GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - Wersja do druku +- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com) +-- Dział: Archiwum (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=40) +--- Dział: Archiwum Wątków (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=41) +---- Dział: Inne Gry (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=138) +----- Dział: Pozostałe gry (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=34) +----- Wątek: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) (/showthread.php?tid=5037) Strony:
1
2
|
GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - ShiMan - 04.01.2019 Symulator śmigłowców od MicroProse. Bardzo trudna, ale i bardzo satysfakcjonująca gra. Miałem z nią do czynienia w DOSie, ale nie potrafiłem się oderwać od ziemi RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - Tirith_PL - 04.01.2019 (04.01.2019, 17:23 UTC)ShiMan napisał(a): Symulator śmigłowców od MicroProse. Bardzo trudna, ale i bardzo satysfakcjonująca gra. Przelatałem wiecej godzin niż w Elite. RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - RANDARIO - 04.01.2019 Pierwsza gra która mnie tak naprawdę wciągnęła RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - MAGNUM354 - 04.01.2019 pamiętam z ez czasem dostawało sie pod rozkazy inne śmigłowce max 6 ( chyba ) i ich piloci w miarę postępów też otrzymywali medale za osiągnięcia . Grałem na Amidze. RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - -=302Sq=-Steryd - 05.01.2019 Ta gra wyprzedzała swoje czasy, pierwszy symulator śmigłowców bojowych z możliwością latania różnymi maszynami od Kiowa Warrior do Apache Longbow, oraz dowodzenia kilkoma śmigłowcami w czasie misji. Nawet po załogę zestrzelonego śmigłowca było można wysłać Black Hawk. Pamiętam, że zawsze były dwa cele do wykonania Primary i Secondary., sukces dawało zrealizowanie Primary drugi cel był opcjonalny. I ta sala odpraw przed misją genialna gra. RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - Pienias - 05.01.2019 Ależ mi łezkę zakręciłeś. RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - DYoda - 05.01.2019 (05.01.2019, 00:45 UTC)-=302Sq=-Steryd napisał(a): Ta gra wyprzedzała swoje czasy, pierwszy symulator śmigłowców bojowych z możliwością latania różnymi maszynami od Kiowa Warrior do Apache Longbow, oraz dowodzenia kilkoma śmigłowcami w czasie misji. Nawet po załogę zestrzelonego śmigłowca było można wysłać Black Hawk. Pamiętam, że zawsze były dwa cele do wykonania Primary i Secondary., sukces dawało zrealizowanie Primary drugi cel był opcjonalny. I ta sala odpraw przed misją genialna gra. Ale jak się postarałeś o oba cele i wysokie wyniki to udało mi się (o ile dobrze pamiętam) po 10 misjach mieć maksymalny stopień i emeryturka. Oczywiście trzeba było grać na najwyższym poziomie trudności. Kluczem do sukcesu było odpowiednie używanie systemów obronnych śmigłowca, tylko te rakiety na laser …. Piękna gra piękne czasy i tylko szkoda że na Amidze nie było dodatkowych misji i że wersja AGA była skopana. RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - LeWaR - 05.01.2019 Teraz by wydali dlc z poprawkami przez neta RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - Montrala - 06.01.2019 Miałem na Atari ST. Jedna z moich ulubionych gier. Uwielbiałem dźwięk uruchamianych turbin i powoli rozkręcającego się wirnika głównego. Takie zrobił na mnie wrażenie, że do dziś pamiętam RE: GUNSHIP 2000 (PC/AMIGA) - Yautja - 09.01.2019 Ja najbardziej lubiłem latać Apachem Longbow. Podlatywało się do górki i wychylało zza niej powolutku, tak żeby wystawić tylko ten zespół kamer nad wirnikiem. Jak coś wyłapało, to pyta w górę, odpalenie rakiet i znowu skitranie się za górką Wydaje mi się, że taka gra w dzisiejszych czasach by nie przeszła - kilkanaście, czasami kilkadziesiąt minut lotu do miejsca akcji. Odpalenie paru rakiet i powrót na lądowisko. Czasami długie godziny za sterami i parę sekund akcji |