04.08.2016, 12:06 UTC
Obecnie nieaktualna część poradnika, prawdopodobnie wróci do łask, jak commodity znowu wejdą do blueprintów. --->
NIEAKTUALNE
Ludzie, którzy znają podstawy też mogą sobie skorzystać z list materiałów do inżynierów, kto wie, może zaoszczędzi im to kilka minut/godzin :)
Stronki:
http://inara.cz/galaxy-engineers
https://eddb.io/commodity
I. PODSTAWY DLA ZIELONYCH
Kolejność działania:
1. Dowiadujemy się o inżynierze i spełniamy wymagania na odwiedzenie go.
2. Odblokowujemy go.
3. Zbieramy materiały
4. Zbieramy Commodity
5. Lecimy i wbijamy go na grade 5!
1. Dowiadujemy się o inżynierze i spełniamy wymagania na odwiedzenie go.
Jak już dowiemy się o inżynierze (o niektórych wie się od początku, o reszcie dowiadujemy się od innych inżynierów przy wbiciu ich na grade 3-4; sieć ta jest dostępna w pierwszym linku: piątka na górze jest znana od początku, strzałki pokazują zależności między nimi) to trzeba go odblokować. Odblokować ich możemy tylko, jeśli spełniamy wymagania. Dla każdego inżyniera trzeba spełnić inne wymagania, a także na odblokowanie go trzeba zrobić coś innego.
Wymagania: uważam to za mało istotne, ma najmniejszy priorytet, aczkolwiek w w końcu się pojawi ;)
- Felicity Farseer - Soon™
- The Dweller - Soon™
- Tod "Blaster" McQuin - Soon™
- Lei Cheung - Soon™
- Selene Jean - Soon™
- Didi Vatermann - Soon™
- Elvira Martuuk - Soon™
- Zacariah Nemo - Soon™
- Marco Qwent - Soon™
- Profesor Palin - Soon™
- Liz Ryder - Soon™
- Hera Tani - Soon™
- Juri Ishmaak - Soon™
- Broo Tarquin - Soon™
- Colonel Bris Dekker - Soon™
- Ram Tah - Soon™
- Lori Jameson - Soon™
- Tiana Fortune - Soon™
- The Sarge - Soon™
- Bill Turner - Soon™
2. Odblokowujemy go.
Odblokowanie:
- Felicity Farseer - dostarczyć Meta Alloys, sztuk 1
- The Dweller - pohandlować z 5 black marketami
- Tod "Blaster" McQuin - dostarczyć mu bounty vouchery o wartości 100,000 kredytów, wbijane u niego w systemie
- Lei Cheung - pohandlować z ponad 50 marketami
- Selene Jean - dostarczyć 10 painite
- Didi Vatermann - dostarczyć 50 Lavian Brandy, rare z Lave Station, Lave
- Elvira Martuuk - dostarczyć 3 Soontill Relics. Jest to rare commodity kupowane w Cheranovsky City, Ngurii
- Zacariah Nemo - dostarczyć 25 Xihe Companions, rare z Zhen Dock, Xihe
- Marco Qwent - dostarczyć 25 Modular Terminals - przedmioty z misji
- Profesor Palin - dostarczyć 25 Unknown Fragments, wypadają z rozbitych Unknown Probe
- Liz Ryder - wbić friendly u Eurybia Blue Mafia (najłatwiej wykonawać dla nich misje)
- Hera Tani - dostarczyć 50 Kamitra Cigars, rare z Hammel Terminal, Kamitra
- Juri Ishmaak - dostarczyć combat bonds warte 1,000,000 kredytów
- Broo Tarquin - dostarczyć 50 Fujin Tea, rare z Futen Spaceport, Fujin
- Colonel Bris Dekker - dostarczyć combat bonds warte 10,000,000 kredytów
- Ram Tah - dostarczyć 50 Classified Scan Databanks, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) transportowców
- Lori Jameson - dostarczyć 25 Kongga Ale, rare z Laplace Ring, Kongga
- Tiana Fortune - dostarczyć 50 Decoded Emission Data, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) statków bojowych
- The Sarge - dostarczyć 50 Aberrant Shield Pattern Analysis, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) statków bojowych
- Bill Turner - dostarczyć 50 Bromellite, do wykopania z asteroid
3. Zbieramy materiały - zsumowane w liście
4. Zbieramy Commodity - zsumowane w liście, jeśli da się je kupić na markecie wyszukujemy najbliższy na https://eddb.io/commodity
5. Lecimy i wbijamy go na grade 5!
Wykonujemy ulepszenia wymienione w liście, razy 3, gdyż każde ulepszenie na tym samym grade na którym obecnie jest inżynier, daje nam 33% postępu do następnego poziomu. I gotowe.
Mamy inżyniera na grade 5.
NIEAKTUALNE
II. LISTY
NIEAKTUALNE
1. Zbieramy podane w liście materiały
2. Zbieramy podane w liście Commodity
3. Lecimy i wbijamy go na grade 5
FARSEER:
FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED FSD (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Nickel
FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED FSD (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x Insulating Membrane
FRAME SHIFT DRIVE - FASTER FSD BOOT SEQUENCE (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Grid Resistors
MICROMATERIAL:1x Heat Dispersion Plate
MICROMATERIAL:1x Selenium
COMMODITY:1x Hardware Diagnostic Sensor
FRAME SHIFT DRIVE - INCREASED FSD RANGE (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Chemical Distillery
MICROMATERIAL:1x Eccentric Hyperspace Trajectories
MICROMATERIAL:1x Manganese
COMMODITY:1x Energy Grid Assembly
MICROMATERIAL:
3x Nickel powierzchnia planety
3x Carbon powierzchnia planety
3x Shield Emitters combat ships (conflict zone/RES)
3x Grid Resistors [i]combat ships (conflict zone/RES)[/i]
3x Heat Dispersion Plate transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
3x Selenium powierzchnia planety
3x Chemical Distillery transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
3x Eccentric Hyperspace Trajectories high wake
3x Manganese powierzchnia planety
COMMODITY:
3x Insulating Membrane
3x Hardware Diagnostic Sensor
3x Energy Grid Assembly
NIEAKTUALNE
THE DWELLER
POWER DISTRIBUTOR - ENGINE FOCUSED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Sulphur
POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x CMM Composite
BEAM LASER - LIGHTWEIGHT MOUNT (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Proprietary Composites
MICROMATERIAL:1x Shielding Sensors
MICROMATERIAL:1x Vanadium
COMMODITY:1x Reinforced Mounting Plate
Sulphur x3 powierzchnia planety
Carbon x3 powierzchnia planety
Shield Emitters x3 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Manganese x3 powierzchnia planety
Salvaged Alloys x3 combat ships (conflict zone/RES)
Proprietary Composites x3 combat ships (conflict zone/RES)
Shielding Sensors x3 combat ships (conflict zone/RES)
Vanadium x3 powierzchnia planety
COMMODITY:
3x Reinforced Mounting Plate
6x CMM Composite
NIEAKTUALNE
TOD "THE BLASTER" MCQUINN
MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY MAGAZINE (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Mechanical Scrap
MULTI-CANNON - STURDY MOUNT (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Nickel
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x HN Shock Mount
MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY MAGAZINE (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Mechanical Scrap
MICROMATERIAL:1x Niobium
MICROMATERIAL:1x Vanadium
COMMODITY:1x Reinforced Mounting Plate
MULTI-CANNON - LIGHTWEIGHT MOUNT (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Conductive Components
MICROMATERIAL:1x Phase Alloys
MICROMATERIAL:1x Proto Light Alloys
COMMODITY:1x Magnetic Emitter Coil
MICROMATERIAL:
Mechanical Scrap x6 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)t
Niobium x3 powierzchnia planety
Vanadium x3 powierzchnia planety
Conductive Components x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Phase Alloys x3 combat ships (conflict zone/RES)
Proto Light Alloys x3 combat ships (conflict zone/RES)
Shield Emitters x3 combat ships (conflict zone/RES)
Nickel x3 powierzchnia planety
COMMODITY:
3x Reinforced Mounting Plate
3x Magnetic Emitter Coil
3x HN Shock Mount
NIEAKTUALNE
LEI CHEUNG
ENHANCED, LOW POWER SHIELDS (GRADE 1) x15
COST
MICROMATERIAL:1x Distorted Shield Cycle Recordings
SHIELD GENERATOR - ENHANCED, LOW POWER SHIELDS (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Distorted Shield Cycle Recordings
MICROMATERIAL:1x Germanium
MICROMATERIAL:1x Precipitated Alloys
COMMODITY:1x Power Transfer Bus
SHIELD GENERATOR - REINFORCED SHIELDS (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Configurable Components
MICROMATERIAL:1x Manganese
COMMODITY:1x Magnetic Emitter Coil
MICROMATERIAL:
Distorted Shield Cycle Recordings x15 skanowanie high wake
Germanium x3 powierzchnia planety
Precipitated Alloys x3 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Configurable Components x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Manganese x3 powierzchnia planety
COMMODITY:
3x Power Transfer Bus
3x Magnetic Emitter Coil
NIEAKTUALNE
SELENE JEAN
ARMOUR - HEAVY DUTY ARMOUR (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
ARMOUR - BLAST RESISTANT ARMOUR (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x Zinc
COMMODITY:1x CMM Composite
ARMOUR - HEAVY DUTY ARMOUR (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x High Density Composites
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x Reinforced Mounting Plate
ARMOUR - HEAVY DUTY ARMOUR (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Proprietary Composites
MICROMATERIAL:1x Shielding Sensors
MICROMATERIAL:1x Vanadium
COMMODITY:1x Reinforced Mounting Plate
MICROMATERIAL:
Carbon x9 powierzchnia planety
Zinc x3 powierzchnia planety
Shield Emitters x3 combat ships (conflict zone/RES)
High Density Composites x3 combat ships (conflict zone/RES)
Shielding Sensors x3 combat ships (conflict zone/RES)
Vanadium x3 powierzchnia planety
Proprietary Composites x3 high grade emissions w federalnych systemach z elekcją
COMMODITY:
6x Reinforced Mounting Plate
3x CMM Composite
DIDI VATERMANN
SHIELD BOOSTER - BLAST RESISTANT SHIELD BOOSTER (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Iron
SHIELD BOOSTER - HEAVY DUTY SHIELD BOOSTER (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Distorted Shield Cycle Recordings
MICROMATERIAL:1x Hybrid Capacitors
COMMODITY:1x CMM Composite
SHIELD BOOSTER - BLAST RESISTANT SHIELD BOOSTER (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Conductive Components
MICROMATERIAL:1x Focus Crystals
MICROMATERIAL:1x Iron
COMMODITY:1x Magnetic Emitter Coil
SHIELD BOOSTER - RESISTANCE AUGMENTED SHIELD BOOSTER (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Refined Focus Crystals
COMMODITY:1x Radiation Baffle
MICROMATERIAL:
Iron x6 powierzchnia planety
Distorted Shield Cycle Recordings x3 skanowanie statków (namierzanie ich)
Hybrid Capacitors x3 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Components x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Focus Crystals x3 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Manganese x3 powierzchnia planety
Refined Focus Crystals x3 combat ships (conflict zone/RES)
COMMODITY:
3x CMM Composite
3x Magnetic Emitter Coil
3x Radiation Baffle
NIEAKTUALNE
LIZ RYDER
MINE LAUNCHER - LIGHTWEIGHT MOUNT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Phosphorus
MINE LAUNCHER - HIGH CAPACITY MAGAZINE (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Mechanical Scrap
MICROMATERIAL:1x Vanadium
COMMODITY:1x CMM Composite
MINE LAUNCHER - LIGHTWEIGHT MOUNT (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
MICROMATERIAL:
Phosphorus x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Mechanical Scrap x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Vanadium x3 powierzchnia planety
Conductive Ceramics x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Manganese x3 powierzchnia planety
Salvaged Alloys x3 combat ships (conflict zone/RES)
COMMODITY:
6x CMM Composite
Note: Nie oferuje ona upgrade wyższych niż grade 4, więc dobijanie jej wyższego grade nie ma sensu. Miny można kupić na miejscu.
NIEAKTUALNE
HERA TANI
POWER PLANT - OVERCHARGED POWER PLANT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Sulphur
POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x CMM Composite
POWER PLANT - ARMOURED POWER PLANT (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x High Density Composites
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x CMM Composite
POWER PLANT - ARMOURED POWER PLANT (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Proprietary Composites
MICROMATERIAL:1x Shielding Sensors
MICROMATERIAL:1x Vanadium
COMMODITY:1x CMM Composite
MICROMATERIAL:
Sulphur x3 powierzchnia planety
Carbon x6 powierzchnia planety
Shield Emitters x6 combat ships (conflict zone/RES)
High Density Composites x3 combat ships (conflict zone/RES)
Proprietary Composites x3 combat ships (conflict zone/RES)
Shielding Sensors x3 combat ships (conflict zone/RES)
Vanadium x3 powierzchnia planety
COMMODITY:
9x CMM Composite
NIEAKTUALNE
BROO TARQUIN
ELVIRA MARTUUK
FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED FSD (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Nickel
FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED FSD (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x Insulating Membrane
FRAME SHIFT DRIVE - FASTER FSD BOOT SEQUENCE (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Grid Resistors
MICROMATERIAL:1x Heat Dispersion Plate
MICROMATERIAL:1x Selenium
COMMODITY:1x Hardware Diagnostic Sensor
FRAME SHIFT DRIVE - INCREASED FSD RANGE (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Chemical Distillery
MICROMATERIAL:1x Eccentric Hyperspace Trajectories
MICROMATERIAL:1x Manganese
COMMODITY:1x Energy Grid Assembly
MICROMATERIAL:
3x Nickel powierzchnia planety
3x Carbon powierzchnia planety
3x Shield Emitters combat ships (conflict zone/RES)
3x Grid Resistors combat ships (conflict zone/RES)
3x Heat Dispersion Plate transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
3x Selenium powierzchnia planety
3x Chemical Distillery transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
3x Eccentric Hyperspace Trajectories high wake
3x Manganese powierzchnia planety
COMMODITY:
3x Insulating Membrane
3x Hardware Diagnostic Sensor
3x Energy Grid Assembly
Note: Jest to to samo co u Farseer, wg. mnie działa najlepiej, bo prawdopodobnie ma się nadwyżki po Farseerce, a uzupełnienie braków to kwestia godziny
NIEAKTUALNE
MARCO QWENT
POWER DISTRIBUTOR - ENGINE FOCUSED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Sulphur
POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x CMM Composite
POWER PLANT - ARMOURED POWER PLANT (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
MICROMATERIAL:1x High Density Composites
MICROMATERIAL:1x Shield Emitters
COMMODITY:1x CMM Composite
MICROMATERIAL:
3x Sulphur powierzchnia planety
6x Carbon powierzchnia planety
6x Shield Emitters combat ships (conflict zone/RES)
3x High Density Composites combat ships (conflict zone/RES)
COMMODITY:
6x CMM Composite
Note: Nie ma potrzeby wbijania mu grade 5, jego maksymalne ulepszenia są na grade 4.
NIEAKTUALNE
PROFESSOR PALIN
NIEAKTUALNE
ZACARIAH NEMO
FRAGMENT CANNON - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Phosphorus
FRAGMENT CANNON - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
FRAGMENT CANNON - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x3
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
FRAGMENT CANNON - HIGH CAPACITY MAGAZINE (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x High Density Composites
MICROMATERIAL:1x Mechanical Equipment
MICROMATERIAL:1x Tin
COMMODITY:1x Reinforced Mounting Plate
MICROMATERIAL:
Phosphorus x3
Manganese x6
Salvaged Alloys x6
Conductive Ceramics x3
High Density Composites x3
Mechanical Equipment x3
Tin x3
COMMODITY:
CMM Composite x6
Reinforced Mounting Plate x3
NOWI INŻYNIEROWIE W 2.2. - niestety FD w sporej większości zrobiło tu kalkę ulpeszeń lightweight, reinforced i shielded, więc listy są BARDZO podobne (praktycznie identyczne), gdyż blueprint lightweight ma bardzo łatwe do zdobycia składniki
NIEAKTUALNE
RAM TAH
CHAFF LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Phosphorus
CHAFF LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
CHAFF LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15 - aż tyle razy, ponieważ żaden blueprint rank 4 nie jest zbyt przystępny, a składniki tego blueprinta są łatwo dostępne
COST
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
MICROMATERIAL:
Phosphorus x3 powierzchnia planety
Manganese x18 powierzchnia planety
Salvaged Alloys x18 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x15 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
COMMODITY:
CMM Composite x18
NIEAKTUALNE
LORI JAMESON
LIFE SUPPORT - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Phosphorus
LIFE SUPPORT - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
LIFE SUPPORT - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
MICROMATERIAL:
Phosphorus x3 powierzchnia planety
Manganese x18 powierzchnia planety
Salvaged Alloys x18 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x15 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
COMMODITY:
CMM Composite x18
NIEAKTUALNE
TIANA FORTUNE
KILL WARRANT SCANNER - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Phosphorus
KILL WARRANT SCANNER - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
KILL WARRANT SCANNER - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
MICROMATERIAL:
Phosphorus x3 powierzchnia planety
Manganese x18 powierzchnia planety
Salvaged Alloys x18 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x15 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
COMMODITY:
CMM Composite x18
NIEAKTUALNE
THE SARGE
COLLECTOR LIMPET CONTROLLER - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Phosphorus
COLLECTOR LIMPET CONTROLLER - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
COLLECTOR LIMPET CONTROLLER - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x3
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
CANNON - HIGH CAPACITY MAGAZINE (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x High Density Composites
MICROMATERIAL:1x Mechanical Equipment
MICROMATERIAL:1x Tin
COMMODITY:1x Reinforced Mounting Plate
MICROMATERIAL:
Phosphorus x3 powierzchnia planety
Manganese x6 powierzchnia planety
Salvaged Alloys x6 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
High Density Composites x3 combat ships (conflict zone/RES)
Mechanical Equipment x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Tin x3 powierzchnia planety
COMMODITY:
CMM Composite x6
Reinforced Mounting Plate x3
NIEAKTUALNE
BILL TURNER
LIFE SUPPORT - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Phosphorus
LIFE SUPPORT - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
LIFE SUPPORT - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x3
MICROMATERIAL:1x Conductive Ceramics
MICROMATERIAL:1x Manganese
MICROMATERIAL:1x Salvaged Alloys
COMMODITY:1x CMM Composite
PLASMA ACCELERATOR - EFFICIENT WEAPON (GRADE 4) x3 - jeśli ktoś nie ma Irregular Emission Data to polecam nie męczyć się z misjami (bo działa wtedy prawo Murphy'ego i wszystko co potrzebne przestaje lecieć) i zrobić LIFE SUPPORT - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) dodatkowe 12 razy.
COST
MICROMATERIAL:1x Heat Vanes
MICROMATERIAL:1x Irregular Emission Data
MICROMATERIAL:1x Selenium
COMMODITY:1x Heatsink Interlink
MICROMATERIAL:
Phosphorus x3 powierzchnia planety
Manganese x6 powierzchnia planety
Salvaged Alloys x6 combat ships (conflict zone/RES)
Conductive Ceramics x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Heat Vanes x3 transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
Irregular Emission Data x3 misje, skanowanie satelit, skanowanie baz naziemnych (nie potwierdzone)
Selenium x3 powierzchnia planety
COMMODITY:
CMM Composite x6
Heatsink Interlink x3
Aktualna część:
Stronki:
http://inara.cz/galaxy-engineers
https://eddb.io/commodity
Jak to działa?
1. Wybierasz sobie inżyniera którego chcesz wbić na grade 5 i spełniasz wymagania do spotkania tego inżyniera.
2. Wykonujesz czynność potrzebną do odblokowania go.
3. Szukasz jego nazwy na poniższej liście i otwierasz spoiler, który się pod nią znajduje.
4. Sprawdzasz czy masz wszystkie materiały z sekcji "potrzebne materiały", brakujące zdobywasz w podany obok rzeczonych materiałów sposób.
5. Lecisz do inżyniera i lądujesz u niego na stacji.
6. Robisz konkretne modyfikacje z listy, w podanej kolejności i ilości.
7. Masz grade 5 u wybranego inżyniera :)
Dowiadujemy się o inżynierze i spełniamy wymagania na odwiedzenie go.
Jak już dowiemy się o inżynierze (o niektórych wie się od początku, o reszcie dowiadujemy się od innych inżynierów przy wbiciu ich na grade 3-4; sieć ta jest dostępna w pierwszym linku: piątka na górze jest znana od początku, strzałki pokazują zależności między nimi) to trzeba go odblokować. Odblokować ich możemy tylko, jeśli spełniamy wymagania. Dla każdego inżyniera trzeba spełnić inne wymagania, a także na odblokowanie go trzeba zrobić coś innego.
Wymagania:
Odblokowujemy go.
Odblokowanie:
Tutaj przykład w praktyce:
1. Chcę wbić Felicity Farseer na grade 5. Wymaganiem jest posiadanie rangi w eksploracji na poziomie Scout lub wyższej - spełniam to wymaganie, więc przechodzę do następnego etapu.
2. Aby odblokować Felicity Farseer muszę "dostarczyć Meta Alloys, sztuk 1". Robię to.
3. Szukam listy z Felicity Farseer i otiweram ją.
4. Widzę coś takiego:
Sprawdzam czy mam wszystkie materiały. Brakuje mi np. 3x Carbon i 3x Shielding Sensors. Lecę więc na planetę z Carbonem i szukam go. Potem lecę na RESa i tłuczę statki piratów, tak długo aż nie zdobędę Shielding Sensors.
PAMIĘTAJMY, ŻE JEDNA SZTUKA ZEBRANEGO MATERIAŁU = 3 MATERIAŁY W CARGO! Czyli jeśli potrzebuje jeszcze 6 sztuk Carbonu, wystarczy, że znajdę 2 sztuki i je zbiorę (2x3=6)!
Gdy mam wszystkie materiały przechodzę dalej.
5. Lecę do inżyniera
6. Robię konkretne ulepszenia wypisane w liście, w podanej kolejności i tyle razy ile przy nich pisze, w tym przypadku: najpierw THRUSTERS - REINFORCED (GRADE 1) x15; potem FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3, a na koniec FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3.
7. Mam grade 5 u Farseer :)
LISTY:
- Felicity Farseer -
- The Dweller -
- Tod "Blaster" McQuin -
1. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 1) x3
2. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
- Lei Cheung -
- Selene Jean -
- Didi Vatermann -
- Elvira Martuuk -
- Zacariah Nemo -
- Marco Qwent -
- Profesor Palin -
- Liz Ryder -
- Hera Tani -
- Broo Tarquin -
- Juri Ishmaak -
- Colonel Bris Dekker -
- Ram Tah -
- Lori Jameson -
- Tiana Fortune -
- The Sarge -
- Bill Turner -
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
Soon™
NIEAKTUALNE
Note: Nie ma potrzeby wbijania mu grade 5, jego maksymalne ulepszenia są na grade 4.
NIEAKTUALNE
(19.08.2016, 23:07 UTC)Goliat napisał(a): [ -> ]Do Profesora Palina:
DRIVE STRENGTHENING (GRADE 1) x3 - można też zrobić to 15 razy, wtedy pomijamy DRIVE STRENGTHENING (GRADE 2) i konieczność kopania osmium!
COST
MICROMATERIAL:1x Carbon
DRIVE STRENGTHENING (GRADE 2) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Heat Conduction Wiring
MICROMATERIAL:1x Vanadium
COMMODITY:1x Osmium
DRIVE STRENGTHENING (GRADE 3) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Heat Conduction Wiring
MICROMATERIAL:1x Vanadium
MICROMATERIAL:1x Shielding Sensors
COMMODITY:1x CMM Composite
DRIVE STRENGTHENING (GRADE 4) x3
COST
MICROMATERIAL:1x Heat Dispersion Plate
MICROMATERIAL:1x High Density Composites
MICROMATERIAL:1x Compound Shielding
COMMODITY:1x CMM Composite
MICROMATERIAL:
3x Carbon powierzchnia planety
6x Heat Conduction Wiring transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
6x Vanadium powierzchnia planety
3x Shielding Sensors combat ships (conflict zone/RES)
3x Heat Dispersion Plate transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
3x High Density Composites combat ships (conflict zone/RES)
3x Compound Shielding combat ships (conflict zone/RES)
COMMODITY:
6x CMM Composite
3x Osmium
LUB:
MICROMATERIAL:
15x Carbon powierzchnia planety
3x Heat Conduction Wiring transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
3x Vanadium powierzchnia planety
3x Heat Dispersion Plate transport ships (system w wojnie; seeking weapons)
3x High Density Composites combat ships (conflict zone/RES)
3x Compound Shielding combat ships (conflict zone/RES)
COMMODITY:
6x CMM Composite
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
NIEAKTUALNE
Stronki:
http://inara.cz/galaxy-engineers
https://eddb.io/commodity
Jak to działa?
1. Wybierasz sobie inżyniera którego chcesz wbić na grade 5 i spełniasz wymagania do spotkania tego inżyniera.
2. Wykonujesz czynność potrzebną do odblokowania go.
3. Szukasz jego nazwy na poniższej liście i otwierasz spoiler, który się pod nią znajduje.
4. Sprawdzasz czy masz wszystkie materiały z sekcji "potrzebne materiały", brakujące zdobywasz w podany obok rzeczonych materiałów sposób.
5. Lecisz do inżyniera i lądujesz u niego na stacji.
6. Robisz konkretne modyfikacje z listy, w podanej kolejności i ilości.
7. Masz grade 5 u wybranego inżyniera :)
Dowiadujemy się o inżynierze i spełniamy wymagania na odwiedzenie go.
Jak już dowiemy się o inżynierze (o niektórych wie się od początku, o reszcie dowiadujemy się od innych inżynierów przy wbiciu ich na grade 3-4; sieć ta jest dostępna w pierwszym linku: piątka na górze jest znana od początku, strzałki pokazują zależności między nimi) to trzeba go odblokować. Odblokować ich możemy tylko, jeśli spełniamy wymagania. Dla każdego inżyniera trzeba spełnić inne wymagania, a także na odblokowanie go trzeba zrobić coś innego.
Wymagania:
- Felicity Farseer - Osiągnąć rangę w eksploracji na poziomie Scout lub wyższą.
- The Dweller - Pohandlować z przynajmniej 5 Black Marketami (na pięciu różnych stacjach)
- Tod "Blaster" McQuin - Zdobyć przynajmniej 15 bounty voucherów.
- Lei Cheung - Pohandlować z przynajmniej 50 Marketami (na pięćdziesięciu różnych stacjach)
- Selene Jean - Wykopać przynajmniej 500 ton rudy (dowolnej).
- Didi Vatermann - Osiągnąć rangę w handlu na poziomie Merchant lub wyższą.
- Elvira Martuuk - Odlecieć choć raz w karierze pilota na przynajmniej 300 ly od systemu LHS 3447 (system startowy)
- Zacariah Nemo - Zdobyć zaproszenie od Party of Yoru (wbić z nimi Friendly, po czym znaleźć specjalną misję; mają siedzibę w Yoru)
- Marco Qwent - Zdobyć zaproszenie od Sirius Corporation (robić dla nich misje, aż do statusu Allied, po czym znaleźć specjalną misję i ją wykonać)
- Profesor Palin - Odlecieć choć raz w karierze pilota na przynajmniej 5000 ly od systemu LHS 3447 (system startowy)
- Liz Ryder - wbić Cordial u Eurybia Blue Mafia (najłatwiej wykonawać dla nich misje)
- Hera Tani - Zdobyć przynajmniej rangę Outsider u Imperial Navy.
- Juri Ishmaak - Zdobyć przynajmniej 50 Combat Bondsów.
- Broo Tarquin - Osiągnąć rangę w walce na poziomie Competent lub wyższą.
- Colonel Bris Dekker - Zdobyć Friendly z Federacją.
- Ram Tah - Osiągnąć rangę w eksploracji na poziomie Surveyor lub wyższą.
- Lori Jameson - Osiągnąć rangę w walce na poziomie Dangerous lub wyższą.
- Tiana Fortune - Zdobyć Friendly z Imperium.
- The Sarge - Zdobyć przynajmniej rangę Midshipman u Federal Navy.
- Bill Turner - Zdobyć Friendly z Sojuszem.
- The Dweller - Pohandlować z przynajmniej 5 Black Marketami (na pięciu różnych stacjach)
- Tod "Blaster" McQuin - Zdobyć przynajmniej 15 bounty voucherów.
- Lei Cheung - Pohandlować z przynajmniej 50 Marketami (na pięćdziesięciu różnych stacjach)
- Selene Jean - Wykopać przynajmniej 500 ton rudy (dowolnej).
- Didi Vatermann - Osiągnąć rangę w handlu na poziomie Merchant lub wyższą.
- Elvira Martuuk - Odlecieć choć raz w karierze pilota na przynajmniej 300 ly od systemu LHS 3447 (system startowy)
- Zacariah Nemo - Zdobyć zaproszenie od Party of Yoru (wbić z nimi Friendly, po czym znaleźć specjalną misję; mają siedzibę w Yoru)
- Marco Qwent - Zdobyć zaproszenie od Sirius Corporation (robić dla nich misje, aż do statusu Allied, po czym znaleźć specjalną misję i ją wykonać)
- Profesor Palin - Odlecieć choć raz w karierze pilota na przynajmniej 5000 ly od systemu LHS 3447 (system startowy)
- Liz Ryder - wbić Cordial u Eurybia Blue Mafia (najłatwiej wykonawać dla nich misje)
- Hera Tani - Zdobyć przynajmniej rangę Outsider u Imperial Navy.
- Juri Ishmaak - Zdobyć przynajmniej 50 Combat Bondsów.
- Broo Tarquin - Osiągnąć rangę w walce na poziomie Competent lub wyższą.
- Colonel Bris Dekker - Zdobyć Friendly z Federacją.
- Ram Tah - Osiągnąć rangę w eksploracji na poziomie Surveyor lub wyższą.
- Lori Jameson - Osiągnąć rangę w walce na poziomie Dangerous lub wyższą.
- Tiana Fortune - Zdobyć Friendly z Imperium.
- The Sarge - Zdobyć przynajmniej rangę Midshipman u Federal Navy.
- Bill Turner - Zdobyć Friendly z Sojuszem.
Odblokowujemy go.
Odblokowanie:
- Felicity Farseer - dostarczyć Meta Alloys, sztuk 1
- The Dweller - Zapłacić 500 000 cr.
- Tod "Blaster" McQuin - dostarczyć mu bounty vouchery o wartości 100,000 kredytów, wbijane u niego w systemie
- Lei Cheung - Przywieźć 200 ton Gold (złota)
- Selene Jean - dostarczyć 10 painite
- Didi Vatermann - dostarczyć 50 Lavian Brandy, rare z Lave Station, Lave
- Elvira Martuuk - dostarczyć 3 Soontill Relics. Jest to rare commodity kupowane w Cheranovsky City, Ngurii
- Zacariah Nemo - dostarczyć 25 Xihe Companions, rare z Zhen Dock, Xihe
- Marco Qwent - dostarczyć 25 Modular Terminals - przedmioty z misji
- Profesor Palin - dostarczyć 25 Unknown Fragments, wypadają z rozbitych Unknown Probe
- Liz Ryder - Przywieźć 200 ton Landmines
- Hera Tani - dostarczyć 50 Kamitra Cigars, rare z Hammel Terminal, Kamitra
- Juri Ishmaak - dostarczyć combat bonds warte 1,000,000 kredytów
- Broo Tarquin - dostarczyć 50 Fujin Tea, rare z Futen Spaceport, Fujin
- Colonel Bris Dekker - dostarczyć combat bonds warte 10,000,000 kredytów
- Ram Tah - dostarczyć 50 Classified Scan Databanks, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) transportowców
- Lori Jameson - dostarczyć 25 Kongga Ale, rare z Laplace Ring, Kongga
- Tiana Fortune - dostarczyć 50 Decoded Emission Data, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) statków bojowych
- The Sarge - dostarczyć 50 Aberrant Shield Pattern Analysis, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) statków bojowych
- Bill Turner - dostarczyć 50 Bromellite, do wykopania z asteroid
- The Dweller - Zapłacić 500 000 cr.
- Tod "Blaster" McQuin - dostarczyć mu bounty vouchery o wartości 100,000 kredytów, wbijane u niego w systemie
- Lei Cheung - Przywieźć 200 ton Gold (złota)
- Selene Jean - dostarczyć 10 painite
- Didi Vatermann - dostarczyć 50 Lavian Brandy, rare z Lave Station, Lave
- Elvira Martuuk - dostarczyć 3 Soontill Relics. Jest to rare commodity kupowane w Cheranovsky City, Ngurii
- Zacariah Nemo - dostarczyć 25 Xihe Companions, rare z Zhen Dock, Xihe
- Marco Qwent - dostarczyć 25 Modular Terminals - przedmioty z misji
- Profesor Palin - dostarczyć 25 Unknown Fragments, wypadają z rozbitych Unknown Probe
- Liz Ryder - Przywieźć 200 ton Landmines
- Hera Tani - dostarczyć 50 Kamitra Cigars, rare z Hammel Terminal, Kamitra
- Juri Ishmaak - dostarczyć combat bonds warte 1,000,000 kredytów
- Broo Tarquin - dostarczyć 50 Fujin Tea, rare z Futen Spaceport, Fujin
- Colonel Bris Dekker - dostarczyć combat bonds warte 10,000,000 kredytów
- Ram Tah - dostarczyć 50 Classified Scan Databanks, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) transportowców
- Lori Jameson - dostarczyć 25 Kongga Ale, rare z Laplace Ring, Kongga
- Tiana Fortune - dostarczyć 50 Decoded Emission Data, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) statków bojowych
- The Sarge - dostarczyć 50 Aberrant Shield Pattern Analysis, zdobywanych za skanowanie (targetowanie) statków bojowych
- Bill Turner - dostarczyć 50 Bromellite, do wykopania z asteroid
1. Chcę wbić Felicity Farseer na grade 5. Wymaganiem jest posiadanie rangi w eksploracji na poziomie Scout lub wyższej - spełniam to wymaganie, więc przechodzę do następnego etapu.
2. Aby odblokować Felicity Farseer muszę "dostarczyć Meta Alloys, sztuk 1". Robię to.
3. Szukam listy z Felicity Farseer i otiweram ją.
4. Widzę coś takiego:
Sprawdzam czy mam wszystkie materiały. Brakuje mi np. 3x Carbon i 3x Shielding Sensors. Lecę więc na planetę z Carbonem i szukam go. Potem lecę na RESa i tłuczę statki piratów, tak długo aż nie zdobędę Shielding Sensors.
PAMIĘTAJMY, ŻE JEDNA SZTUKA ZEBRANEGO MATERIAŁU = 3 MATERIAŁY W CARGO! Czyli jeśli potrzebuje jeszcze 6 sztuk Carbonu, wystarczy, że znajdę 2 sztuki i je zbiorę (2x3=6)!
Gdy mam wszystkie materiały przechodzę dalej.
5. Lecę do inżyniera
6. Robię konkretne ulepszenia wypisane w liście, w podanej kolejności i tyle razy ile przy nich pisze, w tym przypadku: najpierw THRUSTERS - REINFORCED (GRADE 1) x15; potem FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3, a na koniec FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3.
7. Mam grade 5 u Farseer :)
LISTY:
- Felicity Farseer -
1. THRUSTERS - REINFORCED (GRADE 1) x15
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3
3. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
18x Carbon
3x Zinc
3x Vanadium
Z statków bojowych na RESach:
3x Shielding Sensors
3x Compound Shielding
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3
3. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
18x Carbon
3x Zinc
3x Vanadium
Z statków bojowych na RESach:
3x Shielding Sensors
3x Compound Shielding
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
- The Dweller -
1. PULSE LASER - FOCUSED (GRADE 1) x3
2. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 2) x3
3. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 3) x3
4. PULSE LASER - FOCUSED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Iron
6x Carbon
3x Germanium
Z statków bojowych na RESach:
6x Shield Emitters
3x Focus Crystals
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x Polymer Capacitors
3x High Density Composites
2. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 2) x3
3. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 3) x3
4. PULSE LASER - FOCUSED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Iron
6x Carbon
3x Germanium
Z statków bojowych na RESach:
6x Shield Emitters
3x Focus Crystals
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x Polymer Capacitors
3x High Density Composites
- Tod "Blaster" McQuin -
1. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 1) x3
2. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. MULTI-CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
- Lei Cheung -
1. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 1) x3
2. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 2) x3
3. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 3) x3
4. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
9x Phosphorus
3x Manganese
Z statków transportowych:
6x Conductive Components
3x Conductive Ceramics
3x Mechanical Components
3x Configurable Components
2. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 2) x3
3. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 3) x3
4. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
9x Phosphorus
3x Manganese
Z statków transportowych:
6x Conductive Components
3x Conductive Ceramics
3x Mechanical Components
3x Configurable Components
- Selene Jean -
1. ARMOUR - HEAVY DUTY (GRADE 1) x3
2. ARMOUR - HEAVY DUTY (GRADE 2) x3
3. ARMOUR - HEAVY DUTY (GRADE 3) x3
4. ARMOUR - THERMAL RESISTANT (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
9x Carbon
3x Tungsten
Z statków bojowych na RESach:
3x Galvanising Alloys
6x Shield Emitters
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
Z statków transportowych:
3x Heat Vanes
2. ARMOUR - HEAVY DUTY (GRADE 2) x3
3. ARMOUR - HEAVY DUTY (GRADE 3) x3
4. ARMOUR - THERMAL RESISTANT (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
9x Carbon
3x Tungsten
Z statków bojowych na RESach:
3x Galvanising Alloys
6x Shield Emitters
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
Z statków transportowych:
3x Heat Vanes
- Didi Vatermann -
1. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 1) x3
2. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 2) x3
3. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 3) x3
4. SHIELD BOOSTER - RESISTANCE AUGMENTED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
9x Phosphorus
3x Manganese
Z statków transportowych:
6x Conductive Components
3x Mechanical Components
3x Conductive Ceramics
Z statków bojowych w USS (weapon fire detected):
3x Refined Focus Crystals
2. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 2) x3
3. SHIELD GENERATOR - REINFORCED (GRADE 3) x3
4. SHIELD BOOSTER - RESISTANCE AUGMENTED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
9x Phosphorus
3x Manganese
Z statków transportowych:
6x Conductive Components
3x Mechanical Components
3x Conductive Ceramics
Z statków bojowych w USS (weapon fire detected):
3x Refined Focus Crystals
- Elvira Martuuk -
1. THRUSTERS - REINFORCED (GRADE 1) x15
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3
3. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
18x Carbon
3x Zinc
3x Vanadium
Z statków bojowych na RESach:
3x Shielding Sensors
3x Compound Shielding
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3
3. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
18x Carbon
3x Zinc
3x Vanadium
Z statków bojowych na RESach:
3x Shielding Sensors
3x Compound Shielding
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
- Zacariah Nemo -
1. FRAGMENT CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 1) x3
2. FRAGMENT CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. FRAGMENT CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
2. FRAGMENT CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. FRAGMENT CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
- Marco Qwent -
1. POWER DISTRIBUTOR - ENGINE FOCUSED (GRADE 1) x3
2. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 2) x3
3. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 3) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Sulphur
6x Carbon
Z statków bojowych na RESach:
3x Shield Emitters
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
Nie ma potrzeby robienia tego inżyniera na grade 5, ponieważ nie oferuje on ulepszeń o grade 5.
2. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 2) x3
3. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 3) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Sulphur
6x Carbon
Z statków bojowych na RESach:
3x Shield Emitters
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
Nie ma potrzeby robienia tego inżyniera na grade 5, ponieważ nie oferuje on ulepszeń o grade 5.
- Profesor Palin -
1. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 1) x15
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Nickel
15x Carbon
15x Zinc
Z statków bojowych na RESach:
15x Shielding Sensors
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Nickel
15x Carbon
15x Zinc
Z statków bojowych na RESach:
15x Shielding Sensors
- Liz Ryder -
1. MISSILE RACK - HIGH CAPACITY (GRADE 1) x3
2. MISSILE RACK - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. MISSILE RACK - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
2. MISSILE RACK - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. MISSILE RACK - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
- Hera Tani -
1. POWER DISTRIBUTOR - ENGINE FOCUSED (GRADE 1) x3
2. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 2) x3
3. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 3) x3
4. POWER PLANT - OVERCHARGED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Sulphur
6x Carbon
3x Cadmium
Z statków bojowych na RESach:
3x Shield Emitters
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
Z statków transportowych:
3x Conductive Ceramics
3x Heat Dispersion Plate
2. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 2) x3
3. POWER DISTRIBUTOR - SHIELDED (GRADE 3) x3
4. POWER PLANT - OVERCHARGED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Sulphur
6x Carbon
3x Cadmium
Z statków bojowych na RESach:
3x Shield Emitters
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x High Density Composites
Z statków transportowych:
3x Conductive Ceramics
3x Heat Dispersion Plate
- Broo Tarquin -
1. BEAM LASER - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
2. BEAM LASER - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. BEAM LASER - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x3
4. BEAM LASER - OVERCHARGED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
6x Manganese
2x Zinc
Z statków bojowych na RESach:
6x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
6x Conductive Ceramics
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x Polymer Capacitors
2. BEAM LASER - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. BEAM LASER - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x3
4. BEAM LASER - OVERCHARGED (GRADE 4) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
6x Manganese
2x Zinc
Z statków bojowych na RESach:
6x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
6x Conductive Ceramics
Z statków bojowych na CZ/policji:
3x Polymer Capacitors
- Juri Ishmaak -
1. MINE LAUNCHER - HIGH CAPACITY (GRADE 1) x3
2. MINE LAUNCHER - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. MINE LAUNCHER - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
2. MINE LAUNCHER - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. MINE LAUNCHER - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
- Colonel Bris Dekker -
1. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 1) x15
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Nickel
3x Carbon
3x Zinc
Z statków bojowych na RESach:
3x Shielding Sensors
Nie ma potrzeby robienia tego inżyniera na grade 5, ponieważ nie oferuje on ulepszeń o grade 5.
2. FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Nickel
3x Carbon
3x Zinc
Z statków bojowych na RESach:
3x Shielding Sensors
Nie ma potrzeby robienia tego inżyniera na grade 5, ponieważ nie oferuje on ulepszeń o grade 5.
- Ram Tah -
1. HEAT SINK LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
2. HEAT SINK LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. HEAT SINK LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics
2. HEAT SINK LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. HEAT SINK LAUNCHER - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics
- Lori Jameson -
1. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
2. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics
2. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics
- Tiana Fortune -
1. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
2. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics
2. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics
- The Sarge -
1. CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 1) x3
2. CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
2. CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 2) x3
3. CANNON - HIGH CAPACITY (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
15x Niobium
18x Vanadium
Z statków transportowych:
21x Mechanical Scrap
- Bill Turner -
1. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 1) x3
2. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics
2. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 2) x3
3. SENSORS - LIGHTWEIGHT (GRADE 3) x15
Potrzebne materiały:
Z powierzchni planet:
3x Phosphorus
18x Manganese
Z statków bojowych na RESach:
18x Salvaged Alloys
Z statków transportowych:
15x Conductive Ceramics