12.01.2020, 19:16 UTC
Jakiś czas temu na dis pojawiło sie pytanie "Jak wyglądają włości TWH?". Ponieważ gra ED jest trój-wymiarowa wizualizacja do mapy 2d jest nieco utrudniona. Niemniej jednak podjołem się tego zadania (sam byłem ciekaw jak to wygląda).
Założenia:
1) Stan posiadania na początek grudnia 3305.
2) Zasięg wpływów to 5 Ly od sytemu.
3) Mapa zrobiona na arkuszu A2.
4) Nie jestem grafikiem.
miniaturka:
w formacie pdf:
Tłumaczenie (się):
1) Zabrałem się za to na początku grudnia, jednak RL kazało mi odłożyć grę na bok.
2) Z powyższego powodu mapka jest nieskończona (na pewno dodam nazwy pozostałych systemów).
3) Myślę jeszcze nad dodaniem symboli stacji dostępnych w systemach.
4) Hacze wybrane na Marchie wyglądają tak jak wyglądają, gdyż gdy próbowałem zastosować pełne hacze (z różnymi wartościami transparentności) w miejscach nachodzenia więcej niż dwóch marchii, czytelność spadała do "zera".
5) Zastanawiam się nad dodaniem linii granicznej na każdej marchii. (Może to poprawi czytelność).
Krytyka:
Każda forma krytyki mile widziana (również weź ić stont!). Chętnie przyjmę wszelkie sugestie, co zmienić (szczególnie proszę o sugestie dotyczące barw - mam z tym problem), co dodać, co usunąć.
Postaram się w miarę możliwości RL pchać mapkę do wyładnienia (z waszą pomocą).
EDIT: Najnowsza wersja:
wer. 1.0
miniaturka:
pdf:
Założenia:
1) Stan posiadania na początek grudnia 3305.
2) Zasięg wpływów to 5 Ly od sytemu.
3) Mapa zrobiona na arkuszu A2.
4) Nie jestem grafikiem.
miniaturka:
w formacie pdf:
Tłumaczenie (się):
1) Zabrałem się za to na początku grudnia, jednak RL kazało mi odłożyć grę na bok.
2) Z powyższego powodu mapka jest nieskończona (na pewno dodam nazwy pozostałych systemów).
3) Myślę jeszcze nad dodaniem symboli stacji dostępnych w systemach.