Elite: Beyond - Chapter One - UPDATE 3.04 - 26/03
#1
 
ELITE DANGEROUS
BEYOND
CHAPTER 1


[Obrazek: 01_Chieftain_4k.png]




27 lutego rozpoczął się trzeci sezon Elite Dangerous, zatytułowany "Beyond: Chapter 1". Po ogólne informacje dotyczącego całego sezonu zapraszam TUTAJ. A poniżej znajdziecie patch notes oraz ich tłumaczenie i podsumowanie tego, co dostaniemy w patchu 3.0, który otwiera nowy sezon. Patch notes znajdziecie w pierwszym, a podsumowanie w drugim poście. 



UPDATE 26/03
Wersja Bryond: 3.04
Patch Notes: KLIK


UPDATE 19/03
Wersja Beyond: 3.03 
Patch Notes: KLIK


UPDATE 06/03
Wersja Beyond: 3.02
Patch Notes: KLIK


UPDATE 27/02
Oryginalne patch notes 3.0


Tłumaczenie patch notes

UWAGA! W tłumaczeniu pominięto wszelkie bugfixy. Zawiera ono jedynie zmiany w mechanice i nowo dodane rzeczy.

--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#2
Content w Elite Dangerous: Beyond (Rozdział 1):


Nowy statek: Chieftain 

Posiadacze Elite Dangerous: Horizons będą mogli przetestować ten nowy statek Sojuszu. Został on zaprojektowany nie tylko do tego, aby siać zniszczenie, ale też aby go uniknąć. Producentem jest Lakon Spaceways. Chieftain jest bardziej zwrotny niż inne jednostki tych gabarytów i jest nastawiony na walkę. 
  • Jest to w miarę tani statek
  • Hardpoints: 2 Large, 1 Medium and 3 Small (możliwe że to się jeszcze zmieni)
  • Wielkość statku: średni (Medium). Większy od Aspa Explorera
  • Statek Sojuszu (Alliance), nie wymaga rangi
  • Ma większą zwrotność niż można się spodziewać
  • Można go obejrzeć na streamie TUTAJ.
  • Outfitting
  • Nie można na nim zamontować hangaru dla SLF.

Misje dla Wingów

Teraz Skrzydłowi będą dzielić zarówno nagrody, jak i wysiłki związane z wykonywaniem misji. 
  • Nie trzeba być w wingu, aby wziąć misje dla wingów. Czyli można je brać też jako single/solo player.
  • Misje można ukończyć częściowo i dokończyć np. dzień później.
  • Jeśłi w wingu każdy skrzydłowy ma inną misję dla wingaów, to każdy w wingu ma dostęp do wszystkich tych misji
  • Takie misje będą oznaczone specjalnymi ikonami na Mission Board
  • Po zaakceptowaniu misji przez jednego z graczy, musi on udostępnić ją pozostałym skrzydłowym przez kliknięcie ikonki w panelu Transakcji (można udostępnić ją ponownie, jeśli inny skrzydłowy dołączy później do naszego winga)
  • Po udstępnieniu, skrzydłowi dostaną wiadomość na skrzynkę i mogą zaakceptować lub odrzucić misję. Po akceptacji pojawi się ona w panelu transkacji skrzydłowego.
  • 1 gracz może udostępnić tylko 1 misję na raz. To oznacza, że można mieć 4 misje dla wingów na raz (1 swoją + 3 udostęnione)
  • W przykładzie pokazanym na streamie (misja transportowa dużej ilości towaru) gracze udają się do Magazynu (Mission Depot), gdzie mogą załadować na statek dowolną ilość wymaganego do transportu towaru (np. tylko 40 ton z 300 wymaganych do ukończenia tej misji)
  • Misję uważa się za ukończoną, kiedy cały wymagany tonaż jest dostarczony na stację docelową.
  • Można ukończyć misję tylko połowicznie, dostarczając jedynie część towaru, ale wtedy nagroda będzie odpowiednio mniejsza. Jest określony % całkowitego tonażu, który trzeba dostarczyć, aby misja była uważana za ukończoną połowicznie.
  • Wszyscy członkowie skrzydła, którzy mają tę misję w panelu transakcji dostają nagrodę za jej ukończenie (lub połowiczne ukończenie). Nie muszą aktywnie brać udziału w misji, aby dostać nagrodę. Nagroda jest taka sama dla każdego.
  • Nowy system nagród za misje pozwala teraz wybrać 1 z 3 dostępnych opcji nagród za misję. Każdy ze skrzydłowych może wybrać dowolną, odpowiadającą mu opcję.
  • Wszystkie opcje nagród są mniej więcej tej samej wartości (np. same Creditsy, Creditsy + materiały itp.)
  • Jeśli wing zostanie rozbity podczas trwania misji, to jej właściciel nadal ją zachowuje i może ją ponownie udostępnić po ponownym złożeniu winga. 
  • Jeśli któryś ze skrzydłowych ma cargo z misji dla wingów i opuści wing, zostaje na niego nałożona kara.
  • Nie trzeba być w tym samym systemie, co właściciel misji, aby odebrać nagrodę za nią, ale trzeba być nadal w wingu
  • Influence dla frakcji za daną misję (BGS) (jeśli jest efektem wykonania misji) liczy się za każdego skrzydłowego. Dodatkowo właściciel misji może w jednej z opcji z nagrodami wylosować dodatkowy boost, ale liczy się on tylko dla właściciela misji.
  • Dodatkowe scenariusze dla USS

Poprawione dane handlowe

Piloci będą teraz mieli dostęp do danych handlowych z systemów, które wcześniej odwiedzili, co ułatwi podejmowanie decyzji związanych z handlem towarami.  
  • Dane będą widoczne na mapie galaktyki i w Markecie na stacji. Będą aktualizowane w czasie rzeczywistym. 
  • Będzie dostępna funkcja wyszukiwania, bazująca na poprzednio odwiedzonych przez nas lokacjach. 
  • Dane będzie można odfiltrować
  • Dane będą retrospektywne, tzn. będziemy je od razu posiadać dla wszystkich systemów, które do tej pory już odwiedziliśmy odkąd zaczęśliśmy grę.
Jak działa nowy system w Sezonie 3 Beyond
  • Piloci mogą wybrać kolumnę "Trade Data" w Commodities Market, aby dostać się do nowego menu
  • W nowym menu można wybrać poszczególne rynki przez wpisanie lub znalezienie systemu na mapie
  • Dane dostępne są jedynie ze stacji, w których już dokowaliśmy lub z systemów, gdzie przeskanowaliśmy Nav Beacon. Im więcej systemów więc odwiedzimy, tym więcej danych handlowych
  • Po wyborze systemu pojawi się nowa zakładka (jeśli mamy dane z tego systemu)
  • Następnie trzeba wybrać rynek (stację)
  • Teraz wybieramy eksport (profit z dostarczania towarów z naszej obecnej lokacji DO tego systemu) lub import (profit z importu rzeczy z tego systemu DO naszej obecnej lokacji). 
  • Po zatwierdzeniu pokażą się odpowiednio przefiltrowane dane z wybranego rynku 
  • Dane pokazane są w czasie rzeczywistym (w momencie wyświetlenia na ekranie) i ceny oczywiście mogą ulec zmianie w czasie, który potrzebny jest na podróż z towarem
  • UI Commodities Market został usprawniony, aby pokazać bardziej szczegółowe dane

Jak używać Mapy w celu uzyskania danych handlowych
  • Nowe opcje dostępne są na mapie w sekcji "Map View Configuration". Znajdziemy tam nowy wpis "By Commodity", który otworzy nowe menu.
  • Tutaj możemy wybrać jakim towarem jesteśmy zainteresowani. Towary, które obecnie mamy w ładowni będą podświetlone.
  • Po wybraniu danego towaru wyświetli się ikonki tzw. "heat map" w promieniu 40 LY of naszej lokacji. Pokaże nam to, które systemy importują lub eksportują dany towar. Niebieskim diamentem oznaczone są systemy, które importują dany towar, a zielonym trójkątem te, które go eksportują.
  • Można szukać i oglądać dane handlowe z dalszych systemów, 40 LY to jedynie zasięg heat map.
  • Pod sekcją Commodities mamy teraz 3 nowe filtry: Best import and export prices, Import prices only oraz Export prices only. Czyli import + export, tylko import lub tylko eksport.
  • Po wyborze danego systemy, możemy przejrzeć wszystkie jego rynki i sprawdzić ceny jednostkowe towarów. 
  • Pod sekcją cen importu/eksporty mamy kolejne nowe filtry: Landing pad size (rozmiar landing pada - pozwala na sprawdzenie jakie lądowiska są dostępne w tej stacji); Planetary Market (pokaż/ukryj rynki na planetach); Distance from star (odlego od głównej gwiazdy systemu) 
  • Na mapie znajdziemy też nowy przycisk: "Mark market for comparison". 
Handlowe trendy

Został też ulepszony system tras handlowych na mapie. Teraz możemy np. odfiltrować handlowe trendy i zobaczyć gdzie i czym handlują inni piloci w pobliżu naszej lokacji. 

Nowy system w akcji pokazany jest TUTAJ


Wizualne poprawki dla planet

Galaktyka stanie się piękniejsza, dzięki poprawionemu systemowi shaderów i tekstur planet. W późniejszym okresie (4. kwartał 2018) w grze pojawią się kolejne poprawki, tym razem związane z generowaniem bardzien interesującej i zróżnicowanej powierzchni planet (geografia)
  • Bardziej żywe i różnorodne kolory powierzchni planet, z różnymi odcieniami.
  • Łatwiej można będzie rozróżnić geografię (topografię?) i "historię" danej planety z dalszej odległości
  • Łatwo będzie można określić rodzaj powierchni z daleka
  • Łatwiej będzie można określić typ materiałów występujący na danej planecie
  • Nowy wachlarz kolorystyczny pozwoli na rozróżnienie różnych stopni wulkanizmu (Brak, Low, Mid/High) dla planet Rocky, High Metal i Metal Rich
  • Należy zauważyć, że obecne zmiany to tylko pierwszy krok w poprawianiu planet Smile
Kilka nowych planet można zobaczyć TUTAJ.


GalNet Audio

Czyli system Text-To-Speech, który pozwoli na odsłuchiwanie galaktycznych wiadomości podczas lotu, bez wchodzenia do menu Galnetu.
  • Galnet Audio będzie można uruchomić jednym kliknięciem na odpowiedni przycisk w prawym panelu.
  • Uruchomi to system audio i wszystkie nowe wiadomości zostaną nam odczytanie po kolei.
  • W samym Galnecie będzie można stworzyć playlistę konkretnych wiadomości do odsłuchu.
  • Galnet Audio wyciszy się w odpowiednich sytuacjach, tak aby nie przeszkadzać lub całkowicie zastopuje w niektóych krytycznych momentach.
  • Po wznowieniu, dana wiadomość/playlista zostanie kontynuowana od miejsca, w którym została przerwana.


System kar i przestępstw

Całkowicie przeriobiony i znacznie różniący się od tego, co mamy teraz (obecny system jest opisany w TYM PORADNIKU).

Informacje ogólne
  • Nowy system dotyczy zarówno PVP jak i PVE.
  • Po wprowadzeniu nowego systemu będzie jednorazowa amnestia i wszystkie dotychczasowe kary i bounty zostaną wyzerowane.
  • Misje, które będą wymagać nielegalnej działalności będą jakoś oznaczone
  • Interstellar Factors Contact (miejsce, gdzie można spłacić kary i bounty) będą teraz oznaczone na mapie galaktyki
Bounties and Fines (Kary i mandaty)
  • Kary (bounty) i mandaty (fine) nakładane są teraz na statek, a nie na Commandera.
  • Fine nigdy nie zamienia się w Bounty
  • Bounty nigdy nie staje się "uśpione" ani przeterminowane
  • Mandaty mogą zostać spłacone w Contacts > Security
  • Bounty może zostać spłacone tylko w Interstellar Factors, kiedy nasze Notoriety wynosi 0
  • Bounty z jurysdykcji, w której zginęliśmy jest przymusowo spłacane kiedy respawnujemy się w statku więziennym (detention centre)
Notoriety and Murder (zla sława i morderstwa)
  • Komandorzy mogą teraz zyskać złą sławę (Notoriety) w skali 0-10.
  • Notoriety zwiększa się o 1 za każdym razem, kiedy popełniamy morderstwo.
  • Notority zmniejsza się o 1 punkt co 2 godziny czasu gry (podczas gdy jesteśmy zalogowani), aż zejdzie do 0.
  • Za każdy poziom Notoriety, bounty za morderstwo zwiększa się o określony % wartości wykupu statku mordercy. Im wyższe Notoriety, tym wyższy %.
  • Jeśli ofiarą morderstwa jest inny Komandor (żywy gracz, a nie NPC), za każdy posiadany poziom Notoriety morderca pokrywa 10% różnicy pomiędzy wykupem swojego statku, a statku ofiary. Jeśli koszt wykupu statku mordercy jest niższy niż ofiary, wartość wynosi 0. (Wszystkie wartości nie są jeszcze potwierdzone i mogą zostać zmienione, jeśli po wypuszczeniu patcha okaże się że są za duże/za małe).
  • Dodatkowo, ofiara morderstwa płaci mniejszy koszt wykupu statku, w zależności od poziomy Notriety mordercy.
  • Wskaźnik Notoriety przynależy do Commandera, a nie do statku!
  • Jeśli nasze Notoriety jest wyższe niż 0, nie możemy spłacić żadnego bounty, które na nas ciąży.
  • Morderstwa wynikające z kolizji z innymi statkami (TYLKO w bezpośredniej przestrzeni przy portach gwiezdnych!) nie mają wpływu na Notoriety i związane z tą wartością kary % (opisane powyżej). Głównym powodem jest trollowanie przez ramowanie statków.
Hot Ships and Modules ("Gorące" statki i moduły)
  • Statek, na który nałożone jest bounty uważany jest za "gorący"
  • Gorących statków nie można transferować do stacji pod jurysdykcją, w której ten statek jest poszukiwany.
  • Koszt transferu do innych jurysdykcji jest zwiększony.
  • Moduły z gorącego statku są również "gorące".
  • Bounty z gorącego statku można wyczyścić w Interstellar Factors Contact - za odpowiednią opłatą.
  • Gorące moduły można wyczyścić w magazynie, za odpowiednią opłatą, w zależności od kosztu modułu.
  • Gorące moduły nie mogą zostać zamontowane w czystym ("niegorącym") statku.
  • Gorące statki i moduły można sprzedać ze stratą.
Friendly Fire
  • Zwiększenie tolerancji na friendly fire + nowy typ przestępstwa (przypadkowe użycie broni), skutkujący mandatem (fine), ale nie bounty.
Anonymous Access Protocols and Detention Centres (Anonimowy Protokół Dostępu i statki więzienne)
  • Jeśli korzystamy z gorącego statku, dostęp do usług stacji jest ograniczony w jurysdykcji, w której popełniliśmy przestępstwo. Ze stacją musimy połączyć się anonimowo.
  • Fines (mandaty) ograniczają dostęp do wszystkich usług, poza: misjami w toku, security, Interstellar Factors i czarnym rynkiem.
  • Jeśli nasz gorący statek zostanie zniszczony w jurysdykcji, w której jest poszukiwany, respawnujemy się w najbliższym statku więziennym, należącym do danej frakcji. Statki więzienne są gęsto rozsiane po zamieszkałej przestrzeni.
  • Przy respawnie oprócz kosztu wykupu statku, PRZYMUSOWO spłacamy wszystkie bounty nałożone na nas w danej jurysdykcji. Pozostałe bounty i mandaty zostają nietknięte i nadal są nałożone na dany statek. Przymus spłacenia obowiązuje tylko w przypadku bounty, które zostało wykryte (np. przez policję lub innego gracza).
Power Bounties (Powerplay)
  • "Power bounties", który ma zastosowanie tylko do przestępstw dotyczących Powersów
  • Power bounties widzą (i mogą zainkasować za nie kasę) tylko piloci zapisani do odpowiedniego Powersa
  • Standardowy system kar i przestępstw nie ma zastosowania do Power bounties.
Advanced Tactical Response (ATR)
  • Władze systemu mają teraz dostęp do nowego typu jednostek ochrony: ATR (Advanced Tactical Responders)
  • Są one wyposażone w ekskluzywne moduły najwyższej klasy w customowych konfiguracjach. Statki te są pilotowane przez najlepszych pilotów.
  • Jeśli przestępca notorycznie łamie prawo, w końcu ściągnie na siebie uwagę Advanced Tactical Response.
  • To, kiedy ATR zostaną wysłane, zależy od poziomu bezpieczeństwa systemu.
  • Kiedy ATR zostaną raz wysłane, będą się ciągle pojawiać, dopóki przestępca nie opuści systemu.
Non Crime Destruction (zniszenie statku nie wynikające z przestępstwa)
  • Jeśli nasz statek jest zniszczony, ale my nie jesteśmy poszukiwani, respawn następuje na pobliskiej stacji, która nie jest do nas wrogo nastawiona. 
  • Jeśli takiej nie ma w systemie, respawnujemy się tam, gdzie ostatnio zadokowaliśmy.
  • Jeśli akurat jesteśmy tam poszukiwani, zostajemy odesłani na statek więzienny, zgodnie z zasadami opisanymi powyżej.
Kill Warrant Scanner
  • Chwilowo Kill Warrant Scanner ujawni teraz jedną, największą nagrodę za dany statek. Nowe zasady działania tego modułu są ciągle omawiane na podstawie komentarzy społeczności.
Dodatkowe informacje z Patch Notes
  • Gracz, który popełni przestępstwo w sesji Multi Crew, będąc gościem  na czyimś statku, dostaje odpoiwednią fine/bounty dodaną do jego najbardziej wartościowego statku


Tech Broker

Ci handlarze zajmują się nowymi i rzadkimi technologiami i przedmiotami.
  • Można ich znaleźć w różnych miejscach w całej zamieszkałej przestrzeni, głównie w wysoko zaludnionych systemach o wysokim poziomie bezpieczeństwa.
  • Można odblokować rzeczy, które mają w ofercie przez dostarczenie odpowiednich materiałów lub towarów, których potrzebują.
  • Jest to pierwszy krok w stronę tzw. "osobistej fabuły", która będzie nadal rozwijana w grze. 
  • Oferowany przedmioty i technologie będą w pewnym stopniu zależeć od typu ekonomii danego systemu.
  • System nie będzie się opierał na modelu "drzewka". Odblokowanie jednego przedmiotu nie zablokuje innych.
  • Odblokowanie różnych przedmiotów i technologii będzie się wiązać z różnymi rodzajami rozgrywki.
  • Na mapie będzie nowy filtr "By Services", który pozwoli na wyświetlenie stacji z Tech Brokerami (oraz z innymi konkretnymi usługami).

Tech Broker w akcji: KLIK 



Interakcje z Mega-Shipami

Kolejną rzeczą, którą dostaniemy w sezonie Beyond będzie nowy rodzaj interakcji z mega shipami. Oprócz nowych data linków i scenariuszy z NPC-ami, możemy teraz skanować mega shipy (oraz inne duże obiekty w późniejszej części Sezonu Beyond).
  • Zanim jakakolwiek interakcja z Mega Shipem będzie możliwa, trzeba go teraz najpierw przeskanować. Skan pokaże wszystkie obiekty, z którymi można coś zrobić.
  • Obiekty te (np. anteny, cargo hatche itp.) pokażą się w panelu kontaktów, gdzie będzie można zobaczyć więcej informacji o nich
  • Niektóre z nowych typów interakcji będą wymagać limpetów różnego rodzaju w celach: aktywacji, deaktywacji, uszkodzenia, zhackoiwania lub aktywacji danego obiektu. Inne obiekty trzeba będzie ostrzelać lub przeskanować w celu interakcji.
  • Na chwilę obecną wszystkie nowe rodzaje działań przy mega shipach są uznawane za aktywność nielegalną, powiązaną z nowym system kar i przestępstw. Pozwoli to na więcej możliwości gry dla pilotów-kryminalistów, a bounty hunterom da nowe lokacje do ścigania przestępców (również NPC-ów). W okolicy Mega Shipów pojawi się teraz znacznie więcej statków, zarówno wanted, jak i innych.
  • W przyszłości zostaną dodane nowe typy interakcji z Mega Shipami i innymi lokacjami (NASZ BAR?! - przyp. hetmana). 
  • W Chapter 1 (czyli pierwszym patchu Beyond) te interakcje będą dostępne tylko dla Mega Shipów, na których nie można zadokować
  • Przestępstwa popełnione jako aktywności związane z MS będą miały normalny wpływ na BGS danej frakcji 
  • Gracze mogą zniszczyć generator megashipa, aby wyłączyć wieżyczki
Nowy system można zobaczyć w akcji TUTAJ.


Inżynierowie (Engineers)

Sposób w jaki działają Inżynierowie zostanie zmieniony i zostanie oparty o założenie, że proces ten powinien zawsze skutkować poczuciem progresywnej poprawy wyników modyfikacji modułów. 

  • W nowym systemie każde kolejna modyfikacja, zarówno w obrębie tego samego stopnia (1-5), jak i progresji do kolejnego stopnia skutkuje polepszeniem właściwości  modułu. Wszelkie wartości in minus są stałe i pokazane zanim się zaakceptuje daną modyfikację.
  • Efekty eksperymentalne nie są już nakładane losowo. Zamiast tego można je kupić ("płacąc" materiałami) i wybrać, który dokładnie efekt chce się nałożyć.
  • Modyfikacje z przypiętych schematów (po 1 na inżyniera) można teraz nakładać w dowolnym porcie kosmicznym. Po efekty specjalne i nieprzypięte modyfikacje trzeba jednak nadal udać się bezpośrednio do inżyniera
  • Zwiękoszono pojemność magazynu na materiały. Teraz możemy mieć aż od 100 aż do 300 sztuk jednego materiału, w zależności od rzadkości jego występowania! (G1 - 300, G2 - 250, G3 - 200, G4 - 150, G5 - 100).
  • Nowe funkcje w UI dotyczące materiałów
  • Materiały mogą być wymieniane u handlarzy (patrz niżej)
  • Wymagane materiały do sytenzy FSD Boost uległy zmianie:
FSD Basic
Carbon 1
Vanadium 1
Germainium 1

FSD Standard
Carbon 1
Vanadium 1
Germainium 1
Cadmium 1
Niobium 1

FSD Premium
Carbon 1
Germainium 1
Arsenic 1
Niobium 1
Ytrium 1
Polonium 1


Material Broker (handlarz materiałami)

W grze pojawił się nowy Kontakt - Material Broker. Można u niego wymienić materiały systemem barterowym. Pozwoli to na zodobycie trudniej dostępnych materiałów lub takich, których zdobycie wymaga aktywności, w jaką nie chcemy się angażować (np. niszczenie statków handlowych). 
  • Handlarze materiałami są dostępni tylko dla graczy posiadających Horizons.
  • Gracze mogą wymienić 1 materiał na jakiś inny w jednej transakcji.
  • Wymiana jest na zasadzie barteru - kupno za Creditsy nie jest możliwe.
  • Handlarze dzielą się na 3 grupy: surowców, produktów i danych.
  • Każdy z typów handlarzy trudni się wymianą materiałów z danej grupy. Należy ich szukać w systemach z odpowiednim typem ekonomii: Raw Materials (surowce) w systemach Extraction (wydobywcze) i Refinery (rafinerie), Manufactured (produkty) w systemach Industrial (przemysłowe), a Encoded (dane) w systemach High Tech i Military.
  • Oprócz tego system musi mieć stopień bezpieczeńsrwa Mid lub High oraz populację mieszczącą się w widełkach 1.000.000 and 22.000.000.
  • Handlarze materiałami nie będą dostępni w systemach anarchii i bezprawia (anarchy & lawless).
  • Nie pojawią się również w stacjach kontrolowanych przez organizacje kryminalne.
  • Nie będzie ich też na stacjach które są uszkodzone (damaged), w stanie naprawy (under repair) lub w stanie blokady (lockdown).
  • Będzie można na mapie odfiltrować systemy, w których rezydują w promieniu 40 LY od naszej lokacji.
  • Informacja o nich pojawi się też na mapie systemowej w liście usług oferowanych na danej stacji.
  • Będą rozsiani po całej Bańce, pojawią się też w Colonii i w Plejadach.

Dostosowanie systemu COVAS

System COVAS (Cockpit Voice Assistant) to nowy system w grze, któy pozwoli na dostosowanie głosu komputera pokładowego naszego statku.
  • Pierwszym nowym głosem jest Victor, który będzie dostępny na release Beyond 3.0.
  • COVAS można dostosować w Outfitting > Livery.
  • Dostosowanie COVAS będzie też dostęne dla SRV.
  • Oczywiście obecny komputer pokładowy w postaci Verity będzie nadal dostępny.
  • Frontier podjął współpracę z popularnym HCS Voice Packs w tym obszarze i razem będą dostarczać nam nowych głosów dla naszego komputera. (Należy zauważyć, że chwilowo nie zamierzają dodać głosów celebrytów, dostęnych jako voice packi)
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#3
Cytat:Added new alien attack craft
Uuuu, ktoś wie co to oznacza?
  • Cytat:Fixed a missing Uplink at Dav's Hope


Wreszcie Smile
Odpowiedz
#4
  • Ship yards added to Caravanserai in Gandharvi and Eudaemon Anchorage in Rohini
Moim zdaniem to bardzo dobra wiadomość Smile
 [Obrazek: 9PMTnVa.png]
Odpowiedz
#5
(27.02.2018, 10:33 UTC)Cicha napisał(a):
  • Ship yards added to Caravanserai in Gandharvi and Eudaemon Anchorage in Rohini
Moim zdaniem to bardzo dobra wiadomość Smile
Zgadzam się, szkoda tylko, że nie 3 tygodnie temu jak tam potrzebowałem stoczni, no ale lepiej późno niż wcale Smile

Mnie się podoba też to: Increased yield of materials from asteroids , czyli mały ukłon w stronę górników, zabiorę się wkrótce za zrobienie T10
Odpowiedz
#6
Wszystkie informacje są już przetłumaczone i podane w pierwszym i drugim poście Smile
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#7
Cytat:
  • Players can modify modules/weapons at selected ports (ports with access to outfitting) outside Engineer ports
  • Players can select which experimental effect they want to apply to their module, at a material cost

Czyli mając zmodyfikowany (inżynierowany) moduł lub broń, możemy ulepszać go poza danym inżynierem, w każdym porcie z outfitting? - Bardzo fajne i nie trzeba za każdym razem latać do inżyniera.

Poza tym możliwość wyboru efektu experymentalnego jest bardzo dobrym dodatkiem Smile
Odpowiedz
#8
Śliczna ta nowa łajba! Ma ktoś już jakiś fajny build dla niego?
Odpowiedz
#9
Za chwilę zaczyna się stream live Smile

https://gaming.youtube.com/EliteDangerous/live
--
:: Oficjalny Partner FDEV - zapraszam na Twitch (KLIK) po partnerskie skórki! 

:: Tapetki z Elite i nie tylko (KLIK). 

Odpowiedz
#10
Mam niezłą zagwozdkę czym się najpierw zająć w 3.0 Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Kto pyta, nie błądzi - wątek z pytaniami i odpowiedziami na temat Elite Mathias Shallowgrave 2,667 112,544 09.11.2023, 22:05 UTC
Ostatni post: Debren
  Update 15 grzechS-I-N 3 468 07.05.2023, 15:47 UTC
Ostatni post: Kethrax
  Antygrawitacja już jest w ELITE! MistyPL 0 229 14.07.2022, 09:37 UTC
Ostatni post: MistyPL
Exclamation [OFICJALNY] NOWE DLC -- Elite Dangerous: Odyssey (aka New Era) - oficjalna zapowiedź! Mathias Shallowgrave 232 16,865 16.03.2022, 20:58 UTC
Ostatni post: Kyokushin
Big Grin Elite w gifach - zabawa Diox 296 17,493 03.07.2021, 22:28 UTC
Ostatni post: Kahea



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości