Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK [3.0] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
#51
Dobrze, w obu przypadkach masz +100% do zasięgu na Grade 5 co daje 6 km, jednak szanse na trafienie czegokolwiek są bardzo małe, a w modyfikacji Focused śmiem stwierdzić, że zerowe. Przewagą long range na krótkim dystansie jest właśnie prędkość pocisku, przez to nie musisz brać aż takiego wyprzedzenia celu. Osobiście wolę zrezygnować z penetracji pancerza (w RES i tak się nie przyda) na rzecz zwiększonej szybkości pocisku. Focused dodaje także thermal load co przyspieszy przegrzewanie statku. Ale co kto woli, pobaw się, eksperymentuj, nie idź za stadem
[Obrazek: 84385.png?1515630727]
Odpowiedz
#52
Long range robi jeszcze jedną rzecz - na G5 nie masz damage falloff. Na każdy dystans walisz full dmg. Ale jak pisałem - zależy jaki styl grania i do czego to ma być.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odyssey od rozczarowań po akceptację - micro poradnik 123tomek 9 986 20.09.2023, 20:06 UTC
Ostatni post: Hans 001
  Poradnik Od zera do Killera - Miliardera Brachu 8 16,689 22.12.2020, 13:19 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  [PORADNIK] Masz pełną ładownie materiałów dla inżynierów? Haji-me 17 33,956 05.09.2020, 15:58 UTC
Ostatni post: Haji-me
  Klasy modułów od E do A - plusy i minusy, zastosowanie Mathias Shallowgrave 6 19,663 09.01.2018, 13:14 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave
  [PORADNIK] Tuning graficzny poprzez modyfikację .xml GieNkoV 56 82,419 31.12.2017, 15:02 UTC
Ostatni post: Hen Gedhymeith



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości