The Winged Hussars - Forum

Pełna wersja: [ReShade] RootsExplo - autorski preset ReShade
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
(30.07.2016, 18:27 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): [ -> ]Katalog ReShade, plik SweetFX.cfg, zmień #define USE_CA 1 na #define USE_CA 0

Hm zmieniłem to już wcześniej :) ale nadal się domyślnie włączał :/ może trzeba też launchera zrestartować


Edyta: a nie przepraszam, nie ten katalog :( już działa
Cieszę się, że działa! Mam nadzieję, że preset się podoba :)
Pytanie,

jak zmienić oznaczenie koloru statku, który Cię atakuje ? - podobnie w zakładce Contats.

W odcieniach niebieskiego na skanerze ciężko to wychwycić
(16.09.2016, 12:24 UTC)Brachu napisał(a): [ -> ]Pytanie,

jak zmienić oznaczenie koloru statku, który Cię atakuje  ? - podobnie w zakładce Contats.

W odcieniach niebieskiego na skanerze ciężko to wychwycić

W pliku konfiguracyjnym zmieniasz wartości w sekcji "GUIColour". Tu jest narzędzie z wizualną reprezentacją, kolory w grze jednak nie są dokładnie takie same. Ustawiasz sobie jak tam chcesz i podmieniasz wartości w pliku. Niestety od 2.0 ta zmiana dotyczy też kolorystyki NPC-ów w Mission Board, a głupio się gra, jak ktoś ma niebieską twarz :D

Osobiście od jakiegoś czasu gram z oryginalną kolorystyką HUD.
Dzięki za pomoc
(16.09.2016, 12:41 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): [ -> ]
(16.09.2016, 12:24 UTC)Brachu napisał(a): [ -> ]Pytanie,

jak zmienić oznaczenie koloru statku, który Cię atakuje  ? - podobnie w zakładce Contats.

W odcieniach niebieskiego na skanerze ciężko to wychwycić

W pliku konfiguracyjnym zmieniasz wartości w sekcji "GUIColour". Tu jest narzędzie z wizualną reprezentacją, kolory w grze jednak nie są dokładnie takie same. Ustawiasz sobie jak tam chcesz i podmieniasz wartości w pliku. Niestety od 2.0 ta zmiana dotyczy też kolorystyki NPC-ów w Mission Board, a głupio się gra, jak ktoś ma niebieską twarz :D

Osobiście od jakiegoś czasu gram z oryginalną kolorystyką HUD.

Co do kolorów NPC to nie do końca prawda. Fakt, że na początku bety inżynierów były problemy ale teraz jest tak, że nie z każdym HUD'em się  gryzie interface misji. Ja na przykład używam granatowo-niebieskiego i wszystko wygląda tak jak powinno. Pod tym linkiem znajduje się lista działających configów https://forums.frontier.co.uk/showthread...dd-yours!)
Niby ReShade to tylko DLL, ale jak sie wczesniej z nim bawilem czy probowalem wgrac np. SweetFX, to Norton mi go blokowal za probe dokonania zmian w bibliotekach DirectX. Dalem sobie spokoj.
Teraz gram glownie w goglach, wiec zastanawiam sie, czy jest w ogole sens dalej probowac z ReShade. Niby GTX 970 dosc dobrze radzi sobie z ED, ale z jakims spadkiem fps to by sie wiazalo.

Co do koloru GUI to ja aktualnie latam z wlasnorecznie ustawionym niebieskim z elementami zoltego, ktory najbardziej mi pasuje wizualnie do kokpitow tych kilku roznych imperialnych "C", ktore posiadam. Nie mam problemu z niebieskimi facjatami ludzi zlecajacych mi zadania, bo w moich najwidoczniej w jakis sposob nietypowych ustawieniach kolorystycznych GUI ich wizerunki wcale mi sie nie wyswietlaja. ;) Jednak od kilku dni siedze juz tylko w ASPX robiac misje dla Federacji, powinienem wiec chyba wrocic do standardowych kolorow interfejsu.
Czy to jeszcze działa? :D
Oczywiście :)
nie wiem znowu czy to odpowiednie miejsce :).
Jest możliwość zmiany ustawień grafiki, żeby ten efekt rybiego oka jakoś zminimalizować?, bo mnie to okrutnie wkurza, jak jakieś gwiazdy które mam z boku, są wieksze niż te które mam przed sobą :)
FOV mam już podwyższony, ale nie pamiętam czy było też ustawienie od zmiany tego efektu...nawet nie wiem jak on się fachowo nazywa :)
Stron: 1 2 3