The Winged Hussars - Forum
Nano Olimpiada 3309 - Beetle Ball - Wersja do druku

+- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com)
+-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Nano-Olimpiada (Nano-Olympic Games) (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=215)
+---- Dział: PL (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=218)
+---- Wątek: Nano Olimpiada 3309 - Beetle Ball (/showthread.php?tid=7028)



Nano Olimpiada 3309 - Beetle Ball - Pol Detson - 10.08.2023

[Obrazek: oC9zuRs.jpg]

Beetle Ball

Opis konkurencji:

 Konkurencja odbywać się będzie w jednej z opuszczonych baz INRA, Stack lub Klatt Enterprises, ich lokalizację i opis znajdziecie w linkach:
Stack
Klatt Enterprises
Screen bazy:
[Obrazek: p9vJmWJh.jpg]
   1.Jest to konkurencja drużynowa, każda z drużyn liczy dwóch zawodników. Polega ona na popychaniu piłki. Wygrywa drużyna która strzeli* więcej goli od drużyny przeciwnej.
   2.Mecz odbywać się będzie w środku Młynka do Thargoidów
   3.Piłką będzie Guardian Orb
   4.W przypadku braku światła słonecznego boisko będą oświetlać dwa SRV Scarab
   * Powinno brzmieć: "wepchnie piłkę do bramki przeciwników" ale "strzeli" lepiej brzmi - przyp.aut.

Wyposażenie zawodników
Kombinezon: Flight Suit
Broń: brak
Dodatkowe wyposażenie: brak


Zasady konkurencji
  1. Do meczu zawodnicy ustawiają się w miejscach zaznaczonych poniżej.
  2. Piłka zostanie umieszczona na boisku w miejscu oznaczonym na poniższym zrzucie ekranu, możliwie blisko środka.
  3. Przed meczem drużyna wybiera stroje, które muszą różnić się od strojów drużyny przeciwnika. W przypadku braku porozumienia co do kolorów, decyduje sędzia poprzez losowanie.
  4. Kolory strojów muszą być wyraźnie różne, a sędzia decyduje w razie wątpliwości.
  5. Dozwolone są jedynie podstawowe dodatki z poniższej listy, zmieniające jedynie kolory, bez dekoracji.
  6. Dodatki zakupione za ARX także są dozwolone, ale obaj członkowie drużyny muszą je mieć identyczne. Obowiązuje tu również ta sama zasada co powyżej, zmiany mogą dotyczyć jedynie kolorów Flight Suit.
  7. Malowanie na ramionach nie podlega ograniczeniom i jest indywidualnym wyborem każdego zawodnika.
  8. Atakowanie innych graczy w trakcie meczu jest zabronione, jednak można ich przepychać.
  9. Skakanie w trakcie meczu jest zabronione.
  10. Za uderzenie zawodnika drużyny przeciwnej lub za skok jednego z zawodników, drużyna otrzymuje punkt karny - Faul.
  11. Jeśli jedna z drużyn zdobędzie 3 punkty karne, automatycznie przegrywa mecz.
  12. Gol jest zdobyty, gdy piłka przejdzie całym obwodem za napis Keep Clear.
  13. Aby wygrać mecz, drużyna musi zdobyć więcej goli niż przeciwna drużyna lub zdobyć punkt w rundzie dodatkowej.
  14. Każda runda trwa do zdobycia gola lub przez 5 minut.
  15. Baterie można uzupełniać tylko w przerwie między rundami.
  16. Mecz składa się z 2 rund; w przypadku remisu organizowana jest runda dodatkowa trwająca 3,5 minuty.
  17. Po zdobyciu gola gra zostaje zatrzymana, piłka jest ustawiana na środku boiska, a drużyny zamieniają się stronami.
  18. Jeśli po upływie 5 minut nie padnie żaden gol, runda kończy się remisem.
  19. W dogrywce, w przypadku remisu, drużyna, na której połowie boiska znajduje się piłka po upływie 3,5 minuty, przegrywa mecz.
  20. Wyłącznie sędzia określa na czyjej połowie znajduje się piłka, w przypadku wątpliwości posługuje się nagranym materiałem video lub print screenem.
  21. Na boisku znajdują się dwa obszary, umiejscowione po przeciwnych stronach, w których piłka może zostać zablokowana:
    Tutaj polegamy na duchu Fair Play i zakładamy, że drużyny będą postępować uczciwie. Wystarczy, że jedna drużyna ustąpi, aby zawodnik z drugiej drużyny mógł odblokować piłkę. Zakładamy, że gdy piłka zostanie odblokowana, drużyna, która się wycofała, będzie jedynie blokować piłkę, aż przeciwna drużyna wróci do pełnego składu.
    Jeżeli żadna z drużyn nie będzie chciała się wycofać, sędzia ma prawo przerwać grę i polecić zawodnikom zejście na środek boiska. Po tym, sędzia uwolni piłkę i po jego sygnale gra zostanie wznowiona.
  22. Komunikacja głosowa* odbywać się będzie na jednym kanale DC, oczywiście sędziowie mają prawo przenieść się na czas narady na swój wewnętrzny kanał.
  23. Na życzenie którejkolwiek z drużyn kibice mogą zostać poproszeni o przejście na kanał główny Nano Olimpiady.
        *Przypominamy że głównym językiem naszego DC jest język Polski, oczywiście gracze ze szwadronów nie posługujący się tym językiem będą informowani o wszystkim co istotne do przebiegu gry w języku Angielskim.
Przebieg konkurencji

  1. Drużyny wychodzą na środek boiska w celu zaakceptowania strojów przez sędziego.
  2. Losowane są strony pierwszej rundy.
  3. Zawodnicy zajmują pozycje startowe i na znak sędziego: 3, 2, 1, Start ruszają do piłki i rozpoczyna się mecz.
  4. W razie potrzeby dodatkowej rundy po upływie 3,5 minuty sędzia określa, po której stronie boiska znajduje się piłka. W razie wątpliwości może skorzystać z nagranego materiału wideo lub zrzutu ekranu. Sędzia może także wykorzystać materiał nagrany przez streamerów relacjonujących Nano Olimpiadę.
  5. Koniec meczu


Zapraszamy do zapisów!


[Obrazek: AAcH4Hk.png]