
Pozdrawiam
CO TO JEST SHOUTBOX, CO TO JEST SHOUTBOX, CO TO JEST SHOUTBOX
Dla mnie zmiana mechaniki to jeszcze nie problem. Tylko technicznie rzecz ujmujac mamy teraz skany 1, 2 i 3 poziomu. Co sie z tym wiaze rozne wyplaty za kartografie i troche sie obawiam ze ta mechanika z sondami zastapi skany 3 poziomu, a wtedy jakies dalsze wyprawy to pewnie nawet nie pozwola kosztow statku zwrocic. Jak jeszcze dojdzie do tego koniecznosc ciaglego szukania materialow na sondy, to sensowny, "badawczy" wypad w mniej zbadane tereny bedzie bardzo dlugi i irytujacy. Koniec koncow otrzymamy cos ala obecne gornictwo.
OK, właśnie pojawiło się info, że streamy z Q4 będą dopiero za 2 tygodnie (czyli prawdopodobnie od 18.10, biorąc pod uwagę, że FDEV zawsze streamuje w czwartki.
Liczba postów: 1,290
Liczba wątków: 47
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
115
Platforma:
CMDR: Yata_PL
"Kiedy nie ma nic więcej do znerfienia w grze ...znerfimy nadchodzace aktualziacje. " ~ Fdev
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.