The Winged Hussars - Forum
Interesujący wywiad z Brabenem - Wersja do druku

+- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com)
+-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Bar "11 parseków" (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Wątek: Interesujący wywiad z Brabenem (/showthread.php?tid=2861)

Strony: 1 2


Interesujący wywiad z Brabenem - Mathias Shallowgrave - 25.03.2017

http://www.gamesradar.com/david-braben-elite-dangerous-ps4-interview/

Kilka co ciekawszych cytatów:

And we went to see Acorn, and they were the opposite. Acorn was made up of people like us, really. They were enthusiastic. Their offices were messy, not shiny. One of the things I loved about the Acorn offices on Market Hill was that you had to sort of almost go climb past the dustbins to get into it.

---

Think of it almost like a role-playing game with us playing the gamesmaster: the players can do completely unexpected things within the framework.

---

I remember a long time ago when talking about an Elite-type game with publishers, they said: “Oh yes, well there are quite a lot of space games around, like Dead Space.” And I think I went: “Wait, wait, wait... can we just rewind a bit? Yes it’s got the word space in the title, but it’s such a different game.”

---

I do play a lot in the main game as well as Commander Braben, and I tend to go out to places. I generally go to where there’s something new happening and end up chatting to people.

---

There are a lot of things that we have already talked about that are somewhere in our future road map, without saying how far off: planets with atmospheres, gas giants and just straightforward richness of interaction between the players.


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Gerciowski - 25.03.2017

No na temat gigantów gazowych to ostatnio już kilka razy Sir Braben puścił oko do publiki. Mam tlacą się nadzieję że będzie można wlecieć w taką chmurę gazów w patchu 2.4 Wink.


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Robinus - 25.03.2017

(25.03.2017, 13:20 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): ....---

I do play a lot in the main game as well as Commander Braben, and I tend to go out to places. I generally go to where there’s something new happening and end up chatting to people.

....

Echhhh czasy Biggrin

[Obrazek: ef5YyLd.jpg]


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Wołodyjowski - 25.03.2017

Czy ty naprawdę spiraciłeś Brabena?! Biggrin


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Calvarian - 25.03.2017

To chyba daaawno temu, jak jeszcze Robinus umiał piracić nie niszcząc przy tym statku, teraz już zapomniał o tej pradawnej technice Wink










Pamiętam...


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Fenyl de Lechia - 25.03.2017

(25.03.2017, 13:20 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): There are a lot of things that we have already talked about that are somewhere in our future road map, without saying how far off: planets with atmospheres, gas giants and just straightforward richness of interaction between the players.

Czekamy Braben, czekamy Biggrin


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Kyokushin - 28.03.2017

Przeczytałem cały wywiad - powiem szczerze - mówił o tych wielu interesujących rzeczach które mogę spotkać w grze, to widziałem te podobne do siebie ruiny i skałki na które wpadam SRV, mówił o pasjonującym CG do Colonii - widziałem jak przez 8h robię jump and scoop simulator.

Więc, przez pryzmat powyższego widzę obietnice tych gazowych gigantów, interakcji, czy planet z atmosferą.


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Alexy78 - 24.05.2017

Liczę, że podczas obecnych targów E3 dowiemy się czegoś nowego na temat 2.4 jak i 3.0 i dalej - przydałoby się sprecyzowanie (w miarę możliwości) poza zawartością dodatków, także terminów (choćby przybliżonych) wydawania tychże.


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - szarik - 24.05.2017

(25.03.2017, 13:20 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): http://www.gamesradar.com/david-braben-elite-dangerous-ps4-interview/

Kilka co ciekawszych cytatów:

And we went to see Acorn, and they were the opposite. Acorn was made up of people like us, really. They were enthusiastic. Their offices were messy, not shiny. One of the things I loved about the Acorn offices on Market Hill was that you had to sort of almost go climb past the dustbins to get into it.

---

Think of it almost like a role-playing game with us playing the gamesmaster: the players can do completely unexpected things within the framework.

---

I remember a long time ago when talking about an Elite-type game with publishers, they said: “Oh yes, well there are quite a lot of space games around, like Dead Space.” And I think I went: “Wait, wait, wait... can we just rewind a bit? Yes it’s got the word space in the title, but it’s such a different game.”

---

I do play a lot in the main game as well as Commander Braben, and I tend to go out to places. I generally go to where there’s something new happening and end up chatting to people.

---

There are a lot of things that we have already talked about that are somewhere in our future road map, without saying how far off: planets with atmospheres, gas giants and just straightforward richness of interaction between the players.

co za herezja... najpierw mnie Pan Hetman piętnuje za umieszczanie obcojęzycznych tekstów na forum, a następnie sam to robi... dzięki za linka Smile


RE: Interesujący wywiad z Brabenem - Kethrax - 24.05.2017

(24.05.2017, 16:03 UTC)szarik napisał(a): co za herezja... najpierw mnie Pan Hetman piętnuje za umieszczanie obcojęzycznych tekstów na forum, a następnie sam to robi... dzięki za linka Smile

Co wolno wojewodzie.... Biggrin