The Winged Hussars - Forum
Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Wersja do druku

+- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com)
+-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: O forum (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=96)
+---- Dział: Forum - propozycje i błędy (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=20)
+---- Wątek: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 (/showthread.php?tid=669)



Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Mathias Shallowgrave - 10.03.2016

Kolejna przerwa w działaniu forum, tym razem ponad 14-godzinna. 

Hosting ewidentnie do wymiany, serwer Premium pada średnio raz w miesiącu... W tzw. "obsłudze klienta" nikt nie podnosi słuchawki przez cały dzień, żadnego emaila lub informacji na koncie z powiadomieniem co się dzieje, a w odpowiedzi na skargę email o treści "Serwer premium jest dla klientów prywatnych i niewymagających"... To jest jedna wielka żenada.

W razie czego - Masternet.pl - omijać z daleka!


RE: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Morlokus - 11.03.2016

To ja tylko przypominam o http://www.enjin.com/ Smile


RE: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Goliat - 11.03.2016

"Serwer premium jest dla klientów prywatnych i niewymagających" - nazewnictwo mają spoko Wink Trochę mi się przypomniał skecz Monty Pythona, gdzie para młoda chciała zakupić materac, i facet z obsługi miał tendencję do mnożenia wszystkiego razy 3, czy dzielenia, nie pamiętam teraz... Smile Czyli jak Masternet.pl mówi "premium", to trzeba sobie to podmienić na "basic" Smile

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=rGEeLtqtNvU wspomniany skecz Smile


RE: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Scott Scale - 11.03.2016