[PORADNIK] Felicity Farseer - Potrzebne materiały - Wersja do druku +- The Winged Hussars - Forum (https://forum.thewingedhussars.com) +-- Dział: Strefa Publiczna (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Biblioteka (https://forum.thewingedhussars.com/forumdisplay.php?fid=31) +--- Wątek: [PORADNIK] Felicity Farseer - Potrzebne materiały (/showthread.php?tid=1131) |
Felicity Farseer - Potrzebne materiały - Drakkainen - 27.05.2016 Poniżej screeny z podanymi wymaganiami do ulepszenia modułów dostępnych u tego inżyniera: !!!PORADNIK W TRAKCIE UZUPEŁNIANIA!!! Thrusters: DIRTY DRIVE TUNING * SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 2, CHEMICAL PROCESSORS -2 ** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 2, MECHANICAL EQUIPMENT - 2, CHEMICAL DISTILLERY - 1, MODULAR TERMINALS - 1 *** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 1, CHROMIUM - 2, MECHANICAL COMPONENTS - 2, CHEMICAL MANIPULATORS - 2, MICRO-WAVE COOLING HOSES - 1 DRIVE STRENGTHENING * CARBON - 1, SHIELD EMITTERS - 2 ** HEAT CONDUCTION WIRING - 2, VANADIUM - 2, SHIELDING SENSORS - 1, OSMIUM - 1 *** HEAT CONDUCTION WIRING - 2, VANADIUM - 3, SHIELDING SENSORS - 2, CMM COMPOSITE -1 CLEAN DRIVE TUNING * SULPHUR -2, IRREGULAR EMMISION DATA - 1, NIOBIUM - 1 ** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 1, CONDUCTIVE COMPONENTS - 2, UNEXPECTED EMMISION DATA - 2, SAMARIUM - 1 *** SPECIALISED LEGACY FIRMWARE - 1, CONDUCTIVE COMPONENTS - 3, UNEXPECTED EMMISION DATA - 2, TIN - 2, POWER CONVERTER - 1 Szczegółowe screeny: http://imgur.com/a/8TlOP Shield Boosters: BLAST RESISTANT SHIELD BOOSTER * IRON - 2, INCONSISTENT SHIELD SOAK ANALYSIS - 1 HEAVY DUTY SHIELD BOOSTER * GRID RESISTORS - 1, GERMANIUM -2 KINETIC RESISTANT SHIELD BOOSTER * IRON - 2, INCONSISTENT SHIELD SOAK ANALYSIS - 1 RESISTANCE AUGMENTED SHIELD BOOSTER * PHOSPHORUS - 2, GERMANIUM - 1, SHIELDING SENSORS - 1 THERMAL RESISTANT SHIELD BOOSTER * IRON - 2, INCONSISTENT SHIELD SOAK ANALYSIS - 1 Szczegółowe screeny: http://imgur.com/a/k0K0d FSD: http://imgur.com/a/XquOG Power Plant: ARMOURED POWER PLANT * WORN SHIELD EMITTERS - 1, VANADIUM - 2 OVERCHARGED POWER PLANT * SULPHUR - 2, CONDUCTIVE COMPONENTS - 1, CHEMICAL DISTILLERY - 1 LOW EMISSIONS POWER PLANT * IRON - 1, HEAT DISPERSION PLATE - 2 Szczegółowe screeny: http://imgur.com/a/UAyCG RE: Felicity Farseer - Potrzebne materiały - Arnul - 31.05.2016 Przedwczoraj dobiłem do 5 poziomu u Felicity. Nie było tak trudno jak się zapowiadało na początku. Pani lubi kartografię, sprzedałem jej dane około 110 systemów za ~ 1.800.000 cr. i do tego zrobiłem kilka ulepszeń. Największy przyrost relacji jest kiedy zleca się ulepszenia z najwyższego dostępnego już poziomu. I jeszcze podam jak zdobyć materiały do chyba najważniejszego ulepszenia u Felicity czyli Increased FSD Range 5: - Strange Wake Solutions - zbieramy skanując High Wake - możliwe, że im większy statek tym większa szansa, ale ostatnią sztukę jaką zdobyłem była po zeskanowaniu High Wake Haulera Mostly Harmless, - Chemical Manipulators - wypadają ze statków transportowych (potwierdzone z T9, T7, i ASPa) - zdobyłem je w jednym z okolicznych systemów w HazResie - tam kopie sporo większych transportowców (uwaga na grasujących piratów - lepiej nie mieć nic w ładowni poza limpetami), - Polonium - szukamy na planetach/księżycach - [link do arkusza Goliata] - Magnetic Emitter Coil - zdobyłem z misji w systemie HIP 109462, ale można je także kupić w okolicy systemu LEESTI Nie wiem czy te sposoby na zdobycie w/w materiałów są najbardziej skuteczne (nie czytam poradników żeby nie psuć sobie zabawy), ale w 3 dni udało mi się zebrać zestaw do 2 ulepszeń Increased FSD Range 5, a jak się okazało wystarczyła jedna próba na coś takiego: RE: Felicity Farseer - Potrzebne materiały - GieNkoV - 31.05.2016 Dodaj jeszcze syntezę jumponium i masz 100ly zasięgu skoku na życzenie RE: Felicity Farseer - Potrzebne materiały - Arnul - 31.05.2016 (31.05.2016, 10:56 UTC)GieNkoV napisał(a): Dodaj jeszcze syntezę jumponium i masz 100ly zasięgu skoku na życzenie 104 ly, ale nie ma co być drobiazgowym. Szkoda, że nie ma misji pasażerskich w stylu: Przewieźć gdzieś tam iluś pasażerów, a im mniejsza liczba skoków tym większa wypłata RE: Felicity Farseer - Potrzebne materiały - GieNkoV - 31.05.2016 100 bo powyżej wyrzuca błąd komunikacji - ktoś to sprawdzał już na wersji Beta i najdalej ktoś skoczył właśnie na dokładnie 100 ly RE: Felicity Farseer - Potrzebne materiały - GieNkoV - 01.06.2016 Możesz dodać do poradnika: Awansujemy poprzez sprzedawanie u Inżyniera danych kartograficznych. 100'000 cr wymagane na poziom 2 (0%) 352'548 cr wymagane na poziom 3 (0%) 1'006'525 cr wymagane na poziom 4 (0%) 5'711'231 cr wymagane na poziom 5 (0%) |