![]() |
|
Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Wersja do druku +- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com) +-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: O forum (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=96) +---- Dział: Forum - propozycje i błędy (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=20) +---- Wątek: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 (/showthread.php?tid=669) |
Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Mathias Shallowgrave - 10.03.2016 Kolejna przerwa w działaniu forum, tym razem ponad 14-godzinna. Hosting ewidentnie do wymiany, serwer Premium pada średnio raz w miesiącu... W tzw. "obsłudze klienta" nikt nie podnosi słuchawki przez cały dzień, żadnego emaila lub informacji na koncie z powiadomieniem co się dzieje, a w odpowiedzi na skargę email o treści "Serwer premium jest dla klientów prywatnych i niewymagających"... To jest jedna wielka żenada. W razie czego - Masternet.pl - omijać z daleka! RE: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Morlokus - 11.03.2016 To ja tylko przypominam o http://www.enjin.com/
RE: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Goliat - 11.03.2016 "Serwer premium jest dla klientów prywatnych i niewymagających" - nazewnictwo mają spoko Trochę mi się przypomniał skecz Monty Pythona, gdzie para młoda chciała zakupić materac, i facet z obsługi miał tendencję do mnożenia wszystkiego razy 3, czy dzielenia, nie pamiętam teraz... Czyli jak Masternet.pl mówi "premium", to trzeba sobie to podmienić na "basic" ![]() EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=rGEeLtqtNvU wspomniany skecz
RE: Przerwa w działaniu forum - 10/03/2016 - Scott Scale - 11.03.2016 |