Nano Olimpiada 3309 - Beetle Ball - Pol Detson - 10.08.2023
Beetle Ball
Opis konkurencji:
Konkurencja odbywać się będzie w jednej z opuszczonych baz INRA, Stack lub Klatt Enterprises, ich lokalizację i opis znajdziecie w linkach:
Stack
Klatt Enterprises
Screen bazy:
![[Obrazek: p9vJmWJh.jpg]](http://i.imgur.com/p9vJmWJh.jpg)
1.Jest to konkurencja drużynowa, każda z drużyn liczy dwóch zawodników. Polega ona na popychaniu piłki. Wygrywa drużyna która strzeli* więcej goli od drużyny przeciwnej.
2.Mecz odbywać się będzie w środku Młynka do Thargoidów
3.Piłką będzie Guardian Orb
4.W przypadku braku światła słonecznego boisko będą oświetlać dwa SRV Scarab
* Powinno brzmieć: "wepchnie piłkę do bramki przeciwników" ale "strzeli" lepiej brzmi - przyp.aut.
Wyposażenie zawodników
Kombinezon: Flight Suit
Broń: brak
Dodatkowe wyposażenie: brak
Zasady konkurencji
- Do meczu zawodnicy ustawiają się w miejscach zaznaczonych poniżej.
- Piłka zostanie umieszczona na boisku w miejscu oznaczonym na poniższym zrzucie ekranu, możliwie blisko środka.
- Przed meczem drużyna wybiera stroje, które muszą różnić się od strojów drużyny przeciwnika. W przypadku braku porozumienia co do kolorów, decyduje sędzia poprzez losowanie.
- Kolory strojów muszą być wyraźnie różne, a sędzia decyduje w razie wątpliwości.
- Dozwolone są jedynie podstawowe dodatki z poniższej listy, zmieniające jedynie kolory, bez dekoracji.
- Dodatki zakupione za ARX także są dozwolone, ale obaj członkowie drużyny muszą je mieć identyczne. Obowiązuje tu również ta sama zasada co powyżej, zmiany mogą dotyczyć jedynie kolorów Flight Suit.
- Malowanie na ramionach nie podlega ograniczeniom i jest indywidualnym wyborem każdego zawodnika.
- Atakowanie innych graczy w trakcie meczu jest zabronione, jednak można ich przepychać.
- Skakanie w trakcie meczu jest zabronione.
- Za uderzenie zawodnika drużyny przeciwnej lub za skok jednego z zawodników, drużyna otrzymuje punkt karny - Faul.
- Jeśli jedna z drużyn zdobędzie 3 punkty karne, automatycznie przegrywa mecz.
- Gol jest zdobyty, gdy piłka przejdzie całym obwodem za napis Keep Clear.
- Aby wygrać mecz, drużyna musi zdobyć więcej goli niż przeciwna drużyna lub zdobyć punkt w rundzie dodatkowej.
- Każda runda trwa do zdobycia gola lub przez 5 minut.
- Baterie można uzupełniać tylko w przerwie między rundami.
- Mecz składa się z 2 rund; w przypadku remisu organizowana jest runda dodatkowa trwająca 3,5 minuty.
- Po zdobyciu gola gra zostaje zatrzymana, piłka jest ustawiana na środku boiska, a drużyny zamieniają się stronami.
- Jeśli po upływie 5 minut nie padnie żaden gol, runda kończy się remisem.
- W dogrywce, w przypadku remisu, drużyna, na której połowie boiska znajduje się piłka po upływie 3,5 minuty, przegrywa mecz.
- Wyłącznie sędzia określa na czyjej połowie znajduje się piłka, w przypadku wątpliwości posługuje się nagranym materiałem video lub print screenem.
- Na boisku znajdują się dwa obszary, umiejscowione po przeciwnych stronach, w których piłka może zostać zablokowana:
Tutaj polegamy na duchu Fair Play i zakładamy, że drużyny będą postępować uczciwie. Wystarczy, że jedna drużyna ustąpi, aby zawodnik z drugiej drużyny mógł odblokować piłkę. Zakładamy, że gdy piłka zostanie odblokowana, drużyna, która się wycofała, będzie jedynie blokować piłkę, aż przeciwna drużyna wróci do pełnego składu.
Jeżeli żadna z drużyn nie będzie chciała się wycofać, sędzia ma prawo przerwać grę i polecić zawodnikom zejście na środek boiska. Po tym, sędzia uwolni piłkę i po jego sygnale gra zostanie wznowiona.
- Komunikacja głosowa* odbywać się będzie na jednym kanale DC, oczywiście sędziowie mają prawo przenieść się na czas narady na swój wewnętrzny kanał.
- Na życzenie którejkolwiek z drużyn kibice mogą zostać poproszeni o przejście na kanał główny Nano Olimpiady.
*Przypominamy że głównym językiem naszego DC jest język Polski, oczywiście gracze ze szwadronów nie posługujący się tym językiem będą informowani o wszystkim co istotne do przebiegu gry w języku Angielskim.
Przebieg konkurencji
- Drużyny wychodzą na środek boiska w celu zaakceptowania strojów przez sędziego.
- Losowane są strony pierwszej rundy.
- Zawodnicy zajmują pozycje startowe i na znak sędziego: 3, 2, 1, Start ruszają do piłki i rozpoczyna się mecz.
- W razie potrzeby dodatkowej rundy po upływie 3,5 minuty sędzia określa, po której stronie boiska znajduje się piłka. W razie wątpliwości może skorzystać z nagranego materiału wideo lub zrzutu ekranu. Sędzia może także wykorzystać materiał nagrany przez streamerów relacjonujących Nano Olimpiadę.
- Koniec meczu
Zapraszamy do zapisów!
|