The Winged Hussars - Forum
Camelot Unchained - Sandboxowe MMO - Wersja do druku

+- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com)
+-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Inne Gry (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=138)
+---- Dział: Pozostałe gry (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=34)
+---- Wątek: Camelot Unchained - Sandboxowe MMO (/showthread.php?tid=697)



Camelot Unchained - Sandboxowe MMO - 2M1R - 20.03.2016

Z związku z tym ze w Elite brakuje mi trochę mechanik które umożliwiają głębszą ingerencje graczy w świat gry i pvp ogranicza się albo do ustawek 1 na 1 albo undermingu frakcji w solo. Postanowiłem poszukać prawdziwego sieciowego sandboxa.

Od dawna słyszałem o Camelot Unchained grze mmo od autorów Dark Age of Camelot, ale teraz sie tym łębiej zainteresowałem.

W skrócie czym ta gra ma być:
  • Gra oparta na modelu Realm vs Realm. Do wyboru trzy strony konfliktu każda ma swoje rasy (Realms): Arturianie (oparci na legendach arturianskich), Tuatha Dé Danann (o ile pamiętam wierzenia celtów), Wikingowie (Brodaci faceci z toporami, Walkirie, te sprawy).
  • Ekonomia napędzana przez graczy, wytwarzanie przedmiotów sprzedaż... Tak jak w EVE.
  • Brak grindu itemków i durnych questów które m.in mnie odstraszyły od GW2, Aiona i innych mmo. W grze będą potwory owszem ale PVE w tradycyjnym kształcie np z WoW raczej nie będzie.
  • Zaawansowany system budowy budynków.
  • To może być dla niektórych minus a dla niektórych plus: Brak toksycznego f2p, gra ma mieć model abonamentowy. Autorzy stawiają na jakość graczy a nie ilość.
Dokładne info po angielsku o grze: http://camelotunchained.com/v3/camelot-unchained/